Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #21 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Ta abort. Hvis ikke er livet ditt, og ungens kjørt. Du gjør det ufødte barnet ditt en stor tjeneste ved å ta livet av det før det får bevissthet. Stakkars jævel. Endret 20. august 2012 av Filleproletiet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 20. august 2012 #22 Del Skrevet 20. august 2012 Herre Gud folkens. Har det slått dere at det muligens er forseint å ta abort, eller at TS av personlige årsaker ikke kan/vil ta abort. TS, du kan forberede deg på å bli alenemor, utifra det du skriver kommer han ikke til å bli "voksen" med det første. Håp på og jobb mot ett godt samarbeid og fordeling av samvær. Kanskje han om noen år innser hva han har gjort, og ønsker å være en god far. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 20. august 2012 #23 Del Skrevet 20. august 2012 Hvorfor ble du gravid med han?? Ja, kanskje det ikke var planlagt,men du har alltid et valg etterpå. Du vet allerede at han kommer til å bli en dårlig far og du vil gå fra han allerede nå. Hvorfor bringe en baby inn i et sånt forhold? Visse folk kommer jeg aldri til å skjønne meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 20. august 2012 #24 Del Skrevet 20. august 2012 Dersom fyren er en nerd, er det ikke sikkert du kan forvente mye hjelp praktisk frammover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. august 2012 #25 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg synes du skal snakke med ham og forklare hvor ensom/lite verdsatt du føler deg.. ikke anklag ham men forklar hva du føler og hva du ønsker, da har han iallfall muligheten til å gjøre noe med det hvis han bryr seg. Har han alltid vært sånn? Kan det være at han gjerne vil bruke litt ekstra tid på å spille med venner osv nå før dere får barn og han sannsynligvis ikke får så mye tid? Kanskje du kan bli med å spille, så har dere noe å gjøre sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 20. august 2012 #26 Del Skrevet 20. august 2012 Dersom fyren er en nerd, er det ikke sikkert du kan forvente mye hjelp praktisk frammover.. At han evnt er en nerd betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan hjelpe til. Mannen min er nerd, om man skal bruke et slikt begrep. Elsker data, spill, er en gammel hacker og har brukt tusenvis av timer foran PC-skjermen før de fleste visste hva en PC var. Han er også handy, fikser biler, mye ute, aktiv, hjelper til hjemme osv Nerd = KUN klare å sitte foran en PC -> feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 20. august 2012 #27 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) At han evnt er en nerd betyr ikke nødvendigvis at han ikke kan hjelpe til. Mannen min er nerd, om man skal bruke et slikt begrep. Elsker data, spill, er en gammel hacker og har brukt tusenvis av timer foran PC-skjermen før de fleste visste hva en PC var. Han er også handy, fikser biler, mye ute, aktiv, hjelper til hjemme osv Nerd = KUN klare å sitte foran en PC -> feil De jeg kjenner gjør ikke det De er ekte nerder! Han ene vet jeg jobber med data i jobben sin, hvor han styrer og kontrolerer ting med det. Nerder har også merkelig humor, og bryr seg lite om eget utseende og kosthold. Så kan nerder være frekke mot andre, og bruker ofte ord tillært i data/internettverden (woot, asap..osv). Endret 20. august 2012 av Starlit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 20. august 2012 #28 Del Skrevet 20. august 2012 Å hjelpes, en sånnen fyr kjenner jeg igjen, og TRO meg, de forandrer seg svært sjeldent! Du kan syte og klage og irritere deg, men det hjelper svært sjeldent. Hadde du dratt ra han hadde han ikke lagt merke til det før han ble sulten og maten ikke sto klar til han.. og eneste grunnen til han ville savnet deg var fordi han ikke hadde hatt sin personlige tjener lengre. Var sammen med en slik latsabb før jeg å, ikke datanerd, mer slik som alltid hang ute med kompisene sine og aldri var hjemme, han kunne være borte i flere dager uten å si hva han drev med. Jeg vaske og gjorde husarbeidet, laga middag, vaska klær. Han kom hjem og gafla ned med middag og hev på seg nye rene klær jeg hadde vaska til han før han løp ut igjen. Han gadd ikke engang å få seg jobb. Aldri aldri aldri mer skal jeg slave for en person slik, du må se at typen din ikke respekterer deg, ikke engang når du er gravid med hans barn! Vil du virkelig vær mamma til to personer? du må ta deg dobbelt arbeid når barnet blir født, i tilegg til våkne netter... du kommer til å bli utbrendt! Og denne fyren er absolutt ikke klar til å bli pappa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 20. august 2012 #29 Del Skrevet 20. august 2012 Ok, hva er en ekte nerd? Det er vel forskjeller der som i alle andre grupperinger? Hackere, tech.support, styrer og lager programmer, leser fantasy, spiller mmorpg og annet, driver med laiv, elsker historie, MEN likevel klarer mange å ha et aktivt og sosialt liv som ikke innebærer disse tingene. Av alle såkalte nerder jeg kjenner (vil vel tro at minst 15 av de jeg kjenner sees på som skikkelige nerder) så er det bare en som er en stereotypisk nerd som man ser på TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensi Skrevet 20. august 2012 #30 Del Skrevet 20. august 2012 Huff...god klem til deg. Enig med gjest_gjest. Se på deg selv og finn ut hva du kan gjøre annerledes. Prat med han og hør hvordan han kan tenke seg å ha det. Lag en plan for rydding. Hvis han aviser deg, så lag planen og gi den til han. Og fortell at slik ønsker du at det skal være for nå, og om han syns det er greit. Hvis han er uenig, så prøv å la han komme få forklare hvordan han vil ha det....på en måte triks han til å tenke seg om. Han kan umulig være så urimelig at han mener at du skal gjøre alt. Men det er viktig at du ikke hjelper han men at han får gjøre sine oppgaver i fred uten innblanding. Jeg håper det ordner seg. For et slit det må være med en slik kjæreste. Kanskje du skal klage til foreldrene hans of be dem snakke med han. Tror hadde gjort det faktisk. Ikke sånn bebreidende, men spør om de kan prate med han. Hvordan er svigerfar foresten. Hjelper han til hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 20. august 2012 #31 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har spurt om vi kan finne på noe sånn ca. hver eneste dag, men han gidder aldri. Enten så sitter han foran pc'n og spiller tragiske spill med de taper vennene sine som jeg ikke takler! Det er alltid en eller annen unnskyldning for hvorfor han ikke vil finne på ting med meg eller hjelpe til hjemme. Han løfter aldri en eneste finger, Jeg gjør alt!... Han lager aldri mat, støvsuger ikke og rydder ikke etter seg. Han klarer ikke engang å treffe diskplassen eller skittentøyskurven... Han har energi til alt som er gøy med kompiser, mens alt annet glemmes! Nå er jeg gravid og er så tømt for tålmodighet og krefter. Jeg er sliten og prøver å få han til å hjelpe til. Men det skjer bare ikke, han bare sitter der med headsettet på og gir faen, promper og er helt dust. Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å være så egoistisk! I tillegg.gjør jeg alt for han når han ber meg om det, ellers blir han sur og det orker Jeg ikke å hanskes med akkurat nå. Jeg er bare så utslitt nå og hadde det ikke vært for hunden min og penger så hadde jeg bare sjekket inn på et hotel uten å si en dritt til han! Jeg har bare lyst til å slå han i hodet og si voks opp!!! Ista så bare Knakk jeg sammen da jeg var alene, gråt og gråt, jeg er så lei! Han kommer jo aldri til å endre seg og tenk når babyen kommer, ikke faen om han våkner om natta for å skifte bleie osv.. han er der nok når noe er gøy og jeg får ta den slitsomme delen.. jeg ser jo ikke på det som slitsomt å stelle med barnet mitt, det er jo noe jeg gjør med glede, men man blir sliten uten noen form for støtte :'( Huff.. det var jævlig deilig å få ut!<br /><br /> Anonym poster: 8b9562e0b168573cc442ac30c4eda92b Har vert/ Er i nesten samme situasjon. Min samboer er også veldig bortsjemt. MEN for 2 uker siden så ble jeg så lei så jeg begynte og gråte forran han for jeg følte han ikke ville være medmeg lenger og følte han trakk seg unna. Og det hjalp! Den siste uka har han forandret seg HELT. Han gjør nesten alt jeg spørr han om, han respekterer meg mer og han rydder vekk fra bordet:O Får jo sjokk. Er ikke store forandringer for alle men er prefekt for meg. Vi har heller ikkekranglet eller noe i det siste:D Tror også det har litt med at jeg var gravid før i år men vi mistet det i 3 mnd så etter det også så er han litt redd for at det skal skje igjen:) Vi har planene klare når barnet kommer alerede og det tror jeg er viktig. I din situasjon så tror jeg at jeg hadde satt meg ned og begynt og grine for da ser han litt alvår i det og da kan du fortelle han hvordan du har det. Hvis ikke det funker så tar du med deg noe tøy og overnatter hos noen i familien eller noen venner i noen dager. Så skal du nok se han kommer krypende:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 20. august 2012 #32 Del Skrevet 20. august 2012 Dersom fyren er en nerd, er det ikke sikkert du kan forvente mye hjelp praktisk frammover.. Han høres da mere ut som en gamer enn nærd. Kjenner maaange av de. Og kjenner en som just har blitt far. Han er så utrolig flink og han gamer jo men kunn når barnet sover:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 20. august 2012 #33 Del Skrevet 20. august 2012 Du må få han til å se alvoret i situasjonen: Dere skal bli foreldre! Han må se å vokse opp nå som han skal bli far og ha ansvar for et liv! Hvis han ikke tar seg sammen syntes jeg at du burde komme deg unna han, du kan ikke vaske og rydde opp etter, ja gjøre alt for en VOKSEN person nå som dere skal ha barn! En voksen person må da kunne ta vare på seg selv og gjøre daglige oppgaver! Slutt å være "tjeneren" hans! Et barn vil kreve all din tid og oppmerksomhet, men det vil være verdt det! Stå på, og kast den drittungen av en voksen mann på dør hvis kan ikke skjerper seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starlit Skrevet 20. august 2012 #34 Del Skrevet 20. august 2012 Han høres da mere ut som en gamer enn nærd. Kjenner maaange av de. Og kjenner en som just har blitt far. Han er så utrolig flink og han gamer jo men kunn når barnet sover:) Han gidder jo ikke noe av fysisk aktivitet... Er veldig sjeldent at min samboer kan finne på å spille tv-spill Jeg kjenner uansett nerder som liker slike spillaktiviteter (både på data og tv). Har fått inntrykk av at de helst liker å være i en slik verden enn i den virkelige. Så kan en nerd gjerne være sjenert og keitete ute blandt folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 20. august 2012 #35 Del Skrevet 20. august 2012 Han gidder jo ikke noe av fysisk aktivitet... Er veldig sjeldent at min samboer kan finne på å spille tv-spill Jeg kjenner uansett nerder som liker slike spillaktiviteter (både på data og tv). Har fått inntrykk av at de helst liker å være i en slik verden enn i den virkelige. Så kan en nerd gjerne være sjenert og keitete ute blandt folk. Tror det kommer litt ann på hvor gammel gutten er også da. Skal jeg tippe så er han nok i starten av 20 årene. og det er veeeldig normalt. Men hvis han gamer mye så kan det jo være han liker softgunn eller paitball eller noe sånn og da kan man jo komme seg litt ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. august 2012 #36 Del Skrevet 20. august 2012 Dersom fyren er en nerd, er det ikke sikkert du kan forvente mye hjelp praktisk frammover.. Det der er bullshit! Det har INGENTING med at fyren er nerd å gjøre, det har kun med at han er en bortskjemt idiot å gjøre. Både jeg og samboeren min er nerder, og vi samarbeider fint og er hygieniske, sosiale mennesker som kommuniserer godt med andre folk. Herlighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 20. august 2012 #37 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har spurt om vi kan finne på noe sånn ca. hver eneste dag, men han gidder aldri. Enten så sitter han foran pc'n og spiller tragiske spill med de taper vennene sine som jeg ikke takler! Det er alltid en eller annen unnskyldning for hvorfor han ikke vil finne på ting med meg eller hjelpe til hjemme. Han løfter aldri en eneste finger, Jeg gjør alt!... Han lager aldri mat, støvsuger ikke og rydder ikke etter seg. Han klarer ikke engang å treffe diskplassen eller skittentøyskurven... Han har energi til alt som er gøy med kompiser, mens alt annet glemmes! Nå er jeg gravid og er så tømt for tålmodighet og krefter. Jeg er sliten og prøver å få han til å hjelpe til. Men det skjer bare ikke, han bare sitter der med headsettet på og gir faen, promper og er helt dust. Jeg trodde faktisk ikke at det gikk an å være så egoistisk! I tillegg.gjør jeg alt for han når han ber meg om det, ellers blir han sur og det orker Jeg ikke å hanskes med akkurat nå. Jeg er bare så utslitt nå og hadde det ikke vært for hunden min og penger så hadde jeg bare sjekket inn på et hotel uten å si en dritt til han! Jeg har bare lyst til å slå han i hodet og si voks opp!!! Ista så bare Knakk jeg sammen da jeg var alene, gråt og gråt, jeg er så lei! Han kommer jo aldri til å endre seg og tenk når babyen kommer, ikke faen om han våkner om natta for å skifte bleie osv.. han er der nok når noe er gøy og jeg får ta den slitsomme delen.. jeg ser jo ikke på det som slitsomt å stelle med barnet mitt, det er jo noe jeg gjør med glede, men man blir sliten uten noen form for støtte :'( Huff.. det var jævlig deilig å få ut!<br /><br /> Anonym poster: 8b9562e0b168573cc442ac30c4eda92b No offence men hvorfor er folk så dumme at de lar seg selv bli gravide med sånne idioter??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 20. august 2012 #38 Del Skrevet 20. august 2012 En komplisert situasjon , men det var ikke med vilje for å si det sånn!<br /><br /> Anonym poster: 63652f1027db93df1784625a50564693 Hvorfor tok du ikke abort da? Det er jo rent uansvarlig å la ungen vokse opp slik dere har det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #39 Del Skrevet 20. august 2012 Har han et navn som starter på a og du et på n? Anonym poster: 8b0c201ce7c2df3f01d34da0c9339ad1 Hehe, nei. Er det virkelig flere som har det sånn her ? <br /><br /> Anonym poster: 63652f1027db93df1784625a50564693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #40 Del Skrevet 20. august 2012 Det jeg lurer på her, er om du i hele tatt bryr deg om han? Du skriver han har venner som du ikke takler. For meg virker det som det ikke bare er han som driter i alt. Kjenner du kompisene hans? Eller har du tatt en kikk på de og bare bestemt deg for at de er teite? Har du prøvd og sette deg ned og spille med han? For at han skal være interissert i dine hobbyer så må jo også du prøve og være interissert i hans. Noen gubber trenger et spark i ræva, planlegg hva dere skal gjøre dagen før, så røsker du han med deg. Det jeg lurer på da er, Hvor gammle er dere? Hvor lenge har dere vært sammen? Anonym poster: 4129d2f9c06191bd6a8685a253778520 Jeg har kjent dem like lenge som han. Jeg har spilt pc spill lenger enn han. Vil ikke skrive nøyaktige tall her. Men under tretti og vært sammen under 5 år.<br /><br /> Anonym poster: 63652f1027db93df1784625a50564693 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå