AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Del Skrevet 20. august 2012 Det er noe som sårer meg, og det er at jeg følelser at kjæresten min ikke ser hva han har, at han tar meg for gitt. Vi har vært sammen i knapt 1 år og er begge 25 år. Nå skal jeg ikke skryte på meg for mye her, men jeg er intelligent, har en god jobb, ser bra ut, er godt likt av menn generelt og får ofte høre at jeg er morsom og gavmild. I tillegg gir jeg mye av meg selv seksuelt, da jeg liker best å gi. Desverre føler jeg at kjæresten min ikke ser dette. Han sier han elsker meg, men han sier det på en slik "lett måte" som i at han bare slenger det ut av vane. Komplimentene føler jeg han gir meg fordi han føler han "må". Han viser heller ikke at han er redd for å miste meg, og blir aldri sjalu. (F.eks dersom jeg snakker med/om andre menn eller når jeg har opplevd at andre menn har prøvd å tafse på meg på byen. I tillegg tenker han svært lite på meg når vi har sex. Han tar lite på meg, bare kjører på og kommer. Ikke snakk om å fingre eller slikke meg, da må jeg i såfall spør. Men planlegge fremtiden sammen med meg, det gjør han. (Om han da ikke spiller ett spill for galleriet).. Jeg har prøvd å snakke med han flere ganger, men får aldri noen konkrete svar. Jeg begynner å tvile på om han elsker meg, men han påstår han gjør det. Jeg påstår så at da er han enten lei av meg, eller tar meg for gitt. Hva ellers skaper denne væremåten? Dette benekter han også. Jeg har spurt om han er redd for å åpne seg for meg, i frykt for å bli såret. Dette benekter han også. Jeg når ikke inn i hodet hans! Hvorfor tror dere han er slik? Evt. hva kan jeg gjøre? Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #2 Del Skrevet 20. august 2012 Du er vel ikke fullt så fantastisk som du selv tror da? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #3 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg tror det er et godt tegn at han planlegger fremtiden med deg, hvis han svarte unnvikende på dette også ville jeg vært mer bekymret Anonym poster: e083ddc137cfb0beedc1788a492e87c7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #4 Del Skrevet 20. august 2012 Så hvorfor er han sammen med meg da? og planlegger barn og familie med meg? ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #5 Del Skrevet 20. august 2012 Hvis han nå i tolv måneder har vært slik i sengen så kanskje dere rett og slett ikke passer så godt sammen, ettersom det ikke ser ut som vedkommende kommer til å forandre sitt repertoar nevneverdig hverken nå eller mest sannsynligvis for overskuelig fremtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #6 Del Skrevet 20. august 2012 Du er en trofékone. Ei som er fin å vise frem rett og slett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #7 Del Skrevet 20. august 2012 Du er en trofékone. Ei som er fin å vise frem rett og slett. Men som han ikke elsker? Nå ble jeg skikkelig lei meg for svarene jeg har mottat. Det kan ikke ha noe med at han bare har vanskelig for å snakke om følelser og slik? Vi var nettopp på ferie sammen og hadde det helt fantastisk. Var som to turtelduer, men så kom hverdagen.. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #8 Del Skrevet 20. august 2012 Må kanskje også legge til at etter ferien så lagte han ett album til meg eller oss da, med bilder fra oss på ferien sammen. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 20. august 2012 #9 Del Skrevet 20. august 2012 Han sier han elsker deg og planlegger fremtiden med deg. Han gir deg komplimenter. Han er ikke sjalu. Høres da ikke så ille ut Kanskje han bare har en måte å uttrykke seg på som ikke helt matcher dine forventninger? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 20. august 2012 #10 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Må kanskje også legge til at etter ferien så lagte han ett album til meg eller oss da, med bilder fra oss på ferien sammen. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Han lagde et album til deg!! Han planlegger fremtiden med deg og vil tydeligvis være med deg hele livet. Kanskje det er du som tar han for gitt?? Endret 20. august 2012 av HunterLady 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #11 Del Skrevet 20. august 2012 Så hvorfor er han sammen med meg da? og planlegger barn og familie med meg? ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Hvorfor er du sammen med han da? ...hvis han ikke er den type gutt du ønsker å ha som kjæreste, hvorfor bli sammen han for så å ønske at han skal forandre seg? Alt det du sier handler om personlighet. Sjalusi feks er ikke noe man kontrollerer! Enten burde du fokusere på det positive, eller så burde du kanskje få deg en Anne. Kjæreste som har de egenskapene og personligheten du ønsker deg i en kjæreste... Det er ingen menneskerett å he en kjæreste vet du <br /><br /> Anonym poster: f0a495c8b27de90b6f777599d9f3e310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 20. august 2012 #12 Del Skrevet 20. august 2012 det morsomme her er at hans atferd vil bare gjøre deg enda mer glad i han. hans tilsynelatende litt likegyldige atferd gjør at du vil knytte deg i enda større grad til han. som jo også kommer klart frem i åpningsinnlegget ditt. gutter/menn, her ser dere hvordan dere holder en kvinne lojal og trofast. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifern Skrevet 20. august 2012 #13 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Nei, huff, du må kvitte deg med denne fyren og finne en som du blir mer trygg på at elsker deg men som også enten: -drikker -slår deg -snakker nedsettende om deg den ene dagen og elsker deg den andre dagen -aldri gjør husarbeid -har økonomiske problemer -er psykisk ustabil på andre måter -er utro i ny og ne Eller en kombinasjon av ovenstående. Endret 20. august 2012 av Leifern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 20. august 2012 #14 Del Skrevet 20. august 2012 Men som han ikke elsker? Nå ble jeg skikkelig lei meg for svarene jeg har mottat. Det kan ikke ha noe med at han bare har vanskelig for å snakke om følelser og slik? Vi var nettopp på ferie sammen og hadde det helt fantastisk. Var som to turtelduer, men så kom hverdagen.. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Ikke hør på BM2, han kan være så negativ noen ganger. Her gir du kanskje svaret selv. Kanskje det blir for rutine og for ham er det helt flott, mens du savner et eller annet. Er du flink å kommunisere dette med ham? Vi menn trenger noen ganger klare beskjeder, ikke fordi vi ikke er glad i jenten vår men fordi vi tror at alt er bra. Når du nevner dette med å være sjalu synes jeg du er litt kravstor. Hva om han ikke er sjalu og stoler så mye på deg at han ikke bryr seg om andres framstøt. Det kan tyde på at han er trygg på seg selv. Kanskje litt for trygg slik at han glemmer å jobbe for deg. Jeg tror rett og slett at han bare er en mann og at det ikke har noe med at han ikke er glad i deg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #15 Del Skrevet 20. august 2012 jeg er intelligent Som regel sier ikke oppegående folk at de er intelligent, slikt er inneforstått og overflødig m.m. man har dårlig selvtillit og stadig fisker etter komplimenter gjennom at en flørter med fremmede for å gjøre ens partner sjalu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. august 2012 #16 Del Skrevet 20. august 2012 Ja hvorfor er han ikke sjalu? min teori: På seg selv kjenner man andre. I hans fantasi finnes det ikke sidesprang. Han kan ikke forestille seg det. Slapp av og kos gutten din du, jeg tror faktisk han ønsker å være mannen din. Permanent. Det er ganske mye, og holder for de fleste. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #17 Del Skrevet 20. august 2012 Han lagde et album til deg!! Han planlegger fremtiden med deg og vil tydeligvis være med deg hele livet. Kanskje det er du som tar han for gitt?? Men han er jo håpløs i senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #18 Del Skrevet 20. august 2012 Kan godt hende jeg er litt kravstor, men jeg ønsker at han skal bli slik som i begynnelsen. Han sendte meldinger i hytt og pine og viste stor interesse. Det lyste av han at han ville ha meg og pratet ganske raskt og fremtiden med meg. Jeg prata med han akkurat just nu. Han er på jobb, og sa han skal ringe meg før jeg legger meg hvis han får tid. Før lagte han tid, hvis dere skjønner. Da var det ikke noe hvis. Føler litt også at han bare ringer og sender sms nå for å tilfredstille meg og unngå å gjøre meg skuffet. Jeg stusser også veldig på dette med sjalusi, da han var veldig sjalu i sitt forrige forhold (vet dette da hans eks er venninne med min venninne). Han ble sur når hun gikk på byen, når hun danste med andre menn osv. Med meg bryr han seg ikke....Greit nok at han kanskje stoler på meg, men altså har man drømmedama så er man vel automatisk litt sjalu og redd? Man har jo ingen garanti på å ikke miste noen. Jeg tror kanskje selv at dette har noe med at han tar meg litt for gitt. Vi bor sammen, og han vet at jeg elsker han og er redd for å miste han. Hvordan få han til å ikke ta meg for gitt lengre? Jeg vil han skal virkelig elske og bry seg om meg. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 20. august 2012 #19 Del Skrevet 20. august 2012 Kan godt hende jeg er litt kravstor, men jeg ønsker at han skal bli slik som i begynnelsen. Han sendte meldinger i hytt og pine og viste stor interesse. Det lyste av han at han ville ha meg og pratet ganske raskt og fremtiden med meg. Jeg prata med han akkurat just nu. Han er på jobb, og sa han skal ringe meg før jeg legger meg hvis han får tid. Før lagte han tid, hvis dere skjønner. Da var det ikke noe hvis. Føler litt også at han bare ringer og sender sms nå for å tilfredstille meg og unngå å gjøre meg skuffet. Jeg stusser også veldig på dette med sjalusi, da han var veldig sjalu i sitt forrige forhold (vet dette da hans eks er venninne med min venninne). Han ble sur når hun gikk på byen, når hun danste med andre menn osv. Med meg bryr han seg ikke....Greit nok at han kanskje stoler på meg, men altså har man drømmedama så er man vel automatisk litt sjalu og redd? Man har jo ingen garanti på å ikke miste noen. Jeg tror kanskje selv at dette har noe med at han tar meg litt for gitt. Vi bor sammen, og han vet at jeg elsker han og er redd for å miste han. Hvordan få han til å ikke ta meg for gitt lengre? Jeg vil han skal virkelig elske og bry seg om meg. ts Anonym poster: 9759a0722a76b56c0c1f1a48aaeca0af Du må slutt å ville for mye . At han elsker deg er for slapt for deg, du krever at han skal være nyforelsket, dansende på skyer. Gutten har gått inn i hverdagen, og han er fortsattt glad i deg. Han trenger ikke denne turbonyforelskelsen lenger. Han vil bare ha det godt med deg. Slik blir de alller feste ekteskap etter hvert, og folk trives med det. Ro deg ned! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 20. august 2012 #20 Del Skrevet 20. august 2012 Ja hvorfor er han ikke sjalu? min teori: På seg selv kjenner man andre. I hans fantasi finnes det ikke sidesprang. Han kan ikke forestille seg det. Slapp av og kos gutten din du, jeg tror faktisk han ønsker å være mannen din. Permanent. Det er ganske mye, og holder for de fleste. Det har jeg aldri tenk på, kanskje derfor jeg ikke er sjalu. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå