Gå til innhold

Hvordan være subtilt ond mot min eks?

Gjest Subtil og ond

Anbefalte innlegg

Gjest Subtil og ond

Jeg møter eksen et fåtall ganger da vi har et barn sammen (eldre tenåring).

Har noen et tips til hvordan jeg kan oppføre meg som et rævhøl de få gangene vi sees?

Vedkommende har vært pill råtten mot meg i alle år så tips tas imot med takk.

Jeg har ikke verdens største sosiale kompetanse så det er derfor jeg spør om råd her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det der høres ikke sunt ut!

For ditt barns del bør du holde deg unna slik oppførsel..

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Subtil og ond

Grunnen til at jeg ikke ser exen så ofte er fordi tenåringen reiser selv så det er ikke like mye henting og bringing som før. Det er heller ikke så mye å diskutere i forhold til det praktiske da tenåringen er selvstendig og ordner mye selv av pakking,leksetider osv.

Så hvordan kan jeg være mest mulig stygg de få gangene jeg ser exen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Subtil og ond

Det der høres ikke sunt ut!

For ditt barns del bør du holde deg unna slik oppførsel..

Nei,det vil jeg ikke for vedkommende har vært direkte ussel mot meg.Kan ikke utbasunere,men nå har jeg tenkt å gå inn for å være jævlig hver gang jeg har kontakt med det simple mennesket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett at din EQ ikke er så høy. Hvem vil med vilje være ekkel med ens barns far. Du kommer bare til å gjøre deg selv ondt. Barn har en tendens til å beskytte sine foreldre, hva det enn måtte være. Du er like stygg mot ditt barn som du evt er mot din eks. Og vil du virkelig gjøre dette mot ditt barn.

Sett deg ned, pust dypt og la vær å være så bitter. Det hjelper ingen. Hev deg over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ungen din TS vil ikke lenger leke "hvordan vi skal få pappa til å føle seg som en dritt" lenger?

Du har min dypeste med følelse og sympati, får håpe du kanskje etterhvert finner fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg ikke ser exen så ofte er fordi tenåringen reiser selv så det er ikke like mye henting og bringing som før. Det er heller ikke så mye å diskutere i forhold til det praktiske da tenåringen er selvstendig og ordner mye selv av pakking,leksetider osv.

Så hvordan kan jeg være mest mulig stygg de få gangene jeg ser exen?

Hva med å bare komme seg videre!

Det blir ikke bedre om du oppfører deg som en komplett idiot ovenfor ditt barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen et tips til hvordan jeg kan oppføre meg som et rævhøl de få gangene vi sees?

Jeg har ikke verdens største sosiale kompetanse så det er derfor jeg spør om råd her.

Hvis du vet at du kanskje ikkje er helt stø på mellommenneskelige relasjoner, så er dette en gylden sjanse til å bli bedre på dette.

Nemlig ved å ta inn over deg svarene du har fått her, selv om det ikke var svarene du helst ønsket deg.

Lykke til videre i livet. Det er for kort til å bruke opp på bitterhet!

Edit: kom på dette sitatet: Bitterhet er å drikke gift og tro at andre skal dø av det...

Endret av Mascha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha gjort det mye vondt! Hvis du ser han skjelden å da på død og liv må være ondskapsfull.Jeg kjenner ikke til hva som gjør at du finner det meningsfullt derfor skal ikke jeg dømme deg. Men husk at dere har barn sammen, et brudd er nesten alltid vondt for barn,krangling å ondskap,gjør det nok enda værre.

Anonym poster: 64af3155c4b257565d43faff2d929eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig og barnslig. Hev deg over hva han har gjort mot deg en gang i tiden. Det eneste du oppnår ved å være mest mulig ondskapsfull, er at barnet ditt mister respekten for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal du det? Dere må jo være siviliserte for deres felles barns skyld.. Det er han som vil lide om du gjør dette.

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du spør om hvordan være SUBTILT ond mot denne eksen, er det jo et tips å se ut som sitt beste, smile sitt bredeste og se ut til at han aldri har affektert deg nettopp det; en subtil og god hevn.

Rett og rettet igjen...

Endret av Captcha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

alt jeg har og si: the karma is going to bite you in the ass!

du og sinnet ditt får det bedre ved å tilgi, være snill igjen uansett hvor ekkel han måtte være mot deg, du trenger ikke å synke ned til hans nivå!du får ingenting annet enn mer kvalm og drama med på kjøpet om du gjør det.

jeg vet ikke med deg, men jeg liker å ha et dramafritt liv og prøver å holde det slik..

Endret av ^me^
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...