Gjest Råd ønskes! Skrevet 20. august 2012 #1 Del Skrevet 20. august 2012 Inspirert av tråden lesbiske koder lager jeg denne tråden. Hva kan jeg gjøre? Jeg har tenkt til å fortsette med singellivet en stund tilt så å finne ny mann er foreløpig ikke aktuelt. Jeg sparer imidlertid til langt hår da jeg liker det best. Jeg orker ikke å bruke så mye sminke til daglig da det ligger som en tung maske på ansiktet. Noen tips her kanskje? Jeg vil ikke slutte å drikke øl! Det er jo sunt for håret også.Hva skal jeg gjøre her? Hvordan kan jeg signalisere at jeg er heterofil til mine omgivelser? Jeg har ikke noe lyst til at lesbiske som sitter på cafe skal peke på meg å si at de er sikre på at jeg også er lesbisk (viser til innlegg som en eller annen bruker skrev i tråden "lesbiske koder") Jeg har ikke lyst til å bli utsatt for en sånn type stempling og hersketeknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #2 Del Skrevet 20. august 2012 Rød lebestift? Du bruker jo ikke fem år på å legge på den, bare fem minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 20. august 2012 #3 Del Skrevet 20. august 2012 Ta med en mannlig venn på kafeen og sug ham ved bordet. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #4 Del Skrevet 20. august 2012 Ta med en mannlig venn på kafeen og sug ham ved bordet. He, he, det hadde nok fungert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. august 2012 #5 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg skulle ønske jeg hadde gaydar, og at alle andre skjønte jeg var lesbsik til tross for at jeg er veldig feminin, men jeg får heller bli tatt for å være hetero. Heller det enn å måtte slutte med sminke og kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå