Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #1 Del Skrevet 20. august 2012 "Alle" vet at det er verre for en jente å være overvektig enn undervektig. For gutter er det motsatt. Så hvem sliter mest på kjønnsmarkedet, generelt sett? Tynne gutter eller lubne jenter? Begge har på en måte det samme problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #2 Del Skrevet 20. august 2012 Tror det er likt jeg. Anonym poster: c781925467ca3bac86343541fd90f2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #3 Del Skrevet 20. august 2012 Menn sliter alltid mest på kjønnsmarkedet. Synes som regel jeg ser tynne "indie" gutter med formfulle jenter, i mens de store bøffe gutta ofte har syltynne "madonna"-damer med magemuskler. Skikkelig tjukassgutter er som regel ensomme, med mindre de finner seg ei smellfeit dame. Smålubne jenter vet at de er ganske sexy, og derfor kan få seg noe bedre enn en illeluktende tjukassfyr med liten fett-tiss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovedrug Skrevet 20. august 2012 #4 Del Skrevet 20. august 2012 jeg var litt små lubben før ,selv om jeg så slank ut 167 og 70 kg ,men hadde aldri noe problem me å dra gutter likevel jeg ihvertfall:) Jeg tror det finnes noen for alle ,om du bare er åpen for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anora Skrevet 20. august 2012 #5 Del Skrevet 20. august 2012 Det å være tynn er en ting, men TYNN og LITEN. Jeg er 177 og 65 kg:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #6 Del Skrevet 20. august 2012 Det å være tynn er en ting, men TYNN og LITEN. Jeg er 177 og 65 kg:( Da er du større en sønnen min, og han har en kjæreste som er både søt og snill. Jeg tror det kommer mer an på personlighet enn på utseende/størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #7 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg blir lett tiltrukket av tynne gutter, og tror ærlig talt ikke at verken tynne gutter eller litt lubne jenter har særlige problemer på "kjønnsmarkedet" på grunnlag av vekten sin. Anonym poster: f02833db4d0b8e745c1775db522028aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #8 Del Skrevet 20. august 2012 Tynne gutter ligger nok langt høyere på rangstigen enn runde jenter. Nesten ingen gutter liker mykhet/fett. Selv om jenter klart foretrekker gutter med kjøtt på kroppen, så er det en del som også liker tynne gutter, spesielt sånne rocke-/hipstertyper. For jenter handler tiltrekning først og fremst om personlighet og stil, ikke kropp. Gutter har langt likere smak enn jenter når det gjelder kropp. Kvinner liker det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montefalco Skrevet 20. august 2012 #9 Del Skrevet 20. august 2012 Tynne gutter ligger nok langt høyere på rangstigen enn runde jenter. Nesten ingen gutter liker mykhet/fett. Selv om jenter klart foretrekker gutter med kjøtt på kroppen, så er det en del som også liker tynne gutter, spesielt sånne rocke-/hipstertyper. For jenter handler tiltrekning først og fremst om personlighet og stil, ikke kropp. Gutter har langt likere smak enn jenter når det gjelder kropp. Kvinner liker det meste. Lubne jenter har null problemer med å sjekke gutter. Veldig mange menn tenner på jenter med former. Veldig overvektige jenter har større problemer, men det er noen som liker det også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. august 2012 #10 Del Skrevet 21. august 2012 Tynne gutter ligger nok langt høyere på rangstigen enn runde jenter. Nesten ingen gutter liker mykhet/fett. Selv om jenter klart foretrekker gutter med kjøtt på kroppen, så er det en del som også liker tynne gutter, spesielt sånne rocke-/hipstertyper. For jenter handler tiltrekning først og fremst om personlighet og stil, ikke kropp. Gutter har langt likere smak enn jenter når det gjelder kropp. Kvinner liker det meste. Niks. det gjør kvinner virkelig ikke, nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yayau Skrevet 21. august 2012 #11 Del Skrevet 21. august 2012 165cm og 75 kg jente. Lubben eller kraftig overvektig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #12 Del Skrevet 21. august 2012 165cm og 75 kg jente. Lubben eller kraftig overvektig? Overvektig. Anonym poster: c781925467ca3bac86343541fd90f2f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
betrayed Skrevet 21. august 2012 #13 Del Skrevet 21. august 2012 Det å være tynn er en ting, men TYNN og LITEN. Jeg er 177 og 65 kg:( Du er større enn kjæresten min som har meg hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ditt navn Skrevet 21. august 2012 #14 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg er en mann, 174 cm og 61 kg, så jeg passer nok inn i kategorien tynn. Imidlertid har jeg aldri følt at det har vært noe hinder for å skaffe seg kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 21. august 2012 #15 Del Skrevet 21. august 2012 Jeg tror at mange er single fordi de 1) selv ønsker det 2) stiller urealistiske krav som på ingen måte samsvarer med egne egenskaper ol 3) mangler "kjemien" 4) har uspiselige personligheter/trekk Overvektige er ikke single ene og alene fordi de er overvektige. For i så fall hadde det vel ikke fantes single undervektige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 22. august 2012 #16 Del Skrevet 22. august 2012 165cm og 75 kg jente. Lubben eller kraftig overvektig? Lubben. Ihvertfall ikke kraftig overvektig. Mye kommer an på hvordan man bærer vekten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå