Gå til innhold

premier league


Wednesday

Anbefalte innlegg

hehe, ja jeg fikk jo nesten rett!! surt med det tilbakespillet, skjønner ikke hva han tenkte på :overrasket:

Kanskje han hadde satset penger på at Tevez skulle score :tannverk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han hadde satset penger på at Tevez skulle score :tannverk:

haha ja virka nesten sånn :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere Mancini pønsker på i dag ? :) eller "hvem" rettere sagt ;p

Hvem?

City gjorde jobben uten å imponere.

Nok en uavgjort hjemme mot relativt svak motstand for Spurs, og Liverpool gikk på nok et tap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg glemte rent denne tråden... på tide å blåse liv i den igjen?

Først og fremst fordi jeg som United-fan er megafrustrert over gårsdagen :ler:

Men- Chelsea brant bra mye krutt i går, mens vi har friske bein fram til kampen mot Arsenal. Friske bein OG Robin van Persie... Sønnen min drar til Manchester i dag, og jeg tror at uansett resultat får han oppleve en kjempekamp!

Nås om tippeligaen vakler inn mot nok en begredelig slutt (snakker ikke om hvem som tar gullet, men generelt... glisne tribuner, laber stemning, til dels elendig/ræva kjedelig fotball) er det jammen godt at Premier League holder koken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst fordi jeg som United-fan er megafrustrert over gårsdagen :ler:

Men- Chelsea brant bra mye krutt i går, mens vi har friske bein fram til kampen mot Arsenal. Friske bein OG Robin van Persie... Sønnen min drar til Manchester i dag, og jeg tror at uansett resultat får han oppleve en kjempekamp!

Nås om tippeligaen vakler inn mot nok en begredelig slutt (snakker ikke om hvem som tar gullet, men generelt... glisne tribuner, laber stemning, til dels elendig/ræva kjedelig fotball) er det jammen godt at Premier League holder koken :)

Jeg følger bare så vidt med på norsk fotball. Premier League er mye bedre.

Jeg syns Ferguson gjorde rett i å bruke b-laget i går. Kampen i helgen er mye viktigere, og jeg tror United vinner siden de normalt slår Arsenal hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 år senere...

Annonse

On 8/20/2012 at 8:41 PM, Wednesday said:

 

Er du fortsatt på forumet?

 

Anonymkode: c419c...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting av det som har skjedd i PL siden denne tråden ble startet, gjelder (eller etter den sesongen). Det er visket ut fra historien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...