kaffemor Skrevet 21. august 2012 #21 Del Skrevet 21. august 2012 Men han ødela min tillit først, jeg ble fly forbannet, han ville møte en dame, han skrev det, jeg så det i innboksen hans, han sa han var glad for at han hadde møtt henne og vil bli bedre kjent også videre, jeg ble knust, ja jeg liker ikke å legge skylden på han, men jeg vet med meg selv at det er en grunn til at jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg gjorde det ikke fordi jeg hadde lyst, men som ren hevn på han. Du ser jo hvor den hevnen har ført deg. Ikke så lurt med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 21. august 2012 #22 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Men han ødela min tillit først, jeg ble fly forbannet, han ville møte en dame, han skrev det, jeg så det i innboksen hans, han sa han var glad for at han hadde møtt henne og vil bli bedre kjent også videre, jeg ble knust, ja jeg liker ikke å legge skylden på han, men jeg vet med meg selv at det er en grunn til at jeg gjorde som jeg gjorde. Jeg gjorde det ikke fordi jeg hadde lyst, men som ren hevn på han. Selv om hans handlinger gjorde det lettere for deg å være utro, er det ikke hans skyld. Og at du gjorde det av ren hevnlyst er faktisk verre! Det viser jo at du er (unnskyld for dette utsagnet) ond. Når du faktisk planlegger _hevn_ på en som er kjæresten din. Grusomt. Endret 21. august 2012 av Fairydust 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #23 Del Skrevet 21. august 2012 Vel, det er skjebnen som avgjør om vi skal bli sammen igjen, jeg her fremdeles faktisk utrolig nok sint på han for det han gjorde.En del av meg sier at det er til pass for han at han fortjente det, en annen del av meg sier at det var veldig feil.okei gjort er gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gard Skrevet 21. august 2012 #24 Del Skrevet 21. august 2012 Du er enkelt og greit stokk dum, og jeg håper du har ødelagt for deg selv. Om du hadde hatt noen som helst interesse av å være sammen med han hadde du aldri gjort det du gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 21. august 2012 #25 Del Skrevet 21. august 2012 Du var ikke utro fordi du hadde lyst men som ren hevn på han?????? Du er med andre ord villig til å gå svært langt bare du får hevnet deg. Synes du at hevn har en plass i et sunt forhold? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #26 Del Skrevet 21. august 2012 Du var ikke utro fordi du hadde lyst men som ren hevn på han?????? Du er med andre ord villig til å gå svært langt bare du får hevnet deg. Synes du at hevn har en plass i et sunt forhold? Jeg hadde et hav av hevntanker og sinne masse sinne utrolig mye sinne det kan lede til hevntanker og feil, og da gjorde jeg det.Bare den som har blitt tråkket på ordentlig forstår dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 21. august 2012 #27 Del Skrevet 21. august 2012 Vel, det er skjebnen som avgjør om vi skal bli sammen igjen, jeg her fremdeles faktisk utrolig nok sint på han for det han gjorde.En del av meg sier at det er til pass for han at han fortjente det, en annen del av meg sier at det var veldig feil.okei gjort er gjort. 1. Du er forferdelig irrasjonell og trenger å vokse opp. 2. Å overlate ting til "skjebnen" er å la være å ta personlig ansvar for sitt eget liv. Dustete. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 21. august 2012 #28 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg fortalte min kjæreste i går at jeg var utro mot ham. Jeg liker ikke å legge skylden på noen, men han flørtet først med en dame, så jeg ble veldig sint på han, jeg hadde vel ubevisst eller bevisst behov for å hevne meg, og i går skjedde det at jeg hadde sex med en annen mann. Ikke noe jeg er stolt av, men jeg klarte ikke å holde det inni meg, og jeg bare fortalte det gjennom en tekstmelding, vi bor ikke sammen, han bor langt fra meg for å studere nå. Jeg vil anbefale andre som har vært utro om å fortelle det, fordi det kan slite enormt å ha så dårlig samvittighet uten å fortelle det. Flott at du fortalte det. Da gir du jo typen din muligheten til å ta et valg og han slipper å gå rundt som en uvitende idiot. Men merkelig om den eneste grunnen til at du fortalte det var fordi du skulle få lettet din egen samvittighet. Er man utro mot en partner bør man respektere den andre nok til at man i alle fall forteller det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #29 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg ble mentalt knust og deprimert, det kan lede til ekstreme ting og dessverre så er dette en sannhet, jeg er ikke stolt av det, men jeg holdt på å klikke av sinne . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #30 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg vil ikke diskutere dette mere nå.takk for meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 21. august 2012 #31 Del Skrevet 21. august 2012 Eg fekk melding av ein eg var ilag med før kvar han skreiv han hadde rota med ei anna. Fekk ei lang melding der han skreiv kor flau han var og blablabla, han gløymte til og med å sei unnskyld, og ikkje ville han møte meg den kvelden når han skulle vekk på jobb ei veke morgonen etter. Drit artig! Har du dumma deg så ut, fortjenar kjæresten din å få høyre det på ein "betre" måte. Og uansett, berre fordi typen din flørta med ei anna så rettferdigjer det å ha sex med ein annan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 21. august 2012 #32 Del Skrevet 21. august 2012 Hm..... han flørter med ei dame,så du har sex med en annen...? Wow. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 21. august 2012 #33 Del Skrevet 21. august 2012 Første reaksjonen min hadde vert en tlf til kjæresten, kjeftet han lutfull og slengt på røret og kanskje sparke i veggen. Men å gå ut å pule ett mannfolk, var litt drøyt. Bra du sa ifra, men det er dette du heller skulle ha gjort når du fant det ut. Det er tydelig at det mangler noe kommunikasjon mellom dere, FØR dette skjedde. Dere er/var jo kjærester, dere skal jo holde sammen, snakke med hverandre, være ærlige med hverandre, ja "blotte" dere for hverandre for at dere skal være sikre på at den andre virkelig elsker deg osv. Hvis du merker at noe var i uhygge før dette skjedde, så skulle du ha snakket med kjæresten din.. Men det tror jeg ikke du har gjort, og dermed har du holdt igjen all den usikkerheten, uroen og mageverken igjen i deg selv og utløste alt på en gang da du fant det ut ved å gå å ha sex med en annen. Flørting og sex er to forskjellige ting, og man kunne aldri får vite nå om han faktisk ville gått videre med flørten. Håper alt går bra, med deg, han, ev forholdet.. uansett hvilken retning dette blir bestemt å ende, så håper jeg at dere begge lærte noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #34 Del Skrevet 21. august 2012 At det er til pass for ham for det han gjorde er en tanke du bare kan legge av deg først som sist. Ved å skylde på ham, type "Men du gjorde ditt-og-datt mot meg" oppnår du bare å ødelegge det som måtte være igjen av sjanse til å redde forholdet. Det du skulle gjort var å legge deg flat, be om unnskyldning og love bot og bedring. Og det skal du MENE. Vil han ikke se deg mer er det din feil, ikke skjebnen sin. Anonym poster: 94e8128e0a889de3715acc503a42326d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 21. august 2012 #35 Del Skrevet 21. august 2012 Hvis han flørtet med en annen dame ville det bare vært et tidsspørsmål før han hadde vært utro selv. Det er slik menn er enkelt og greit. Det forsvarer ikke det du har gjort, men deres forhold hadde uansett ikke hatt livets rett pga hans kommende utroskap. Like greit for deg at du går videre uten ham. Dette er, med respekt å melde, noe av det mest stupide jeg har lest her på KG. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #36 Del Skrevet 21. august 2012 Første reaksjonen min hadde vert en tlf til kjæresten, kjeftet han lutfull og slengt på røret og kanskje sparke i veggen. Men å gå ut å pule ett mannfolk, var litt drøyt. Bra du sa ifra, men det er dette du heller skulle ha gjort når du fant det ut. Det er tydelig at det mangler noe kommunikasjon mellom dere, FØR dette skjedde. Dere er/var jo kjærester, dere skal jo holde sammen, snakke med hverandre, være ærlige med hverandre, ja "blotte" dere for hverandre for at dere skal være sikre på at den andre virkelig elsker deg osv. Hvis du merker at noe var i uhygge før dette skjedde, så skulle du ha snakket med kjæresten din.. Men det tror jeg ikke du har gjort, og dermed har du holdt igjen all den usikkerheten, uroen og mageverken igjen i deg selv og utløste alt på en gang da du fant det ut ved å gå å ha sex med en annen. Flørting og sex er to forskjellige ting, og man kunne aldri får vite nå om han faktisk ville gått videre med flørten. Håper alt går bra, med deg, han, ev forholdet.. uansett hvilken retning dette blir bestemt å ende, så håper jeg at dere begge lærte noe av dette. Jeg prøvde å snakke med han mange ganger om dette,hvordan jeg følte det hvor utrolig sint jeg var for det han gjorde, han sa han ville møte en annen dame....men han avbrøt meg med en gang og ville ikke snakke om det, og ble sint på meg for at jeg tok det opp med han.jeg har sagt unnskyld til han for det jeg gjorde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 21. august 2012 #37 Del Skrevet 21. august 2012 Hvis han flørtet med en annen dame ville det bare vært et tidsspørsmål før han hadde vært utro selv. Det er slik menn er enkelt og greit. Det forsvarer ikke det du har gjort, men deres forhold hadde uansett ikke hatt livets rett pga hans kommende utroskap. Like greit for deg at du går videre uten ham. Hans kommende utroskap? Den varianten har jeg ikke hørt før. Skjønner godt at folk kan reagere på det som allerede har skjedd og vurdere et forhold ut fra det - men ikke at man vurderer ut fra imaginære kommende hendelser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #38 Del Skrevet 21. august 2012 Alt har en ende, men pølsa har to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 21. august 2012 #39 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg prøvde å snakke med han mange ganger om dette,hvordan jeg følte det hvor utrolig sint jeg var for det han gjorde, han sa han ville møte en annen dame....men han avbrøt meg med en gang og ville ikke snakke om det, og ble sint på meg for at jeg tok det opp med han.jeg har sagt unnskyld til han for det jeg gjorde Da er det han som ikke ville åpne seg nok for deg, og du skulle heller ha fortalt det ved å gå ifra ham. Det er en frykt du gir ham, noe som er bedre enn at du gikk på en annen Men det er ikke noe hyggelig å høre det fra ham.. Men for meg høres det ut som han kanskje ville at du skulle gjøre noe dumt, eller at han prøvde å skremme deg. Makt er UT.. likevel så tror jeg forholdet deres ikke var så bra, sett fra innerste hjerterot. Men du går ut av det med kunnskap og viten av hvor viktig det å være åpen og ærlig med hverandre er for deg, noe som du må gi klar beskjed om tidlig i et forhold. Og magefølelsen din bruker å være riktig, så lytt til den. Jeg tror du hadde hatt det bedre med noen andre TS, og bare fortsette å se framover Man lærer jo hele tiden, og tror ikke du hadde gjort det igjen. Jeg håper ihvertfall du ikke gjør det, for neste gang kan det være helt feil tolkning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #40 Del Skrevet 21. august 2012 Han løy utrolig mye for meg også, jeg mistet mye av respekten for han, jeg ble kvalm da jeg så bilde av han også.det var ikke bare en dame han flørtet med heller, men det var mange ting som gjorde at det klikket litt for meg,han mishandlet meg psykisk også, truet med diverse ting, jeg hadde et utrolig sinne i meg, det er vanskelig å forstå for noen hvor sint jeg egentlig var hver eneste dag jeg våknet opp og var sint og irritert for det han gjorde.han sa at han var et dyr, men dyr er også elskere sa han, i det hele tatt, alt provoserte meg så enormt. Nå føler jeg meg bare trist og lei meg, og håper han kommer tilbake :-( og tilgir meg, jeg skrevet det til han mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå