Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg skal til Trysil i helga og stå på ski. Er litt pinglete når det gjelder å kjøre slalom, og synes selv de letteste bakker er bratte, så derfor lurer jeg på om noen her inne kan fortelle meg hvordan bakkene i Trysil er.... finnes det bakker for oss litt "amatører" også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Ja det gjør det! De har mange bakker å velge mellom og syns du det blir bratt kan du velge fra de som er nederst i området og minst skumle. Ikke noe problem! Det er utrolig fint der oppe, så god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 har hyttei trysil selv. og de er et perfekt sted bedre enn alle andre steder jeg har vært. men jeg har den følelsen av at bakkene der er ganske bratte. men det er jo maaaaange utallige bakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 19. februar 2004 #4 Del Skrevet 19. februar 2004 Ja, jeg var mye der da jeg var nybegynner. Kjempebra bakker og afterski! Gled deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsipessa Skrevet 19. februar 2004 #5 Del Skrevet 19. februar 2004 Dette finnes av bakker på Trysil, og da er grønne bakker de slakke bakkene: 64 bakker: 21 grønne 17 blå 15 røde 11 svarte Tilsammen 65 km nedfarter 19 km bakker med snøproduksjon Høyeste skikjøring 1100 meter Største fallhøyde 685 m 1 Terrengpark 2 halfpiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2004 #6 Del Skrevet 19. februar 2004 Takk for gode svar! Gleder meg til helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2004 #7 Del Skrevet 21. februar 2004 Hei! Jeg er fra Trysil. Oppvokst i skibakkene der. Dette tipset kommer kanskje litt sent, men til senere så ville jeg valgt å reise på Fageråsen (nordsiden av fjellet) hvis du ikke har stått særlig mye før. Der er de fleste bakkene grønne og blå. Generelt er det mindre folk der også. Du kan kjøre dit med bil eller over (ev. rundt) fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. februar 2004 #8 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg synes faktisk bakkene i Trysil er litt pinglete! Greit nok er det noen som er litt bratt, men de er til gjengjeld veldig korte. Blir litt vel mye heiskjøring i forhold til tiden det tar å komme seg ned bakken. Og jeg er ikke spesielt dreven på ski, heller ikke veldig tøff av meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå