Gå til innhold

p-plaster - til de som lurer på ting og tang

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Det er flere her som har hatt spørsmål om p-plasteret, og flere som har lurt på om noen her bruker det.

Jeg vet ikke så mye erfaring med det, har bare brukt det noen dager, men hvis det er noe dere lurer på er det bare å spørre.

Det sitter bra, fakstisk så bra at det tålte en omgang med peeling i dusjen uten at det falt av (glemte at jeg hadde det på og skrubbet i vei)

Det ser ut som et helt vanlig plaster, og så langt er jeg veldig fornøyd. Føler meg litt små-kvalm, men er ikke sikker på om det skyldes overgangen eller andre ting. (Det sto i pakningsvedlegget at en kunne føle seg litt kvalm i begynnelsen)

Er det noe dere lurer på, så fyr løs med spørsmål. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har faktisk fått resept på p-plaster idag, så jeg er litt spent...

Hva med sex-lysten da? Har du merket noe forskjell etter du begynnte på plasteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva med vekt økning?

Regner med at du ikke har lagt på deg noe allerde nå, men jeg kunne gjerne likt å vite om du legger noe på deg i fremtiden pga av p -plaster ( ellers så kan du bare bruke det som en unnskyldning :wink: )

Og som LD spurte om- hva med sexen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gått på plasteret en uke nå. Skal bytte i dag. Har vært litt tung i hodet de to siste dagene men om det skyldes plasteret eller mangel på frisk luft aner jeg ikke..(er så støl fra en tur i slalombakken at jeg orker ikke gå ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hva med vekt økning?

Litt tidlig å si enda, men jeg skal holde dere oppdatert! Vektøkning var en av mulige bi-effekter, men var visstnok ikke så vanlig som på pilla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke merket noe forskjell i sexlysten enda. (men så har jeg mensen nå da..) det står under mindre vanlig bivikninger økt/redusert sexlyst så det er i teorien mulig.

litt ork er at du må tavare på brukteplastere og levere de til apoteket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ikke bare fiskene! :o

Føkker opp den mannlige halvdelen av menneskeheten og! Stadig flere guttebarn som fødes med defekter på kjønnsorganer pga eksponering for kvinnelige kjønnshormoner og kjemikalier som ødelegger hormonbalansen. Nå utgjør nok forkastede p-piller og p-plastre en liten del av årsaken i forhold til mye annet, men likevel. Greit å sørge for at gutta får beholde pikken i de neste generasjonene også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Greit å sørge for at gutta får beholde pikken i de neste generasjonene også :wink:

Tenkte jeg skulle si noe til det, men nei. *lister meg ut igjen* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det står:

Brukte plaste rmå håndteres spesielt....... Alle brukte og ubrukte plaster må destrueres i følge lokalt regelverk eller leveres til apotek.

Vet ikke hva som er lokalt regelverk jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...