natasha Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan noen anbefale en dyreklinikk i Bærum eller Oslo Vest? (Ikke veterinær, men et litt større sted som gjør operasjoner på dyr etc.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Doktor Dyregod på Østerås i Bærum er min faste dyrlege. Det står dyrehospital på skiltet, så jeg regner med at de utfører operasjoner også. Jeg har bare gode ting å si om klinikken, og kan anbefale dem på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Takk fir tipset Tuji - er det den som ligger ved Griniveien (har sett skilt der iallefall). Tar gjerne imot andre tips og erfaringer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breece Skrevet 18. februar 2004 #4 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg bruker Dyre hospitalet på Kolsås, men der er det ganske dyrt! Men de er også veldig flinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 18. februar 2004 #5 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg liker A1 i på høvik! De er i allefall kjempeflinke med ildere. www.a1dyrlegene.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. februar 2004 #6 Del Skrevet 18. februar 2004 Takk fir tipset Tuji - er det den som ligger ved Griniveien (har sett skilt der iallefall). Tar gjerne imot andre tips og erfaringer også. Ja, det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
natasha Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 19. februar 2004 Takk for svar alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lala (ikke innlogget) Skrevet 17. mars 2004 #8 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis du ikke har valgt noen kan jeg anbefale Fornebu Dyreklinikk på det aller varmeste. De er supergode til å følge opp. Om du glemmer å ringe for å fortelle hvordan det går med dyret ditt som er sykt, ringer de deg! Ganske unikt mener jeg. Måtte til og med opp dit på julaften i år med syk pus. Ikke noe problem det nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå