Gå til innhold

premier league


Wednesday

Anbefalte innlegg

Bare jeg som synes det er komisk at van Persie har vært i arsenal siden 2004, vært mye skada og har endelig blitt god.. Arsene wenger har forsvart han hele veien og sagt at han komme til å bli dritgo

.....så blir han det og stikker til man u :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vært god noen sesonger før han stakk da, og Arsenal er ikke den eneste klubben som opplever at spillere de har utviklet stikker til andre klubber når de er ferdig utviklet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vært god noen sesonger før han stakk da, og Arsenal er ikke den eneste klubben som opplever at spillere de har utviklet stikker til andre klubber når de er ferdig utviklet.

han har vel hatt et par sesonger hvor han har vært god ja.. i fjor var han vel toppscorer var han ikke ? og han er vel selve grunnen til at Arsenal er i champions league....

men ja, det er vel ikke noe fenomen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare de aller, aller rikeste klubbene som unngår å miste spillere de egentlig vil beholde. Ikke en gang Manchester United klarte å beholde Cristiano Ronaldo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare de aller, aller rikeste klubbene som unngår å miste spillere de egentlig vil beholde. Ikke en gang Manchester United klarte å beholde Cristiano Ronaldo.

det er sant ....hihi skal lære meg alt om spillerne nå.. begynt å spille football manager ;p moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på en klubb som tapte 0-3 på lørdag :grine:

awwwww...hehe. Skjønner at det var surt .. også mot west brom da :fnise: sorry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg var ikke forberedt på det. Ihvertfall ikke et tremålstap :overrasket:

Det som skuffet meg mest var at de gav opp da Agger ble utvist, men på torsdag er det ny kamp :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg var ikke forberedt på det. Ihvertfall ikke et tremålstap :overrasket:

Det som skuffet meg mest var at de gav opp da Agger ble utvist, men på torsdag er det ny kamp :tommel:

torsdag ? mot hvem? er det ikke manchester city på søndag som er neste for dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

torsdag ? mot hvem? er det ikke manchester city på søndag som er neste for dere ?

Hearts. Europa League. Dere spiller vel også i EL etter at Chelsea snappa CL-plassen rett foran nesa på dere :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hearts. Europa League. Dere spiller vel også i EL etter at Chelsea snappa CL-plassen rett foran nesa på dere :twisted:

aaaaaaah europa league... er i premier league-modus om dagen jeg skjønner duu, men ja, stemmer det. argh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

aaaaaah hehe nei, nicket har ikkenoe med fotball å gjøre.. Wednesday som i Wednesday Addams, i Addams family :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, en Premier League-tråd! :hoppe:

United-supporter her, og selvsagt skuffet over mandagens tap. Men Everton må ha nådd formtoppen allerede, de kriget seg til en velfortjent seier og Fellaini var helt konge! Tror dog ikke den formen kommer til å holde sesongen ut ;)

Er så deilig at PL og La Liga er i gang igjen. Følger jo mitt lag i Tippeligaen, men for å være ærlig er det mye mer moro med spansk og engelsk fotball. For ikke å snakke om at det snart er CL! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, en Premier League-tråd! :hoppe:

United-supporter her, og selvsagt skuffet over mandagens tap. Men Everton må ha nådd formtoppen allerede, de kriget seg til en velfortjent seier og Fellaini var helt konge! Tror dog ikke den formen kommer til å holde sesongen ut ;)

Er så deilig at PL og La Liga er i gang igjen. Følger jo mitt lag i Tippeligaen, men for å være ærlig er det mye mer moro med spansk og engelsk fotball. For ikke å snakke om at det snart er CL! :sikle:

hihi gøy at det er flere jenter her som er interesserte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

United-supporter her, og selvsagt skuffet over mandagens tap. Men Everton må ha nådd formtoppen allerede, de kriget seg til en velfortjent seier og Fellaini var helt konge! Tror dog ikke den formen kommer til å holde sesongen ut ;)

Var det ikke Carrick som tapte hodeduellen med Fellaini, hvor sistnevnte scoret? Hadde Ferdinand gjort det samme tror du?

United har slitt med skadeproblemer på forsvarsspillerne sine de to siste sesongene. Nå går de inn i en ny, lang sesong med skadeproblemer allerede fra begynnelsen av. Ikke bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...