Gå til innhold

Hvor onde er jenter egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg ikke at alle jenter er onde! Men litt generalisering gjør jo tråden litt mer interessant, gjør den ikke? :)

Nei. Jeg syns generalisering vitner om uvitenhet.

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ikke meningen å generalisere, men.....

Jeg sjekket opp ei jente via sms. Vi har vel over de siste dagene sendt over 100 sms hver vei, med bilder og alt. Alt så jo helt strålende ut! Igår var ei venninne nysgjerrig på hvem jeg var og jeg møtte de 2 på byen. Alt gikk også der ganske bra synes jeg. De fiklet jo litt med mobilene, men tenkte ikke mer over det. Plutselig skulle de da treffe ei venninne til som de hadde tekstet med. Hun venninnen ville ikke ha meg der sa de siden det var jentekveld. Respekterte jo det jeg, som den gentlemannen jeg er. Da vi skiltes så sa hun et par ganger at "vi kan jo treffes en annen dag"..... Så kom dagen idag hvor hun har ignorert meg fullstendig og fjernet meg fra facebook.

Jeg skjønner jo nå at de 2 har holdt meg for narr hele veien. Tror jeg aldri i hele mitt liv har blitt behandlet dårligere og med mindre respekt. At det går ann å behandle et annet menneske på denne måten er for meg helt ufattelig. Hvor ond er det mulig å bli?

Anonym poster: 00d0ec572894f3c7db3c8fb6c1026d9a

Hvis det får deg til å føle deg bedre så fins det gutter som er like onde..

Skrevet

Selvfølgelig tror jeg ikke at alle jenter er onde! Men litt generalisering gjør jo tråden litt mer interessant, gjør den ikke? :)

Aha, Så jeg tok innlegget ditt "for seriøst" altså.

Min feil.Ikke tenk på det.

Ha en fin kveld!=)

Som bestefar alltid sier; "Alt er glemt om et år.."

Skrevet

Aha, Så jeg tok innlegget ditt "for seriøst" altså.

Min feil.Ikke tenk på det.

Ha en fin kveld!=)

Som bestefar alltid sier; "Alt er glemt om et år.."

Hehe. Ja, kanskje litt for seriøst. Generaliseringen var egentlig ikke ment som en "seriøs" del av innlegget. :P Jo, du også! :)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Eksen? Så du fikk han til slutt altså?

Anonym poster: 00d0ec572894f3c7db3c8fb6c1026d9a

Eksen.. Fikk han ikke til slutt og ville ikke ha han etter all dritten jeg fikk fra han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...