AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #1 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg vet ikke hvor dette innlegget passer, men jeg publiserer det i alle fall her.. Nå har jeg flyttet ut, og bor sammen med kjæresten min. Han er mye borte på jobben, og nå som han skal være borte i over en måned, er jeg faktisk redd. Jeg er en time unna foreldrene mine (å bo der er uaktuelt, det er jeg lei av), men jeg føler meg bare så.. Alene. Jeg tror faktisk jeg er redd for å være alene. Noen som har noen gode råd? Anonym poster: a7e74e0d20ce225fbe324c00a734ba88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 21. august 2012 #2 Del Skrevet 21. august 2012 Det er ikke uvanlig å være litt husredd når man er helt alene. Mitt tips til deg er: Hold deg opptatt omtrent hele tiden. Det er når du sitter inne på kvelden og ser ut av vinduet og det er mørkt der ute, det er da tankene begynner å surre. Det er bedre at du gjør noe. Les, se på TV og film (ikke krim og skumle ting), bak boller, ta deg en dusj, vask, støvsug. Sånne ting. Ha døren låst til enhver tid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 22. august 2012 #3 Del Skrevet 22. august 2012 Bare VÆR det.. Så går det over. Du kan jo begynne gradvis, først 1 time, så 2, så 3, så en natt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #4 Del Skrevet 22. august 2012 jeg har faktisk bodd sammen med en mann som jobbet på sjøen å var borte mye. jeg er litt husredd. så jeg pleide å ha døren låst uansett om det var natt eller dag. å på kvelden pleide jeg å dra igjen gardinene eller ta ned rulle gardinene så man ikke kunne se inn uten i fra akkurat der jeg satt eller der jeg skulle gå. pluss jeg har alltid radioen på for litt lyd i huset. jeg ser ikke på skumle filmer på kvelden . ser heller på skikkelig koselig filmer/serier . lager mat og styrer å når jeg var alene pleide jeg å invitere venninner på jente kveld da sov de gjerne over. og søstra bor gjerne med meg noen uker . det hjelper masse med besøk:) Anonym poster: 0a2ac409a16bf019eabca11af16fef93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 22. august 2012 #5 Del Skrevet 22. august 2012 Skaff deg spillet: "Amnesia: The Dark Descent" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 22. august 2012 #6 Del Skrevet 22. august 2012 Haha Tidus, høres jo ikke skummelt ut da. Jeg bruker å se på Disney Channel når jeg ikke får sove om natten. Da sender de masse gamle serier sånn som Bompibjørnene,Ole,Dole og Doffen på eventyr,Snipp og Snapp redningspatrulje osv. Å så spiller jeg Little Big Planet og The Sims 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidus Skrevet 22. august 2012 #7 Del Skrevet 22. august 2012 Haha Tidus, høres jo ikke skummelt ut da. Jeg bruker å se på Disney Channel når jeg ikke får sove om natten. Da sender de masse gamle serier sånn som Bompibjørnene,Ole,Dole og Doffen på eventyr,Snipp og Snapp redningspatrulje osv. Å så spiller jeg Little Big Planet og The Sims 3 Det var et dårlig forsøk på en spøk Ikke skaff deg det spillet. I så fall spill det sammen med minst 5 venner i dagslys.. Dog, da er vel poenget borte. Jeg er en mann i midten av 20-årene, og jeg skvetter knapt av skrekkfilmer. Men det spillet der gir meg hjertebank som en 4-åring som ser hufsa for første gang... For å være litt seriøs. Se på komi-serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå