Gå til innhold

premier league


Wednesday

Anbefalte innlegg

europa league? jeg er neimen ikke sikker :overrasket:

Jeg har nå funnet ut at Spurs kommer inn i turneringen seinere enn Liverpool pga 4. plassen de tok forrige sesong mot Liverpools svake 8. plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå funnet ut at Spurs kommer inn i turneringen seinere enn Liverpool pga 4. plassen de tok forrige sesong mot Liverpools svake 8. plass.

ahaaaaaa .... makes sense

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi gøy at det er flere jenter her som er interesserte :)

Ikke sant! Og så moro som det er :ler:

Prøver å få med meg det meste av "mine lags" kamper på TV, og ellers annet som måtte være spennende (som Tottenham-Liverpool, hehe). Så det blir noen timer foran skjermen. Men jeg er heldigvis ikke helt der at jeg sitter fjetret foran Sogndal-Haugesund når jeg skulle vært i tanta Olgas 70-årsdag.

Moderat fotballidiot, kanskje? Det er i alle fall en bra interesse å ha nå på høsten! :)

Var det ikke Carrick som tapte hodeduellen med Fellaini, hvor sistnevnte scoret? Hadde Ferdinand gjort det samme tror du?

United har slitt med skadeproblemer på forsvarsspillerne sine de to siste sesongene. Nå går de inn i en ny, lang sesong med skadeproblemer allerede fra begynnelsen av. Ikke bra!

Hva Carrick gjorde på den plassen i utgangspunktet er ikke lett å forstå. Nå er ikke Rio noen feilfri spiller han heller (mye rart fra den kanten i det siste!), men i den situasjonen savnet nok alle ham. På den annen side burde muligens Vidic sett hva som var i ferd med å skje...? Og at Fellaini og Everton var unormalt på høgget står jeg for- de imponerte i den kampen! :overrasket:

Ferdinand skal være tilbake om fire uker. Men det er virkelig å krysse armer og bein for at sesongen ikke blir som i fjor. Snakker som skademareritt...

Ha en god fotballhelg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og at Fellaini og Everton var unormalt på høgget står jeg for- de imponerte i den kampen! :overrasket:

Ja. Everton-spillerne la ned en solid arbeidsinnsats for å vinne kampen, og derfor vant de.

Apropos Everton og United: Hadde United klart å beholde ledelsen helt inn i kampene mellom disse lagene på Old Trafford i vår, så hadde United vunnet seriemesterskapet. Så Everton har det med å ødelegge for de rød-hvite.

United får det nok litt lettere i morgen, skjønt Fulham vant 5-0 over Norwich forrige helg.

Liverpool derimot skal få kjørt seg mot City selv om Mancini, den luringen, går ut og sier at Liverpool er tittelutfordrere denne sesongen (!)

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=34049&zone=1

Endret av Testosteron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahaaaaaa .... makes sense

Tror du laget ditt gjør det bedre mot WBA i morgen enn laget mitt klarte forrige runde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du laget ditt gjør det bedre mot WBA i morgen enn laget mitt klarte forrige runde?

Med Adebayor på plass har jeg stor tro på det ja :tommelsmil: Gleder meg til å se mer av Sigurdsson også :smilorange:

Jeg har stor tro på seier!! :duskedame:

Dere møter city på søndag var det sånn ? Har du troa? Gleder meg til intevjuer med Mancini iallefall, "but aaaaa" ..haha alltid like moro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Adebayor på plass har jeg stor tro på det ja :tommelsmil: Gleder meg til å se mer av Sigurdsson også :smilorange:

Jeg har stor tro på seier!! :duskedame:

Dere møter city på søndag var det sånn ? Har du troa? Gleder meg til intevjuer med Mancini iallefall, "but aaaaa" ..haha alltid like moro :fnise:

Spurs skal normalt gruse WBA på WHL, men det er tidlig i sesongen, og WBA slo jo bra fra seg forrige runde.

Vi møter City søndag, ja, og jeg har ikke troen. Jeg vet ikke om jeg skal se kampen en gang :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurs skal normalt gruse WBA på WHL, men det er tidlig i sesongen, og WBA slo jo bra fra seg forrige runde.

Vi møter City søndag, ja, og jeg har ikke troen. Jeg vet ikke om jeg skal se kampen en gang :forvirret:

Klart du må se!! Jeg har troa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må se!! Jeg har troa ;)

Har du troen?? Åh! Det dumme med å ikke tørre å se kampen er at man går glipp av en solid opptur om vi vinner. F.eks. turte jeg ikke se tilsvarende kamp våren 2011, som vi vant 3-0 :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du troen?? Åh! Det dumme med å ikke tørre å se kampen er at man går glipp av en solid opptur om vi vinner. F.eks. turte jeg ikke se tilsvarende kamp våren 2011, som vi vant 3-0 :forvirret:

hehe den er sur! Men klart du må se! jeg tipper 2-1 til dere!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er sur! Men klart du må se! jeg tipper 2-1 til dere!! :tommelopp:

xD

Jeg tror vi taper. En av grunnene er at Agger må stå over kampen pga det røde kortet han fikk forrige kamp, og da er jeg redd Carragher erstatter ham, og Carragher er for treg for dette nivået nå. Men hovedgrunnen til at jeg tror vi taper er at City har et mye bedre lag enn vi har. Jeg er redd vi skal bli overkjørt :tog:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xD

Jeg tror vi taper. En av grunnene er at Agger må stå over kampen pga det røde kortet han fikk forrige kamp, og da er jeg redd Carragher erstatter ham, og Carragher er for treg for dette nivået nå. Men hovedgrunnen til at jeg tror vi taper er at City har et mye bedre lag enn vi har. Jeg er redd vi skal bli overkjørt :tog:

dere har jo Suarez da, han er i form om dagen er han ikke ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dere har jo Suarez da, han er i form om dagen er han ikke ? :)

Jo. Men han scorer ikke på sjansene han skaper. Han forsøker å gjøre alt selv, og så avslutter han altfor enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen må ha vært en svart dag for Wayne Rooney. Først blir han benket, så scorer både Kagawa og van Persie, og til slutt åker han ut med skade. Tipper han ikke liker å bli satt på sidelinjen i fire uker mens han ser den nye spissduoen leke og kose seg...

Men slik som Rooney har (under-)prestert i lang tid, gjør det meg ingenting at de andre får sjansen. Et minstekrav til folk som er lønnet med 250000 pund i uka er at de gidder å løpe, liksom. Og han har vært bra slapp! Ellers var kampen i går en minimumprestasjon i forhold til den forferdelige sesongåpningen. Men det er et stykke igjen til storformen. Det er også tydelig at de Gea og Vidic ikke akkurat er.. samkjørte ennå! :ler:

Surt for Spurs i går også, vil jeg tro. Var det ikke slik at tre poeng glapp omtrent på 90 minutter? Finnes ikke noe surere enn poengtap på overtid eller rett før slutt.

Dagens kamper blir spennende! Lurer på hvordan Arsenal klarer seg... Wenger er jo en gammel ringrev, men at stallen er like sterk som før sommeren er det vel bare han selv som tror på. Og så Liverpool-City, da. At Mancini er ute og forsøker å psyke ned motstanderen har vi sett før, testosteron- han ser jo så uskyldig ut med store øyne og englekrøller, men jeg er overbevist om at det er taktikk i hver bokstav han kommer med :ler: Blir spennende i alle fall- og jeg tør se kampen, hvis vi er hjemme.

(Og ja, det var 4-4 mot Everton som kostet seieren i fjor. Ingen fare for at vi glemmer det med det første, testosteron... tenk å klare å rote bort poeng på den måten, det burde ikke være mulig! :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe den er sur! Men klart du må se! jeg tipper 2-1 til dere!! :tommelopp:

Jeg så kampen, og du fikk nesten rett. Hadde det ikke vært for det uheldige tilbakespillet Martin Skrtel foretok på stillingen 2-1, så hadde vi vunnet kampen. Jeg syns det var en underholdende kamp, og jeg er overrasket over at vi var fullt på høyde med City. Så selv om vi gav bort 2 poeng, så føltes resultatet mer som en seier enn et tap. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagens kamper blir spennende! Lurer på hvordan Arsenal klarer seg... Wenger er jo en gammel ringrev, men at stallen er like sterk som før sommeren er det vel bare han selv som tror på.

Det ble nok et målløst oppgjør. Spørs om de ikke savner Robin van Persie litt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gårsdagen må ha vært en svart dag for Wayne Rooney. Først blir han benket, så scorer både Kagawa og van Persie, og til slutt åker han ut med skade. Tipper han ikke liker å bli satt på sidelinjen i fire uker mens han ser den nye spissduoen leke og kose seg...

Men slik som Rooney har (under-)prestert i lang tid, gjør det meg ingenting at de andre får sjansen. Et minstekrav til folk som er lønnet med 250000 pund i uka er at de gidder å løpe, liksom. Og han har vært bra slapp!

Var han ikke kampens store spiller i treningskampen mot Dortmund rett før seriestart?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så Liverpool-City, da. At Mancini er ute og forsøker å psyke ned motstanderen har vi sett før, testosteron- han ser jo så uskyldig ut med store øyne og englekrøller, men jeg er overbevist om at det er taktikk i hver bokstav han kommer med :ler:

Liverpool ble nr 8 i fjor, og da blir det for dumt å gå ut og si at laget er en tittelutfordrer denne sesongen. Det tror ikke en gang de største Liverpool-optimistene. :bigfoot:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så kampen, og du fikk nesten rett. Hadde det ikke vært for det uheldige tilbakespillet Martin Skrtel foretok på stillingen 2-1, så hadde vi vunnet kampen. Jeg syns det var en underholdende kamp, og jeg er overrasket over at vi var fullt på høyde med City. Så selv om vi gav bort 2 poeng, så føltes resultatet mer som en seier enn et tap. :tommelopp:

hehe, ja jeg fikk jo nesten rett!! surt med det tilbakespillet, skjønner ikke hva han tenkte på :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...