Petra75 Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 Men.. SPISTE du det da??? Anonym poster: 504e02072678985470c7a1d3b503018e Haha, nei, erru gæærn! Men det luktet! Jeg klarer ikke sammenligne det med noe, men jeg var på nippet til å besvime
Jade Skrevet 20. august 2012 #22 Skrevet 20. august 2012 Vasket en bukse med lighter en gang... Mange klær som ble ødelagt da, ja :/
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #23 Skrevet 20. august 2012 Tar denne anonymt, for alle kan kjenne meg igjen på dette. I den sorte vasken, den virkelig store mengder sorte vasken, kom det med en klenex.. Fy faen, grå-hvite fibre over alt på mine sorte klær. Anonym poster: 0316c1902e00b3d7e55af19750dfee1c 1
Havbris Skrevet 20. august 2012 #24 Skrevet 20. august 2012 Ja, så kan jeg jo selvfølgelig nevne den gangen jeg fant ut at jeg skulle vaske ALT av ulltøy (lester, gensre, osv) som jeg eide. Inn i vaskemaskinen på 60 grader.... og ut igjen var alt i baby-størrelser. Kalles ikke det toving? 1
Gjest Fairydust Skrevet 20. august 2012 #25 Skrevet 20. august 2012 Kalles ikke det toving? Jepp, det var det jeg fant ut i hvert fall
Sarah Dee Skrevet 20. august 2012 #26 Skrevet 20. august 2012 Laget muffins med rett-i-koppen. Resultat: muffins med krater og røre i hele stekeovnen. Har også smeltet noen kniver på ovnen.
Kvist Skrevet 20. august 2012 #27 Skrevet 20. august 2012 Tar denne anonymt, for alle kan kjenne meg igjen på dette. I den sorte vasken, den virkelig store mengder sorte vasken, kom det med en klenex.. Fy faen, grå-hvite fibre over alt på mine sorte klær. Anonym poster: 0316c1902e00b3d7e55af19750dfee1c Jeg har prøvd noe av det samme. Vasket klær og i samboerens bukse lå det en røykpakke med 19 igjen. 19 hvite filterdotter, 19 oransjeflekkete små plastark, ca en milliard små tobakksrusk som satt fast i tøyet og luktet ekkelt. ÆSJ! 2
Havbris Skrevet 20. august 2012 #28 Skrevet 20. august 2012 Jeg hadde anstrengt meg for å koke en god kraft, med masse grønnnsaker, kjøttbein osv. Den hadde putret i flere timer og jeg skulle sile av kraften. Vanligvis så bruker jeg dørslaget slik at det er det som blir igjen som skal brukes (pasta, grønnsaker etc). Denne dagen var ikke hodet på plass og jeg silte vekk all den gode kraften og satt igjen med utkokte grønnsaker og noen kjøttben... 19
Gjest Bud Skrevet 20. august 2012 #29 Skrevet 20. august 2012 Er vel mer husfar jeg, men prøver meg lell Hadde bodd for meg selv et års tid, leide fullt innredet hus med bl.a oppvaskmaskin. Så ei reklame på TV`n om slike tabletter for oppvaskmaskin for å slippe det løse pulveret. Joda, den ferske husfaren dro på butikken og kjøpte slike vasketabletter, jaggu funket de bra! Etter å ha brukt disse i 6 måneder hadde jeg middagsbesøk av noen kompiser, han ene kompisen insisterte i å dekke på bordet. Han ble liksom stående og sniffe på tallerkenene mine... "mmm... lukter rene klær". Ja, i 6 måneder vasket jeg oppvasken i Omo. I samme hus hadde jeg vaskemaskin (for klær denne gangen ), denne stilte jeg inn på 40 grader og 1600 omdreininger, eneste programmet som kan brukes til alt! Etter at den daværende kjæresten hadde vasket håndklær så skulle jeg vaske en islender, det er altså en kjempestor hvit og svart ullgenser. Kastet genseren i maskina og når den var ferdig så hadde jeg en liten steinhard ullball Sånn lærte undertegnede at håndklær skal vaskes på 95 grader. 18
Anglofil Skrevet 20. august 2012 #30 Skrevet 20. august 2012 Unnskyld at jeg ler Bud, men den der med Omo'en var bare veldig søt. Mvh Yvonne 3
Havbris Skrevet 20. august 2012 #31 Skrevet 20. august 2012 Kastet genseren i maskina og når den var ferdig så hadde jeg en liten steinhard ullball Litt tungvint måte å lage julekuler på? 6
Anglofil Skrevet 20. august 2012 #32 Skrevet 20. august 2012 Litt tungvint måte å lage julekuler på? Mvh Yvonne
Gjest Bud Skrevet 20. august 2012 #33 Skrevet 20. august 2012 Unnskyld at jeg ler Bud, men den der med Omo'en var bare veldig søt. Mvh Yvonne Bare le du, det gjorde gutta også Hadde garantert det deiligste kjøkkenskaplukten i hele Valdres det året Litt tungvint måte å lage julekuler på? Jepp!
Gjest Frk.Franzen Skrevet 20. august 2012 #34 Skrevet 20. august 2012 Har vasket klær siden jeg gikk i slutten av barneskolen, og har nesten aldri hatt vaskeuhell - før jeg flyttet sammen med samboeren. Jeg pleier å ha alle mine klær inkludert bukser og bluser inni tørketrommelen, men nå har jeg funnet ut at jeg ikke kan gjøre det samme med hans klær. Har krympet en av buksene hans og mange gensere Ellers har jeg svidd endel mat/bakerier og noe plastikkutstyr, varrmet en lapskaus alt for lenge i mikroen noe som resulterte i splæsj overalt inni mikroen osv.
Marsipan Skrevet 20. august 2012 #35 Skrevet 20. august 2012 Laget muffins med rett-i-koppen. Resultat: muffins med krater og røre i hele stekeovnen. Har også smeltet noen kniver på ovnen. Mulig jeg er treg, men... Muffins med rett-i-koppen? 3
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #36 Skrevet 20. august 2012 Disclaimer; Svært svært grov historie. Egner seg ikke for de under 23. Det er tre uker siden. Tre uker siden himmelen kom kræsjende ned i hodet på meg. Sjokket har begynt å fase ut, men det er med skjelvende fingre jeg skriver dette til dere. Det var en hvilken som helst mandag. Det kunne forsåvidt vært i dag, men det var det ikke. Det var mandag for tre uker siden. Regnet høljet ned, som det har gjort i hele sommer, og jeg tuslet rundt hjemme. Kona var på jobb og jeg hadde nettop gjort ferdig treningsøkten på matten forran tv`en da jeg så at klokka sakte men sikkert sneik seg mot 16;00. Vel, på tide å få gjort noe tenkte jeg og tok fingrene vekk fra lillemann. Hun var ikke så mye å se på egentlig, og junior måtte jo stå i giv akt på kommando i kveld. Uansett, jeg fikk på meg forkledet og satt i gang med oppvasken. Det som skjedde videre husker jeg bare i bruddstykker. Med pupiller store som tallerkener ser jeg at glasset glipper ut av hånden min. Det hele foregår i sakte film. *Knus*. Herregud. Hva har jeg gjort? Det er ikke sant? Jeg kjenner det begynner og gå rundt i hodet. Jeg svimer av, husker jeg at jeg tenkte. Jeg fikk karret meg bort til sofaen der jeg falt inn i en slags panikkartet koma. Men lite visste jeg at det værste ikke enda var skjedd.. Da min kone kom hjem og fant meg i sofaen, svett, tårer i øynene og totalt lammet etter den forferdelige hendelsen sier hun; "Jaha..det gjør da ingenting, bare rydd det opp du". WTF lizm!!??? Burde jeg dumpe henne? 3
Havbris Skrevet 20. august 2012 #37 Skrevet 20. august 2012 - lagde tomtebrygg en gang i min tidlige og ivrige husmorkarriere. Regnet med at brygget var ferdig gjæret, korket de godt (trodde jeg) og satt 20 flasker i kjelleren. Etter noen dager var det et svare leven i kjelleren en kveld, hørtes ut som et fyrverkeri. Og du verden for et fesltig smellkalas det hadde vært.... 18 av 20 flasker hadde fyrt av en kork og spredd glede rundt seg. Du verden for en førjulsglede! 10
LittleJ Skrevet 20. august 2012 #38 Skrevet 20. august 2012 Vasket en bukse med lighter en gang... Mange klær som ble ødelagt da, ja :/ Gjør det no da? Det har da jeg gjort mange ganger... Jeg har vaska mye rart jeg også, deriblant ei pakke med bind sammen med mørke klær =/ For litt siden vaska jeg også mørke klær, inkludert den svarte arbeidsbuksa - Med ei nesten full pakke røyk i lomma! Syns buksa så litt rar ut når jeg tok den på meg dagen etterpå =P Pleier alltid å koke ut av stekepanna og det gjorde jeg i første etasje hos pappa en gang, glemte det og gikk ned i kjelleren... At ikke det begynte å brenne var bare flaks, for pappa kom igjen over en time senere! Men kjøkkenvifta var fri for fett etterpå da =) Glemme mat på benken og sånn er jeg ekspert på, særlig hvis jeg skal være lenge borte! Den verste lukta jeg noen gang har kjent var etter noen andre hadde kasta restene av hundematen. Jeg bløyta den opp så den ble myk. Det var kjempevarmt og når jeg kom hjem fra en helgetur stinka det helt sykt! Jeg leita overalt på kjøkkenet mitt etter hva i all verden det kunne være, bortsett fra i skapet under vasken da, for der var jeg aldri inni uansett, men det hadde den som kasta bikkjematen vært =/
Gjest Frk.Franzen Skrevet 20. august 2012 #39 Skrevet 20. august 2012 Disclaimer; Svært svært grov historie. Egner seg ikke for de under 23. Det er tre uker siden. Tre uker siden himmelen kom kræsjende ned i hodet på meg. Sjokket har begynt å fase ut, men det er med skjelvende fingre jeg skriver dette til dere. Det var en hvilken som helst mandag. Det kunne forsåvidt vært i dag, men det var det ikke. Det var mandag for tre uker siden. Regnet høljet ned, som det har gjort i hele sommer, og jeg tuslet rundt hjemme. Kona var på jobb og jeg hadde nettop gjort ferdig treningsøkten på matten forran tv`en da jeg så at klokka sakte men sikkert sneik seg mot 16;00. Vel, på tide å få gjort noe tenkte jeg og tok fingrene vekk fra lillemann. Hun var ikke så mye å se på egentlig, og junior måtte jo stå i giv akt på kommando i kveld. Uansett, jeg fikk på meg forkledet og satt i gang med oppvasken. Det som skjedde videre husker jeg bare i bruddstykker. Med pupiller store som tallerkener ser jeg at glasset glipper ut av hånden min. Det hele foregår i sakte film. *Knus*. Herregud. Hva har jeg gjort? Det er ikke sant? Jeg kjenner det begynner og gå rundt i hodet. Jeg svimer av, husker jeg at jeg tenkte. Jeg fikk karret meg bort til sofaen der jeg falt inn i en slags panikkartet koma. Men lite visste jeg at det værste ikke enda var skjedd.. Da min kone kom hjem og fant meg i sofaen, svett, tårer i øynene og totalt lammet etter den forferdelige hendelsen sier hun; "Jaha..det gjør da ingenting, bare rydd det opp du". WTF lizm!!??? Burde jeg dumpe henne? Den skjønte jeg ikke? 2
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #40 Skrevet 20. august 2012 Den skjønte jeg ikke? Nei, det er en gåte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå