Suzy Skrevet 18. februar 2004 #21 Del Skrevet 18. februar 2004 Ok! Da sier vi at jeg er den smarteste' date= da! Hæh...? Hørte jeg en mygg summe... *overser Greeny* Er det noen som er like smart som meg her så er det meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. februar 2004 #22 Del Skrevet 18. februar 2004 PØH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #23 Del Skrevet 18. februar 2004 Tullejenter, det er bare meg som er så smart som Suzy, og jeg! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. februar 2004 #24 Del Skrevet 18. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #25 Del Skrevet 18. februar 2004 Siden det var jeg som startet tråden er JEG smartest ( Glamour- det er ikke BH str det kommer ann på vet du ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #26 Del Skrevet 18. februar 2004 Siden det var jeg som startet tråden er JEG smartest ( Glamour- det er ikke BH str det kommer ann på vet du ) :o :-? :-x :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #27 Del Skrevet 18. februar 2004 Du tar helt feil, Suz. Det er nemlig MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 18. februar 2004 #28 Del Skrevet 18. februar 2004 :o ALtså, er det hvem som er smartest eller hvem som har størst pupper som er tema her? HM? :-x Jeg vinner på begge.... (.) (.) KABOOM!!! (hjerne) KABOOM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #29 Del Skrevet 18. februar 2004 :o ALtså, er det hvem som er smartest eller hvem som har størst pupper som er tema her? HM? :-x Jeg vinner på begge.... (.) (.) KABOOM!!! (hjerne) KABOOM!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå