Gå til innhold

Galt å ha sex med noen du vet er i et forhold?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en jente for noen uker siden. Har truffet henne ute på byen et par ganger siden. Vet at hun er i et forhold.

Uansett, vi har en ganske bra tone. I går var vi begge fulle og jeg dro henne med hjem til meg og vi hadde sex. Slik jeg ser det har jeg ikke gjort noe galt, men min søster mener jeg gjor noe galt.

Kommentarer?

Anonym poster: 0e716ee3afa659e7ad43235a0fe6befb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det galt? Jeg er jo ikke i et forhold. Det er jo hun som gjør noe galt her og er utro.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Ehhh, ja, du har gjort noe galt. Du har vært med på å gjøre en dame utro, og en mann kan bli utrolig såret pga dette, og slite med å stole på folk igjen noengang. Du burde i hvert fall si det til kjæresten hennes.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er en voksen kvinne. det er ikke mitt ansvar å holde henne trofast.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nei.

Til syvende og sist er det jo den som er i et forhold som står ansvarlig for hva han/hun har gjort, samtidig har jo den som har sex med en i et forhold gjort en handling man vet er sårende ovenfor kjæresten som er bedratt, så i mitt hode blir også det galt. Like galt, tjaa? Men jeg ville ikke hatt det særlig godt med meg selv om det var jeg som var "den andre kvinnen" (evt. mannen), så får andre stå til ansvar for sine handlinger.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gå inn for å ødelegge noe? Du har en del av ansvaret, i og med at du var den ene deltakende parten i sexen. JA, det er galt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI DU HAR IKKE GJORT NOE GALT!!

Hva er det kvinner bilder seg inn? At hvis de forteller til sin nye elsker at de alt er i et forhold fra før av så er det elskeren typen vil bli sur på hvis de blir oppdaget, ikke henne? Det er hun som er i et forhold, det er hennes forhold og det er hennes ansvar. Ikke ditt.

Skal vi alle gå rundt og forsikre oss om at den vi har sex med ikke er i et forhold fra før av da eller?

Anonym poster: 0447ebc897ef230767dc3dfcebc7858d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er en voksen kvinne. det er ikke mitt ansvar å holde henne trofast.

Det er ditt ansvar å holde deg unna damer som du vet er i et forhold. Når du vet at hun er i et forhold, er du en skikkelig beregnende egoist som gir blaffen i rett og galt, bare du får dekket ditt behov. Æsj.

Anonym poster: 86d273ffcc70e4707d11c8169a25d81a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du selv er klar over at vedkommende har kjæreste, så synes jeg det er galt. Men hvis vedkommende har unnlatt å si det, selv om hun/han har hatt sjansen, da synes jeg ikke det er galt. Men som du skriver så visste du om forholdet. Da skulle du vært mann nok til å holde deg unna.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi alle gå rundt og forsikre oss om at den vi har sex med ikke er i et forhold fra før av da eller?

Ja. Eller i det minste holde oss unna hvis vi VET fra før at der er i et forhold. Jeg fatter ikke at det er så vanskelig? Det er jo ikke sånn at utvalget av det motsatte kjønn her på kloden er SÅ dårlig...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ditt ansvar å holde deg unna damer som du vet er i et forhold

Hvis du er i et forhold og har sex med noen annen, er det da den du hadde sex med sin skyld eller er det din skyld? Hva hvis han ikke vet at du er i et forhold? Og hva hvis han vet? Er han skyldig og du uskyldig hvis han vet at du er i et forhold fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Eller i det minste holde oss unna hvis vi VET fra før at der er i et forhold. Jeg fatter ikke at det er så vanskelig? Det er jo ikke sånn at utvalget av det motsatte kjønn her på kloden er SÅ dårlig...

Men noen personer er deilige selv om de er i forhold... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med mindre jeg kjenner mannen, om han er en venn, bekjent, kompis, whatnot - så er det faktisk ikke mitt problem. Det er opp til kvinnen å forholde seg til sitt forhold, ikke meg. Det er opp til henne å bedømme hva forholdet hennes fortjener eller ikke, jeg anser det rett og slett som noe jeg ikke har noe med.

Men at jeg legger meg det bak øret at du faktisk er utro - u bet. Det vil kunne komme med i vurderingsgrunnlaget om det skulle komme spørsmål om nærmere forhold, meg og henne imellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noen personer er deilige selv om de er i forhold... :sjarmor:

Vindusshopping er det noe som heter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

Møtte en jente for noen uker siden. Har truffet henne ute på byen et par ganger siden. Vet at hun er i et forhold.

Uansett, vi har en ganske bra tone. I går var vi begge fulle og jeg dro henne med hjem til meg og vi hadde sex. Slik jeg ser det har jeg ikke gjort noe galt, men min søster mener jeg gjor noe galt.

Kommentarer?

Da er det vel ikke galt når noen har sex med din dame heller da...
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI DU HAR IKKE GJORT NOE GALT!!

Hva er det kvinner bilder seg inn? At hvis de forteller til sin nye elsker at de alt er i et forhold fra før av så er det elskeren typen vil bli sur på hvis de blir oppdaget, ikke henne? Det er hun som er i et forhold, det er hennes forhold og det er hennes ansvar. Ikke ditt.

Det er jo galt med tanke på kjæresten hennes! Selvfølgelig er det først og fremst hennes ansvar, men ts er med på noe som antagelig kommer til å såre kjæresten dypt og kanskje gi ham dype sår i lang lang tid. Det at det ikke er ts sin kjæreste rettferdiggjør ikke at ts er med på noe som kan få så vonde konsekvenser mot en annen, det har med respekt for kjæresten å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...