Gå til innhold

Hvor onde er jenter egentlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uhm, faen? :) Jaja, så anonym er jeg.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det det samme? Vurderer faktisk å bare stikke bort og banke på døra hennes. :/

Anonym poster: 00d0ec572894f3c7db3c8fb6c1026d9a

Hva er det med deg? Hun fant deg ikke tiltrekkende etter at hun hadde møtt deg. Sånt skjer faktisk

• Liker 1
Skrevet

Det er mulig, jeg har ikke opplevd så mye dritt i mitt liv. Men etter at jeg har flyttet til Oslo har det kommet på løpende bånd. Jeg er ikke annet en respektfull og grei mot alle jeg møter. Er det virkelig for mye forlangt å bli behandlet tilsvarende tilbake? :/

Det burde ikke være for mye forlangt, men skal man ta til seg hver eneste negative ting man kommer utfor så tror jeg man kommer til å bli små-sprø:P Synes bare du var så generaliserende med at alle jenter er onde. For å sitere min far; det vil alltid finnes idioter, man må bare lære seg å takle dem.

Anonym poster: 23a692deb5585ecf72339bbf8d0a8808

Skrevet

Hva er det med deg? Hun fant deg ikke tiltrekkende etter at hun hadde møtt deg. Sånt skjer faktisk

Riktig. Det er helt vanlig at damer går rundt og gir blaffen i folk på den måten. Helt vanlig faktisk.

Anonym poster: 9d355f7fb06f28bff07718f0dc0a35c7

Skrevet

Riktig. Det er helt vanlig at damer går rundt og gir blaffen i folk på den måten. Helt vanlig faktisk.

Skjerp deg. Har opplevd det en del ganger med menn også. Du tåler tydeligvis ikke å bli avvist

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skjerp deg. Har opplevd det en del ganger med menn også. Du tåler tydeligvis ikke å bli avvist

Er det noe med meg? Kan selvfølgelig hende at det er meg det er noe galt med meg, men det kan jeg ikke svare på dessverre. Ja, selvfølgelig skjønner jeg jo at det skjer at sånt skjer, men da kan man jo bare være ærlig isteden for å oppføre seg idiotisk? :)

Det over var forøvrig ikke meg. Jeg tåler fint å bli avvist jeg, hvis det gjøres på en ordentlig måte.....

Endret av lurki
  • Liker 1
Skrevet

Det burde ikke være for mye forlangt, men skal man ta til seg hver eneste negative ting man kommer utfor så tror jeg man kommer til å bli små-sprø:P Synes bare du var så generaliserende med at alle jenter er onde. For å sitere min far; det vil alltid finnes idioter, man må bare lære seg å takle dem.

Anonym poster: 23a692deb5585ecf72339bbf8d0a8808

Hehe, skjønner det. Var ikke meningen å generalisere, men jeg kan vel ikke sies å ha flaks med hvilke jenter jeg møter. Ja, blir fort ganske småsprø hvis man går rundt å tar til seg sånt. Problemet er bare at hjernen min er så utrolig dårlig på å glemme. :/

Skrevet

Skjerp deg.

Ikke jeg som har problemer med å oppføre meg. Jeg er trass alt mann, ikke kvinne. Jeg sier i fra og rett ut hva jeg mener og tenker. Sårer det deg så er ikke det meningen, bare et frynsegode.

Har opplevd det en del ganger med menn også.

Du har opplevd at menn har sittet sammen med en venninne, knotet på mobilene mens de har vært på date for så å dra og si at de skal til en annen venninne men at du ikke er velkommen fordi de skal ha en jentekveld? Og så har han ikke hørt av seg igjen? Eller mener du at du har vært den som har knotet med mobilen og dratt og så ikke sagt noe mer?

Du tåler tydeligvis ikke å bli avvist

Å bli avvist er ikke noe problem. Du, derimot, klarer tydeligvis ikke en gang å avvise. Siden du er en jente. Vi menn er litt tøffere enn dere der, ser du. Vi har ikke noe problem med å si at "vi fant visst ikke helt tonen, men det var hyggelig å bli kjent med deg".

Skrevet

Ikke jeg som har problemer med å oppføre meg. Jeg er trass alt mann, ikke kvinne. Jeg sier i fra og rett ut hva jeg mener og tenker. Sårer det deg så er ikke det meningen, bare et frynsegode.

Du har opplevd at menn har sittet sammen med en venninne, knotet på mobilene mens de har vært på date for så å dra og si at de skal til en annen venninne men at du ikke er velkommen fordi de skal ha en jentekveld? Og så har han ikke hørt av seg igjen? Eller mener du at du har vært den som har knotet med mobilen og dratt og så ikke sagt noe mer?

Å bli avvist er ikke noe problem. Du, derimot, klarer tydeligvis ikke en gang å avvise. Siden du er en jente. Vi menn er litt tøffere enn dere der, ser du. Vi har ikke noe problem med å si at "vi fant visst ikke helt tonen, men det var hyggelig å bli kjent med deg".

Den vanligste avvisningen for menn er å ikke gi lyd fra seg. Nei, dere er noen pingler dere også ;) Bare ta en titt her inne. Tråder som "Hvorfor svarer han ikke?", "Hva er det med dere menn?" osv.

Jeg har opplevd at daten har dratt med seg en kompis ja, men jeg mente den vanlige stille avvisningen.

Skrevet

Den vanligste avvisningen for menn er å ikke gi lyd fra seg. Nei, dere er noen pingler dere også ;) Bare ta en titt her inne. Tråder som "Hvorfor svarer han ikke?", "Hva er det med dere menn?" osv.

Jeg har opplevd at daten har dratt med seg en kompis ja, men jeg mente den vanlige stille avvisningen.

Det er mye mulig. :) Finnes vel sikkert kjipe folk av begge kjønn.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Er slett ikke sikkert at de har holdt deg for narr. For alt vi vet så kan hun ha likt deg godt, men forandret inntrykk når dere møttes ordentlig og bare ikke vært moden nok til å få avsluttet det på en ordentlig måte.

Støttes. TS var vel ikke som hun håpet på i virkeligheten også var hun ikke tøff nok til å avslutte på en ordentlig måte. Umodent og dårlig gjort, men hun mente neppe å være ond.

• Liker 1
Skrevet

Vel jeg har fått tak i henne. Jeg har sagt akkurat det jeg mener og jeg har gjort det på en voksen måte- Ikke at jeg tror hun eier samvittighet i det hele tatt, men får håpe hun tar noe til seg. Det som overrasker meg enda mer er at hun faktisk er alenemor. At en slik person kan være en mor er for meg helt utrolig.....

Anonym poster: 00d0ec572894f3c7db3c8fb6c1026d9a

Hennes evne til å være mor vet vi ingenting om. Hun kan vel være en god mor selv om hun aviste deg på en litt umoden måte.

Hvis du ønsker å ta det opp så skriv til henne, ikke dra bort til henen å bank på døra. Om hun ikke ønsker kontakt med deg så er det hvertfall ingen god ting å gjøre.

Gjest Filleproletiet
Skrevet

Hun var vel ikke ond, derimot egoistisk, barnslig, utenksom ja, jeg ville ikke kastet bort noen tanker på henne vær glad det ikke gikk lenger

Hva er ondskap? Jo, nettop egoisme, smålighet, sjalusi, frykt, anger og bitterhet.

Disse egenskapene gjør mennesker onde. Ondskap er ikke noe djevelen har puttet i enkelte mennesker, dersom du trodde det.

Skrevet

women_evil3.jpg

Anonym poster: d96e080225ed2a575c695d0b6bfe5b44

Skrevet

Støttes. TS var vel ikke som hun håpet på i virkeligheten også var hun ikke tøff nok til å avslutte på en ordentlig måte. Umodent og dårlig gjort, men hun mente neppe å være ond.

Uansett tar man ikke med venninne på date.

• Liker 1
Skrevet

"Ikke meningen å generalisere.."?

Vel, det gjør du.

Jeg er jente...er jeg ond fordi du har hatt en vond opplevelse,

med mennesker, som i dette tilfelle var jenter?

Det høres ikke veldig rettferdig ut... Det finnes idioter over alt,

både blant kvinner og menn, jøder og kristene, hvite, gule og blå...

Hvis du skal fortsette å stemple en hel gruppe av mennesker,

fordi noen gjorde deg urett, så vil du ende opp med å mene at alle

er onde..

Litt lite fungerbart kanskje?

Jeg er lei meg på dine vegne, råttent gjort mot deg.

Jeg forstår godt at du ble såret, men ikke kall meg som

jente ond, fordi en annen dame behandla deg dårlig.

Da blir jeg sint!

Du finner ei god jente som fortjener din kjærlighet en dag.

Lykke til videre!=)

Skrevet

Jeg fikk inntrykk av at det var et litt mer uformelt møte, ikke date. Kanskje jeg tar feil.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Jo så lenge det er avtalt på forhånd så.

Skrevet

Jo så lenge det er avtalt på forhånd så.

Ja, men det er jo ikke noe smart. Det blir 2 mot 1.

Skrevet

"Ikke meningen å generalisere.."?

Vel, det gjør du.

Jeg er jente...er jeg ond fordi du har hatt en vond opplevelse,

med mennesker, som i dette tilfelle var jenter?

Det høres ikke veldig rettferdig ut... Det finnes idioter over alt,

både blant kvinner og menn, jøder og kristene, hvite, gule og blå...

Hvis du skal fortsette å stemple en hel gruppe av mennesker,

fordi noen gjorde deg urett, så vil du ende opp med å mene at alle

er onde..

Litt lite fungerbart kanskje?

Jeg er lei meg på dine vegne, råttent gjort mot deg.

Jeg forstår godt at du ble såret, men ikke kall meg som

jente ond, fordi en annen dame behandla deg dårlig.

Da blir jeg sint!

Du finner ei god jente som fortjener din kjærlighet en dag.

Lykke til videre!=)

Selvfølgelig tror jeg ikke at alle jenter er onde! Men litt generalisering gjør jo tråden litt mer interessant, gjør den ikke? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...