Gå til innhold

Større jenter, mer romslig?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tro på at det er noe forskjell på om noen er trang i forhold til hvor mye

de veier.. At det hadde vært en sammenheng om jenta var veldig liten og tynn vs en

normal eller litt større jente kan jeg ha tro på.. Men kun basert på vekt? Bullshit

Skrevet

Har ingen tro på at det er noe forskjell på om noen er trang i forhold til hvor mye

de veier.. At det hadde vært en sammenheng om jenta var veldig liten og tynn vs en

normal eller litt større jente kan jeg ha tro på.. Men kun basert på vekt? Bullshit

Les undersøkelsen du.

Skrevet

Min teori er at trente jenter (uansett vekt) er de som har strammest og mest kontroll på musklene nedi der. De spiser også riktig for å få byggestoffer til alle slags muskler, også pc-muskelen.

Men jeg trodde denne tråden handlet om høye jenter?

Anonym poster: 3c017facfffd10121d9ae24946c11dc3

Men det er jo noe annet. Å være trent eller ikke trent kan ha innvirkning på så mangt. Mye trening av ben og underkropp vil f.eks. naturlig nok kunne medføre mye trening av musklene i underlivet.

Skrevet

I følge den undersøkelsen, er det en sammenheng mellom størrelse på dama og musa.

I følge artikkelen så er lengden på vagina gjennomsnittlig (dvs ikke alle) lengre på store og høye damer, mens bredden er det ikke så veldig stor forskjell på. Altså ja lengden er ofte større, men ikke stor forskjell i bredden selv om forskjellen kan være der og.

Og at trening har noe å si ja, trener man med knipeøvelser så kan man knipe vagina mer sammen under sex, som andre har nevnt over her. Og at fødsel har noe å si, de som ikke har født er som regel trangere enn de som har født.

Anonym poster: 7c879af6f98ce6512c6c3a7df1dbd1bc

Skrevet

I følge artikkelen så er lengden på vagina gjennomsnittlig (dvs ikke alle) lengre på store og høye damer, mens bredden er det ikke så veldig stor forskjell på. Altså ja lengden er ofte større, men ikke stor forskjell i bredden selv om forskjellen kan være der og.

Og at trening har noe å si ja, trener man med knipeøvelser så kan man knipe vagina mer sammen under sex, som andre har nevnt over her. Og at fødsel har noe å si, de som ikke har født er som regel trangere enn de som har født.

Anonym poster: 7c879af6f98ce6512c6c3a7df1dbd1bc

Det varierer med opp til 1/2 inch står det. Noe som tilsvarer 1,27 cm. Med tanke på at de fleste peniser er 3-4 ganger bredere enn dette bare, er det klart man merker stor forskjell!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing og debattantene bes trekke krok på Snikk-snakk.

Eventuelle spørsmål tas i egen tråd på Ris&Ros eller i PM.

Lille-pus (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...