Gå til innhold

Større jenter, mer romslig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt 4 pulevenner de siste årene, men har nå flyttet for å studere og regner med det blir et par ons.

3 av pulevennene var tynne og vanlig høyde på, den siste var litt fyldigere med timeglassfigur og 172+ cm (uten å være feit eller overvektig på noen måte).

Jeg er gjennomsnittlig utstyrt og merket at den siste var litt mer romslig enn de andre, uten at det var noe dårligere sex av den grunn. Kunne også drive på flere ganger uten at hun ble sår.

Dette kan jo selvfølgelig være tilfeldig og ikke et representativt utvalg, men det virker jo logisk at større jenter har plass til mer.

Greia er at jeg tenner mer på disse jentene enn de tynne, men viss det øker sjansen for at jenta er tilfreds, men tenker "kunne vært større" (helt i orden med slike preferanser, men greit å prøve å unngå)

Anonym poster: b904e7e62b7dabea61591ea0db4d8dd0

Videoannonse
Annonse
Gjest Purple Haze
Skrevet

Tror nok det var helt tilfeldig. Jeg er ingen sylfide, men er trang likevel.

Skrevet

Hva er logisk med at større jenter har plass til mer? Hvordan fitta er har jo ingenting å gjøre med at hun er feit? Mistenker at dette er noe mange menn tror? Kanskje hun store bare var mer kåt? Man blir faktisk utvidet når mam er kåt, fitta er veldig elastisk.

• Liker 7
Skrevet

Dette kan jo selvfølgelig være tilfeldig og ikke et representativt utvalg, men det virker jo logisk at større jenter har plass til mer.

Greia er at jeg tenner mer på disse jentene enn de tynne, men viss det øker sjansen for at jenta er tilfreds, men tenker "kunne vært større" (helt i orden med slike preferanser, men greit å prøve å unngå)

Anonym poster: b904e7e62b7dabea61591ea0db4d8dd0

Med største sannsynlighet tilfeldig. Tror iallfall ikke du skal bekymre deg for at jenta skal tenke at du ikke er bra nok.

Gjest "gjest"
Skrevet

Har større fyrer generelt større kuk?

• Liker 9
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

om noe så burde jo større kvinner ha trangere fitte fordi den klemmes sammen av spekk :opplyser:

Men realistisk sett så sitter både gymsalfitter, slafsefitter, smalefitter og minifitter på alle typer damer, vekt har ikke noe med størrelsen inni å gjøre.

• Liker 8
Skrevet

Det er ingen sammenheng mellom kroppsstørrelse og tranghet - ingen overhodet.

• Liker 1
Skrevet

Har større fyrer generelt større kuk?

Jepp.
  • Liker 3
Skrevet

Ikke hør på damene som svarer. Med mindre de har fingra noen andre enn seg selv, så vet de ikke hva "trang" er.

Det er ikke sånn at større jenter har videre vagina enn sine mindre søstre.

MEN, de tynnere jentene er svært ofte bedre trent, og har bedre kroppskontroll. Og etter min erfaring kniper de mer sammen når de penetreres. I tillegg, fordi de er tynnere, kan det jo hende at du lurer hjernen litt når du ser at penisen din ser større ut inni dem, i motsetning til inni ei som er lubben.

• Liker 3
Skrevet

Tidus - det du sier er nøyaktig like dumt som det du kritiserer. "De tynnere jentene er svært ofte bedre trent"? For noe renspikket tøv. Å være tynn og å være trent er to forskjellige ting, og selv om det å være trent ofte fører til at man er tynnere, så er det mange tynne som er nøyaktig like lite trent som en som er større. Og det er også litt større folk som er godt trent.

Hvorvidt en kvinne kniper mer eller mindre når hun penetreres er også totalt uten sammenheng med kroppstype. Det har å gjøre med hvordan hun har sex.

Utrolig hvor mye tøv folk klarer å generalisere ut fra egne, spesifikke erfaringer.

• Liker 7
Skrevet

Det er nok bare tilfeldig. Leste om en gynekolog eller en lege i et blad som svarte på en manns spørsmål om dette. Men gynekologen/legen svarte at formen på kroppen ikke hadde noe å si på hvordan musa er. Og akkurat denne mannen som spurte hadde opplevd det motsatte av deg:P

Anonym poster: 5bfd62abbc8273760005706bfde2f12c

Skrevet

Tidus - det du sier er nøyaktig like dumt som det du kritiserer. "De tynnere jentene er svært ofte bedre trent"? For noe renspikket tøv. Å være tynn og å være trent er to forskjellige ting, og selv om det å være trent ofte fører til at man er tynnere, så er det mange tynne som er nøyaktig like lite trent som en som er større. Og det er også litt større folk som er godt trent.

Hvorvidt en kvinne kniper mer eller mindre når hun penetreres er også totalt uten sammenheng med kroppstype. Det har å gjøre med hvordan hun har sex.

Utrolig hvor mye tøv folk klarer å generalisere ut fra egne, spesifikke erfaringer.

Det er ikke som om jeg aldri har hørt en annen mann si det samme som meg.. Jeg har faktisk hørt det veldig veldig mange ganger. Og aldri det motsatte.

Gjest avocadoen
Skrevet

om noe så burde jo større kvinner ha trangere fitte fordi den klemmes sammen av spekk :opplyser:

Men realistisk sett så sitter både gymsalfitter, slafsefitter, smalefitter og minifitter på alle typer damer, vekt har ikke noe med størrelsen inni å gjøre.

Hahah :fnise:

• Liker 1
Gjest Høymann
Skrevet

Jepp.

Lurer på hvordan du kan bekrefte dette :overrasket:

Oi, kom til å tenke på hvordan jenter så på meg irl om de tenker sånn. :hakeslepp:

Skrevet

Min teori er at trente jenter (uansett vekt) er de som har strammest og mest kontroll på musklene nedi der. De spiser også riktig for å få byggestoffer til alle slags muskler, også pc-muskelen.

Men jeg trodde denne tråden handlet om høye jenter?

Anonym poster: 3c017facfffd10121d9ae24946c11dc3

Skrevet

Ja, jeg misforstod fullstendig nå ser jeg..

Sammenlikningen jeg gjorde var overvektig vs tynn. Mens her er det jo tynn vs timeglass. Det har jeg ingen erfaring med som sier at det skulle være noen forskjell.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for intetsigende avsporing.

Eventuelle spørsmål tas i PM eller egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Skrevet

det er veldig forskjellig. jeg er ikke akkurat tynn som en flis. men jeg er meget trang.

Anonym poster: ff010f03582bb23b9cee209ed2f20694

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...