Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #101 Del Skrevet 20. august 2012 Den her herremodellen har enormt vakre armer og hender. Jeg er dødsfascinert. Flere bilder av ham her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #102 Del Skrevet 20. august 2012 Om blodårene ligger utenpå eller skjult i vevet påvirker mottageligheten for kulde. Blodet fryser praktisk talt for de som ikke er heldige og har skjulte årer. Det bør spille en rolle for nordiske menn, de av dem som beveger seg utendørs om vinteren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #103 Del Skrevet 20. august 2012 Mannfolk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 20. august 2012 #104 Del Skrevet 20. august 2012 Over 1,85 cm høy Store hender Brede skuldre Slank Brede og rette bryn og mørke vipper Småmusluløs Smale hofter og v-rygg Synlige blodårer på hender og armer Beskrev visst akkurat samboeren min . Du beskrev min og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123sport Skrevet 20. august 2012 #105 Del Skrevet 20. august 2012 -humor -sjarm -lukter godt -menn som ikke er så ekstremt selvopptatte -sporty, liker å finne på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 20. august 2012 #106 Del Skrevet 20. august 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #107 Del Skrevet 21. august 2012 Hva er det med disse blodårene? Anonym poster: 615ebfc4d1ff80760545cf0a0ccb6006 Det sjukeste er at blodårene ikke engang popper frem ordentlig uten at man er pumpa. Jeg har fettprosent på 8 med synlig sixpack, men blodårene på underarmene er anonyme hvis jeg ikke nettopp har trent. Det er bare å la vær å lese om kvinners meninger for de er så uvitende om mannelig fysioogi. En annen ting er dette med at alle vil ha en sterkt bred mann, men det er vist fysj fysj hvis han bruker tid på treningstudio for å få det. "Litt trent" bruker de også som betegnelse om menn med en fysikk som tilsvarer hvertfall 2 år med kontinuerlig og gjevn styrketrening og kardio og godt kosthold. "bare sånn 185 på 85-90 kilo lizzom, litt trent med andre ord"..... Utrolig provoserende å se hvor utvitende kvinner er om menn mens de forventer at han skal vite av hver enkelt nervecelle i deres skræv der nede og ikke minst hvordan nøyaktig han skal tilfredstille henne på en optimal måte på 3. date. Noen av disse kvinnene som nevner trente menn er jo også (ut i fra det jeg har lest og sett) mer eller mindre utrente selv. Jeg driver ikke med fitness for å finne meg ei utrent dvask dame heller. Vær litt realistisk kvinner. Ha litt selvrespekt. Anonym poster: 1825780a1a39aacf41dc626a64e89520 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 21. august 2012 #108 Del Skrevet 21. august 2012 Vær litt realistisk kvinner. Ha litt selvrespekt. Anonym poster: 1825780a1a39aacf41dc626a64e89520 Mange menn der ute med urealistiske forventninger til kvinners utseende også da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lenni20 Skrevet 21. august 2012 #109 Del Skrevet 21. august 2012 Motorsykkelen !! <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MonaLisa Skrevet 21. august 2012 #110 Del Skrevet 21. august 2012 Finnes en tråd med turn off, men kan ikke registrere at det er en tråd om dette temaet. Så jenter, hva er turn med oss gutta? - Den fete lommeboka? - Bilen? - Huset? - Sjarmen?? Fortell fortell. + kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2012 #111 Del Skrevet 21. august 2012 At de har skjeggstubb og aldri blir heeelt glatte å ta påAt de er litt rufsete og hårete og aaaalltiiid klare til å varme kalde damehender/-føtterAt de har mørk eller hes stemmeAt de har harde underarmerAt de har bustehår som står til alle kanter når de står opp og gjerne kan ha det slik gjennom hele frokosten også... mmmmm!At de fortvilet og oppriktig forsøker å forstå når du forklarer at din sinnsstemning faktisk ikke bare kan være enten "blid" eller "sur" Anonym poster: 5e55e3cf17a1201ccbed5d50c0aee105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. august 2012 #112 Del Skrevet 21. august 2012 Vær litt realistisk kvinner. Ha litt selvrespekt. Anonym poster: 1825780a1a39aacf41dc626a64e89520 Ta deg ei pille og få litt selvironi!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrimoFanten Skrevet 22. august 2012 #113 Del Skrevet 22. august 2012 Vel er man 185cm++ og skal ha en bra definert kropp med en fordelaktig balanse gang mellom muskler og fett så snakker man om å veie inn på rundt 95-110kg alt etter høyden. Det koster enormt mye å vedlikeholde en slik form. Et bra kostholds regime og trenings regime. Da går det minst 4-5000kr i bare mat i måneden. Dette vil kreve en livsstil de fleste kvinner ikke har lett for å akseptere. Det går på bekostning av for mye rett og slett. Så med å nevne de krava der så bør en og være klar over hvilke "bakdeler" dette vil representere for et forhold. Mens finner du en normalvektig type på 65-80kg som aldri har brydd seg så mye om verken all kyllingen han burde spist eller vektene han og skulle ha løfta. Så betyr det fordeler som veier opp for de negative i eksempelet ovenfor. Alt kommer til sin pris ..selv er jeg ganske stor og det skal ikke mye slurv til før jeg føler meg puslete og det må skjerpings til før jeg ikke føler meg vel lengre. En blir "tvunget" til å fortsette å løfte tungt og spise mye for å unngå dette. Noe som ikke fungerer så bra iforhold til mange kvinner. Slik er det med mange menn desverre....og det må forventes hvis dere finner menn fra denne kategorien. Mens du igjen har menn fra 65kg - 80kg som ikke streber etter heve seg fysisk på noen som helst måte igjen. Da vil disse ha mer tid til å veie opp for andre ting .... Hadde jeg vært under 180cm ned mot 175cm så hadde jeg nok vært mer tilfreds med en mer normal kropp ettersom man ikke så lett ser så tynn og spinkel ut på den høyden. Verste må jo være høye mannfolk på 185cm ++ som er syltynne i tillegg..og aldri har merket det selv. Etter hva jeg har fått med meg er at normale mannfolk fra 175-180cm mellom 65-80kg er de som har mest draget på kvinnfolkene her i Norge iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2012 #114 Del Skrevet 22. august 2012 Smart og kunnskapsrik Energisk og initiativrik Sporty Utfordrende, både mentalt og fysisk Ertende og flørtende Ansvarsfull Omsorgsfull Og til de mer fysiske attributter: Store, velformede hender Høy og sterk God hygiene - lukter godt (ikke full av parfyme!) Oioi. Ikke rart mannen får seg;-) Anonym poster: 0e43ca8ad7964219450e6302b1ebf572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 23. august 2012 #115 Del Skrevet 23. august 2012 Vi har det ganske enkelt, vi som er litt sånn ManneMann (ja ikke vi pingler på KG selvsagt men IRL) Jeg må nok gjøre noe relativt aktivt for å få frem blodårene på underarmene men bortsett fra det kan jeg, etter å ha skummet denne tråden, se på meg selv som attraktiv + Og er det egentlig menn som er enkle?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2012 #116 Del Skrevet 23. august 2012 Humor!, god lukt (ikke parfyme, i hvert fall ikke mye), pene armer og hender, uhøytidelig, trygghet, litt pågangsmot, evne til å reflektere. Og litt skriveferdigheter, ikke altfor mye orddeling og sånt Synes litt høye, trente menn er kjempeflotte, selv om jeg stort sett har valgt meg andre typer å falle for eller være sammen med Anonym poster: 3113fde8cc5b7865f2faeb567bccf7a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmartA Skrevet 23. august 2012 #117 Del Skrevet 23. august 2012 Hmmmm... - Snille og omtenksomme menn -IQ. Han må kunne utfordre meg i en god diskusjon. IQ er RÅSEXY! - Lukte godt, enig med dere som sier det. - Trofast. - Høyere enn meg - Blikk... En mann som kan tenne meg bare med et intenst blikk, han er det ekstremt vanskelig å motstå - Ta vare på seg selv. Han trenger ikke å være treningsnarkoman, men heller ikke slite ut sofaen - Han må brenne for ett eller annet, ha et ekte engasjement, en glød for noe han mener er viktig - Det hjelper om han er velkledd / ser ordentlig ut - Ha en god armkrok Da blir jeg glad, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. august 2012 #118 Del Skrevet 24. august 2012 (endret) For å holde meg til trådtittelen må jeg legge til at mannfolk som er gode til å lage mat kan være rimelig turn-on. Spesielt for oss som ikke er så gode på det selv. Yummi Endret 26. august 2012 av Rainbow81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
floony Skrevet 24. august 2012 #119 Del Skrevet 24. august 2012 Den udefinerbare men totalt merkbare kjemien vi deler, den gutteaktige sjarmen, måten han smiler med HELE ansiktet samtidig som han er høy, mørk og mann, høyden hans, de myke, farlige hendene hans, måten han myser ned på meg når han har seg et trekk fra røyken... ååh gud... Yummy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 24. august 2012 #120 Del Skrevet 24. august 2012 Det der var smått sexy helt til du nevnte røyken. Ikke noe er mer avtennende enn en flott mann som røyker. Æsj! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå