Gå til innhold

God morgen-tråden vår

Millimani

Anbefalte innlegg

God søndagsmorgen/formiddag til forumet. Jeg har sovet som en stein. Har ikke brukt favorittputa mi en eneste kang kan det se ut som. Jeg sovnet der jeg ramlet ned utpå morgenkvisten; i fart. Det er strålende sol fra skyfri blå himmel her, +11 grader og litt mild vind med høstpreg. Det kan ikke bli bedre enn dette. Jo, forresten; nå skal jeg spise frokost og da blir alt enda bedre.

Hvordan står det til hos deg på en søndag da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aphrodite

God morgen. Jeg har morgenhår, fett hår og er sulten. Nå skal jeg snart spise frokost.

Håper alle sammen får en fin dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

God morgen!

Ser på god morgen Norge hvor Jostein Pedersen snakker om depresjon og selvmordsforsøk! Virkelig interessant! :)

Blir så rørt når jeg kjenner meg sånn igjen i det han sier ! Alle burde vite det han snakker om nå, syns jeg. Han forklarer det utrolig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten har han en god stemme å lytte til. :)

Mhm...alt er ikke slik som det kanskje ser ut til, oss mennesker i mellom.

Fine, blide, "velfungerende" fasader utad og smerter i bøttevis på innsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

God morgen alle sammen! Denne tråden har visst vært stille lenge. Men jeg prøver da å dra den opp igjen :) Sitter på jobb, det er høstferie og stille. Lite å gjøre, men nå kom posten så jeg skal ta den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

God morgen alle sammen! Jobben har kalt meg på en fridag, men det gjør ikke noe. Jeg sitter bare her og gjesper, og vet at helga blir kortere enn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Jobber bare formiddager, og ingen helger, men jeg har vanligvis fri fredager også.

God morgen...igjen ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen! :goodbye: Det er siste lørdagen i oktober og dette kommer til å bli en fin dag...hvis vi går inn for det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

• 1 måned senere...
  • 8 år senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...