Gå til innhold

Jeg fortalte at jeg var utro, det var det eneste riktige og jeg føler meg mye mye bedre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fortalte min kjæreste i går at jeg var utro mot ham.

Jeg liker ikke å legge skylden på noen, men han flørtet først med en dame, så jeg ble veldig sint på han, jeg hadde vel ubevisst eller bevisst behov for å hevne meg, og i går skjedde det at jeg hadde sex med en annen mann.

Ikke noe jeg er stolt av, men jeg klarte ikke å holde det inni meg, og jeg bare fortalte det gjennom en tekstmelding, vi bor ikke sammen, han bor langt fra meg for å studere nå.

Jeg vil anbefale andre som har vært utro om å fortelle det, fordi det kan slite enormt å ha så dårlig samvittighet uten å fortelle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerte han da?

Jeg har ikke fått svar enda, han er litt opptatt nå tror jeg, han ligger av og til og sover på denne tiden.....grueer meg til å høre reaksjonen uff ja men min feil gjort er gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fortalte det... med en tekstmelding?

Bra du fortalte det da, det skal du ha.

Endret av kaffemor
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du anbefaler folk å fortelle det dersom de er utro, for å slippe dårlig samvittighet. Jeg vil heller anbefale å gjøre det slutt med kjæresten før man puler rundt på andre....

edit: Jaja, creds for at du fortalte det i det heletatt da :)

Endret av Ada123
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått svar enda, han er litt opptatt nå tror jeg, han ligger av og til og sover på denne tiden.....grueer meg til å høre reaksjonen uff ja men min feil gjort er gjort

En annen grunn til at han ikke svarer kan være at han ikke vil ha mer å gjøre med deg nå.. ville ringt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...

Betyr hans følelser noe som helst for deg, eller dreier det seg bare om ditt behov for å lette samvittigheten?

Du kunne ikke tatt deg bryet med å ringe ham engang?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Kjempe bra du sa i fra. Men synes du burde ha ventet til du møtte han med å si det da eller hvert fall snakke med han på tlf. Han må jo ta tlf før eller senere. Å få en slik sms er ikke akkurat noe særlig.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med han nå nettopp,han spurte hvem det var og når det var, han sa da vil han ikke være sammen med meg, at det er slutt,at dette ikke var bra, han hørtes opprørt ut selvfølgelig og sint ut litt. jeg prøvde i mitt forsvar å si at han hadde flørtet med en annen dame først, men jeg vet ikke, jeg håper vi blir sammen igjen, jeg skammer meg for det jeg gjorde, men jeg kunne ikke ha levd med det uten å fortelle.ja huff huff :-( jeg har grått noen tårer nå uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at han flørtet med en annen dame først er ingen unnskyldning, og synes det er dumt av deg å prøve å gi han skylden for det du har gjort. Særlig nå som han naturlig nok er opprørt og lei seg.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra at du snakket med han.

men dette forholdet vil sannsynligvis uansett være over. enhver form for tillit er borte. selv om dere blir sammen igjen, vil han konstant ha mistanker. hver gang du går ut, hver gang du er med venner, hver gang du snakker med en fyr etc vil han være mistenksom; med rette.

move on og ikke gjør dette i ditt neste forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen vits å å prøve å forsvare deg selv ved å antyde at det egentlig var hans skyld fordi han flørtet med en annen dame. Det du da sier er, at hadde ikke han flørtet med en annen dame så hadde ikke du vært utro. Det er å snu det hele på hodet. Utroskapen er ditt ansvar - hans flørt med en annen dame er hans ansvar.

Men flott at du sa fra ihvertfall.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis han flørtet med en annen dame ville det bare vært et tidsspørsmål før han hadde vært utro selv. Det er slik menn er enkelt og greit. Det forsvarer ikke det du har gjort, men deres forhold hadde uansett ikke hatt livets rett pga hans kommende utroskap. Like greit for deg at du går videre uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han ødela min tillit først, jeg ble fly forbannet, han ville møte en dame, han skrev det, jeg så det i innboksen hans, han sa han var glad for at han hadde møtt henne og vil bli bedre kjent også videre, jeg ble knust, ja jeg liker ikke å legge skylden på han, men jeg vet med meg selv at det er en grunn til at jeg gjorde som jeg gjorde.

Jeg gjorde det ikke fordi jeg hadde lyst, men som ren hevn på han.

:closedeyes::vetikke::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han ødela min tillit først, jeg ble fly forbannet, han ville møte en dame, han skrev det, jeg så det i innboksen hans, han sa han var glad for at han hadde møtt henne og vil bli bedre kjent også videre, jeg ble knust, ja jeg liker ikke å legge skylden på han, men jeg vet med meg selv at det er en grunn til at jeg gjorde som jeg gjorde.

Vel, da er det IALLEFALL slutt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsomt. så du hadde altså sex med en annen fyr uten å ha lyst til det? du lurer kun deg selv her. stå for dine handlinger.

...eller var det slik at du ikke var kåt mens du hadde sex?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...