Gjest Frustrert Skrevet 20. august 2012 #1 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg traff en gutt på sommerjobben min som jeg raskt klikket med. Han kysset meg allerede 1 dagen og dette ble starten på en intens sommer. Han tok alltid initiativ og vi var med hverandre mye, også utenom arbeidstid. Han kunne kalle meg ting som jenten sin, og var veldig opptatt med å hele tiden fortelle meg at jeg var pen. Etterhvert ble typen litt "rar" når han var rundt meg. Han kunne finne på å si ting som "du må love å ikke begynne å like meg" "jeg er grusom mot jenter" eller rett og slett "har du noen venninner du kan spleise meg med" jeg følte dette var for å teste min reaksjon. Jeg hadde en uke opphold i jobben min og da hadde han fortalt våre kollegaer at han skulle ønske jeg var der, og sendte meg også flere smser. Han var ferdig på jobben for 3-4 uker siden, og jeg bestemte meg for å ikke kontakte han. Jeg hørte ikke noe fra han heller, før det i helgen kom en inbox på Facebook fra han der det bare sto hei. Jeg svarte ikke, men traff han tilfeldigvis på byen senere på kvelden. Han var edru, og kysset meg 3 ganger, før han gikk og satt seg uten å invitere meg med. Jeg gikk da til mine venninner og hørte ikke mer fra han. Hva vil han? Jeg blir gal! Liker han meg? Tar jeg for lite initiativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 21. august 2012 #2 Del Skrevet 21. august 2012 Han har lyst på sex med deg men ikke et forhold, han sier det jo faktisk rett ut til deg.Ellers hadde han vel ville være med deg og vist deg til kompiser på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 21. august 2012 #3 Del Skrevet 21. august 2012 Du er ikke annet enn et fattig ligg for han sin del. Move on. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå