Gjest HunterLady Skrevet 21. august 2012 #21 Del Skrevet 21. august 2012 Dere har visst tungt for det...det er en pekepinn, IKKE en fasit! Det er ikke en pekepinn. Det er idioti! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poko Skrevet 21. august 2012 #22 Del Skrevet 21. august 2012 lubben og ....lubben? http://cheezburger.com/5540696576 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. august 2012 #23 Del Skrevet 21. august 2012 Er det? Er det ikke sannsynlig at ei på 1,70 bør veie rundt 60 kilo +/- 4-5 kilo? Jeg ville ikke sett på en gjennomsnittshøy kvinne som veide 65 som for mager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 21. august 2012 #24 Del Skrevet 21. august 2012 (endret) Synes det er verre når det går den andre veien; "Neida, du er tynn!" og så er man overvektig.. Jeg går ikke rundt og sier "åååh, jeg er så feit" for å fiske etter komplimenter, men hvis vi kommer inn på temaet kropp, og jeg sier jeg er misfornøyd fordi jeg er overvektig (er ikke mye overvektig men litt), så er det enkelte som sier "Neida du er jo like tynn som (eller tynnere enn) meg!" og så bruker de XS i klær og jeg L.. Endret 21. august 2012 av super-s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2012 #25 Del Skrevet 21. august 2012 Synes det er verre når det går den andre veien; "Neida, du er tynn!" og så er man overvektig.. Jeg går ikke rundt og sier "åååh, jeg er så feit" for å fiske etter komplimenter, men hvis vi kommer inn på temaet kropp, og jeg sier jeg er misfornøyd fordi jeg er overvektig (er ikke mye overvektig men litt), så er det enkelte som sier "Neida du er jo like tynn som (eller tynnere enn) meg!" og så bruker de XS i klær og jeg L.. Hvis du er misfornøyd, så får du trene mer og spise mindre. Er det så vanskelig å forstå? Slutt å synes synd på deg selv og jobb hardere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariel90 Skrevet 21. august 2012 #26 Del Skrevet 21. august 2012 Kommer vel ann på kordan du bærer kiloene Visst man har ein tedens til å legga på seg på ein plass feks magen kan man fort se lubben/feit ut uten å ha for høg BMI Mens har man kiloene godt fordelt over kroppen kan man se heilt normal ut men vere 2-3 kg overvektig. Men er forsåvdt enig, potato potato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 21. august 2012 #27 Del Skrevet 21. august 2012 Tråden er ryddet for link til blogg som ikke har noe med trådens tema å gjøre. Rainbow81, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 22. august 2012 #28 Del Skrevet 22. august 2012 Hvis du er misfornøyd, så får du trene mer og spise mindre. Er det så vanskelig å forstå? Slutt å synes synd på deg selv og jobb hardere. Hallo, var det det jeg sa? Jeg sa det er irriterende at folk skal drive og kalle meg tynn når jeg vet selv vet at jeg ikke er det. Er det så vanskelig å forstå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 22. august 2012 #29 Del Skrevet 22. august 2012 feite folk er feit og de burde slanke seg. både for egen helses del, men også fordi feite folk er direkte ekle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #30 Del Skrevet 22. august 2012 Og de som tror overvektige gidder å slanke seg for ANDRE sine skyld kan bar tro om igjen ! Er det RART folk ikke vil bli kallt feit da? Bruk overvektig for det høres mer respektfullt ut . Du er like mye verdt uansett vekt , så ha respekt . Anonym poster: d48c5ba3920ce62d34d898f18c9e4317 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #31 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg har slanket av meg 20 kilo, dessverre kan ikke enkelte brukere her slanke av seg dumhet. Anonym poster: ceb874720be5cf13421cf0e5135753c2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 22. august 2012 #32 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg synes faktisk det er forskjell på overvektig og feit. Dette synes jeg er i klassen overvektig: Mens dette er i klassen feit: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 22. august 2012 #33 Del Skrevet 22. august 2012 Mennesker liker på generell basis å putte seg inn i båser. "Jeg er ikke emo, jeg er punker" "Jeg er ikke kassadame, jeg er ansatt i en matbutikk" "Jeg er ikke syk, jeg er bare litt småforkjøla" "Jeg er ikke vegetariner, jeg er pescetarianer" "Jeg er ikke dame, jeg er jente" Osv osv. Det er bare fordi hjernen vår liker å kategorisere ting og lage system. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 22. august 2012 #34 Del Skrevet 22. august 2012 Er du overvektig, er du feit. Det samme om du er lubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 22. august 2012 #35 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg er fluffy 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå