Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...305&item=216371 Det er fastlagt at menn ikke kan tegne hus. De er fullstendig inkompetente til å tegne et funksjonelt bygg, langt mindre få det til å se beboelig ut. Så hvorfor kan de ikke bare innrømme det? I alle år har disse inkompetente fjolsene tatt på seg arkitektoppdrag etter arkitektoppdrag i stedet for å innrømme at de er noen klossmajorer ved tegnebrettet. Og dette bærer verden i stor grad preg av. Innrøm det gutter, dere kan bare ikke tegne hus! Dersom noen mener at denne debatten er smal og søkt, kan jeg opplyse at den er ment som et ironisk motspill til waco`s like interessante innlegg her på KG. Pjolten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 hehehehehehe Ja, dettevar så dumt og usakelig og tåprlig at det er på full høyde hehehehehehehe Glimrende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 heheheh... Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. mai 2002 #4 Del Skrevet 29. mai 2002 Neeeei.... (KG kjerringstemme).. neeeeei hva meneeeeer du med deeeeeet da? Det er eeeer ikke såååååånn.... er du heeeeeelt duuuuuuum elleeeeer? Waco smiler og ler! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjolten Skrevet 29. mai 2002 #5 Del Skrevet 29. mai 2002 Ville bare si at jeg nok hadde registrert meg dersom jeg ikke var på jobb. Var ikke meningen å være anonym, så her er jeg, innlogget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. mai 2002 #6 Del Skrevet 30. mai 2002 He He Det ligger jo noe i det også da.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 30. mai 2002 #7 Del Skrevet 30. mai 2002 Waco; du ser at denne sier mer om dine innlegg, enn om "kjerringstemmene", ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 30. mai 2002 #8 Del Skrevet 30. mai 2002 Leia, forskjellen mellom meg og dere, er at jeg ikke en gang gidder blir provosert når noen påstår at menn ikke kan tegne hus.... Waco Vel vitende at omtrent samtlige av verdens bygninger er tegnet og bygget av menn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 31. mai 2002 #9 Del Skrevet 31. mai 2002 Jepp det er de. Og gud så deilig det er med avbrekkene fra disse kjedelige husene. Man kan formelig se det lyse mot deg når man en sjelden gang ser et hus som er tegnet av en kvinnelig arkitekt. Det er GODT å hvile øynene på. Ikke detter de sammen ved et lite jordskjelv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mai 2002 #10 Del Skrevet 31. mai 2002 Waco; Hva slags drift har du siden du føler deg så nødt selv til å hele tiden komme med like latterlige påstander? Selvsagt trenger ikke menn å bli provoserte, for "alle vet" jo at menn duger. Alle de pubertale innleggene du pleier å komme med (noen unntak, som vi setter stor pris på) inneholder i motsetning til dette "selvfølgeligheter" som ganske mange idioter går rundt å faktisk tror på. Paralellen til rasisme er ikke spesielt søkt. Ariske menn har lenge gått rundt å trodd at de var spesielt perfekte eksemplarer av arten menneske. I og med at du selv har opplevd fremmedfrykt og generalisering, bør du vel vite at dette ikke alltid er spesielt morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 #11 Del Skrevet 31. mai 2002 Leia, beklager at jeg nevnte at de aller fleste bygg er både tegnet og bygget av menn.... Jammen det er jo sant. Og det har ingenting med rasisme å gjøre. Er det min skyld at damer aldri ville klart å bygge så mye som ei trehytte en gang? ... nei det er ikke det. Menn og kvinner har forskjellige egenskaper og jeg unnsmkylder hvis det ikke passer ultrasære feminister som deg...... Waco *beklager* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 31. mai 2002 #12 Del Skrevet 31. mai 2002 Gud så deilig det er med avbrekkene fra disse kjedelige husene. Man kan formelig se det lyse mot deg når man en sjelden gang ser et hus som er tegnet av en kvinnelig arkitekt. Det er GODT å hvile øynene på. Ikke detter de sammen ved et lite jordskjelv heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mai 2002 #13 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg refererer litt lenger enn akkurat denne tråden, i og med at din sjanger (den typiske) av innlegg bagynner sånn: hvorfor er alle kvinner så dumme... eller; alle kvinner ...blablabla..vissvasssblabla.. Jeg skjønner godt at du morer deg med å provosere, men du kan ikke si at det blir det samme med denne tråden her. Dine provokasjonstråder er omtrent like morsomme som "hvorfor er alle innvandrere voldelige", ler du? Trodde ikke det, nei... Jeg har jo omsiiiiiider skjønt at det eneste tilsynelatende tolerante og vidynte innlegget ditt, kun var slik fordi du er etterkommer av innvandrere selv! hadde du hatt foreldre med røtter i indre sogn hadde du nok vært reinspikka rasist også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 #14 Del Skrevet 31. mai 2002 ....man bemerker seg at kvinner ikke klarer å holde saker adskilt..... Så nå bruker man spekulsjonerer som argumenter.... Selv om jeg er for innvandring så betyr ikke det nødvendigsvis at jeg er barn av innvandrerpar eller jeg er adoptert.... Kanskje det heller i den selvmotsigelsen at norske feminister stort sett gir blanke faen i hvordan andre utenlandske kvinner har det? I forrige uke skrev dagbladet om jenter fra østeuropa som ble holdt som sexgisler på turistvisum. Hvor er feministdiktatoren Yssen? Likestillingshurpe Kristin Mile? Og hva har DERE debattert på KG???? - I N G E N T I N G!!!! Er det rart vi ikke tar egosentriske feminister seriøst? Dere er de heldigste kvinner i hele verden og dere tar NULL ansvar. Dere burde skamme dere. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mai 2002 #15 Del Skrevet 31. mai 2002 Waco skrev; -------------------------------------------- Så du mener at 2 generasjon nordmenn burde få strengere straffer enn norske som har norske foreldre? Men hva skal du gjøre med sånne som meg da? Jeg er blanding... -------------------------------------------- Jeg går bare ut ifra det du selv indikerer. Dust! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 31. mai 2002 #16 Del Skrevet 31. mai 2002 Leia, har ikke jeg prøvd å forklare dere jenter at man skal SKILLE MELLOM SAKER!!!! Waco ..for hver dag som går forstår jeg mer og mer hvorfor kvinner må kvoteres inn overalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mai 2002 #17 Del Skrevet 31. mai 2002 Waco; jeg fatter ikke hvorfor du absolutt MÅ klenge deg inn på KVINNEguiden for så å forsure med dine pubertale utageringer, som ikke er annet enn generaliseringer=akkurat det å ikke skille mellom saker, men dra alle saker som har med halve verdens befolkning over en kam. -FED UP- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #18 Del Skrevet 31. mai 2002 T U L L E H Ø N E R!! Uansett... Jeg har faktisk vært å sett på hus tegnet av kvinner. Kunne ikke se at det huset var noe bedre enn hus som er tegnet av menn. Annerledes var det kanskje (dårlig løsning på enkelte ting), men ikke BEDRE. Men....Så har kvinner en tilbøyelighet til å tro, at dersom de får til noe, så er det selvsagt "mye bedre enn det menn gjør" Nullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 3. juni 2002 #19 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei på deg Nullet! Kanskje det rett og slett er slik at hus tegnet av kvinner rett og slett er bedre for KVINNER? Tilpasset våre behov litt bedre? Jeg vet ikke, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander Skrevet 3. juni 2002 #20 Del Skrevet 3. juni 2002 Det stemmer nok det, Sissan! Saken bygger forresten kun på oppfatningen til to - 2 - kvinner i Sverige (måtte bare sjekke kilden), og er videre formidlet av kvinnelige journalister både i svenske Aftonbladet og norske Nettavisen. Ikke at det svekker saken, men svaret man får kommer an på hvem man spør...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå