PrimoFanten Skrevet 20. august 2012 #81 Del Skrevet 20. august 2012 Alt de skriver er verdiløst ettersom dem er fiktive men politisk korrekte i større eller mindre grad. Har enda til gode å se tegn til at noen av dem tør å bryte inn med noe eget. Stort sett repeterer de bare seg selv gjennom flere sider om att og om att. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #82 Del Skrevet 20. august 2012 Nei, du var en av de mer mer fornuftig svar, men å finne personer som deg er som å finne "en nål i høystakke" Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste av jentene på min alder er så fokusert på utseende at det nærmest driter i alt annet. Det som også er nevnt ofte er at de vil ha en treningsnarkoman av en fyr som bor på et treningssenter. Kanskje du skal finne noen som er noen år eldre og som har andre verdier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høymann Skrevet 20. august 2012 #83 Del Skrevet 20. august 2012 Kanskje du skal finne noen som er noen år eldre og som har andre verdier? Jeg har satt aldersforsjellin min til +/- 5år pga enkelte ting. Er i de senere årene nå jeg har innsett at jeg må få ut fingeren for å evt finne en. Er så mange fordeler ved å være 2 stykker her i landet med tanke på hus/økonomien osv. Samt ikke sitte i en krok helt alene Aldri prøvd meg på noen jenter før. Så dette kan bli komiskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. august 2012 #84 Del Skrevet 20. august 2012 hehe ja du er i drømmeland enda. Fortell meg hvorfor jeg er i drømmeland? Og hvordan kan du vite mer om min virkelighet enn jeg selv gjør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. august 2012 #85 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har lenge hatt en følelse av at i en popularitetskonkuranse der jeg, Stalin og Hitler er eneste deltagere at jeg ikke en gang når pallplass om kun dine stemmer telles. Helt greit og jeg aksepterer og respekterer din rett til å mene hva du vil om meg. Men, jeg har ingen forakt for kvinner. Jeg stoler ikke på kvinner og har vanskelig for å respektere feminismen. Derfra til forakt er det faktisk veldig langt. Nei, du er er ganske mye mer populær enn Stalin og Hitler, men jeg er bare så inderlig lei av den evinnelige gnålinga di om hvor inn i granskauen onde og utspekulerte kvinner er. Du har inntatt en offer-rolle som er særdeles ukledelig. Hva mener du egentlig er feminisme? Jeg tenker på feminisme som stikkordsmessig for eksempel blir lik lønn for likt arbeid, samme rettssikkerhet uansett kjønn, samme rett til utdanning, ingen utstøting av samfunnet selv om du blir enke, ingen omskjæring og maltraktering av kvinners underliv som ødelegger både seksualliv og umuliggjør en normal fødsel osv. Altså at kvinner ikke skal behandles dårligere fordi de er kvinner. Er du i mot dette? Eller tenker du på feminister som ondskapsfulle kjerringer som koker sammen hva slags jævelskap de nå kan gjøre for å ødelegge menns liv, mens de ler hånlig og peker nese til deg? Når noen kaller seg selv en misgyonist, så er det det samme som om jeg skulle kalt meg selv en mannshater. Rene ord for penga. Jeg synes faktisk det er ganske sjokkerende. Definitivt har kvinner opplevd vonde ting i forhold til menn. Jeg kjenner flere av dem personlig til og med! Om det er rettferdig at de er bittre på alle menn? Nei, men høyst forståelig. Er det forståelig? At de er bitre på alle menn? Så hvis du og åtte andre menn til er grønnjævlige mot meg, så forstår du hvorfor jeg blir bitter på alle menn og stadig har et behov for å formidle dette til jeg dør av alderdom? Jeg har blitt behandlet skikkelig, skikkelig dårlig av menn. Det har gjort meg skeptisk. Men jeg kjenner masse anstendige, flotte menn også, og jeg skjønner at verden ikke er svart/hvit. Jeg lever i et miljø der materialismen står ekstremt sterkt. Jeg teller dager til minsten flytter ut og jeg kan forlate dette helvetshullet jeg bor i. Når det kommer til resten du lister opp så har jeg sett alt det du nevner. Men dominansen er preget av at fasade og de "riktige" valg er viktigere en ektefølt kjærlighet og integritet. Jeg vet ikke hvorfor du mener du bor i et helvetshull, men det høres ikke OK ut. Jeg må innrømme at jeg stortrives der jeg bor selv om jeg ikke når naboer og venner opp til leggen engang når det gjelder pengeforbruk på ferier, klær, oppussing, hus, fest, biler, image osv. Til tross for at jeg har en helt grei inntekt, absolutt. Og ja, mange er fryktelig opptatt av fasade. Det er jeg helt enig i. Og jeg tror oppriktig talt jeg spyr hvis flere venninner av meg nå kommer med vesker til 7 - 10.000 kr. Ikke fordi jeg er sjalu (det tør jeg påstå), men bare fordi jeg synes det er så .... teit... i mangel på et bedre ord. Da jeg fikk komplimenter for skoene mine i sommer lurte jeg noen venninner til å tro at jeg hadde betalt 700 kr (50% avslag). Dette forsterket bare lovordene. Når jeg senere sa at de var kjøpt på Økonomisko til 100 kr (50% avslag), tror jeg de syntes jeg var litt ond, men jeg mente bare å understreke et poeng. Ok, dette ble veldig off topic etterhvert.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. august 2012 #86 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg blir ikke så provosert av det som kommer frem. Noe som synes å gå de fleste hus forbi. Men tråden viser hvor ekepsjonelt fremtredende og opplagte liste-triggerne er. Jo, det vil nok være det samme om du snur på hvem som skal tennes på. Men det endrer ikke på det faktum at kvinner som gruppe (en tanke som synes umulig for kvinner å tenke) har klare preferanser for høye, bredskuldrede menn som står som bautaer i enhver situasjon. Kvinner, igjen som gruppe, liker store sterke menn som kan passe på dem. det jeg ikke forstår er hvorfor å påpeke dette er så provoserende. Du har ikke påpekt noe, som du ganske nedtonet kaller det, du harselerte og dro utsagn ut av kontekst. Det er nok det folk blir provosert av, for det gjør det så utrolig vanskelig å holde en fornuftig diskusjon. Ja, mange kvinner like høye, bredskuldrede menn. Jeg elsker bamsete, store menn som veier mer enn meg, er høyere enn meg og som har større hender og føtter enn meg. Akkurat slik som mange menn liker feminine, pene jenter med en slank, men samtidig yppig kropp. Samtidig ser man rundt seg at både de lavere mennene, eller de med uheldigere utseende, også har blitt gift. Og jammen er det ikke en del bruder som ikke når opp til dagens norm når det gjelder dagens krav til kropp og utseende heller. Vi har alle forskjellige preferanser og ønsker, og mang en gang blir vi forelsket som følge av det eller på tross av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Opal Skrevet 20. august 2012 #87 Del Skrevet 20. august 2012 At de er trygge på seg selv uten å virke arrogant. Synlige blodårer på armene, og generelt fine armer/hender. Fine øyne og smil. Velstelt hår. God, mild, behagelig og naturlig kroppslukt. Like klassisk musikk, jazz, etc. (God musikk!) Være interessert i andres tanker og følelser - ha verdier og være prinsippfaste. Over 1.80 høy. Like å kose og klemme, gi myke kyss. Gammeldags gentleman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #88 Del Skrevet 20. august 2012 Nei, du er er ganske mye mer populær enn Stalin og Hitler, men jeg er bare så inderlig lei av den evinnelige gnålinga di om hvor inn i granskauen onde og utspekulerte kvinner er. Du har inntatt en offer-rolle som er særdeles ukledelig. Personlig mener jeg det er en dessillusjonert og oppgitt rolle. Sånn sett så er det ikke bare du som er lei. Hva mener du egentlig er feminisme? Jeg tenker på feminisme som stikkordsmessig for eksempel blir lik lønn for likt arbeid, samme rettssikkerhet uansett kjønn, samme rett til utdanning, ingen utstøting av samfunnet selv om du blir enke, ingen omskjæring og maltraktering av kvinners underliv som ødelegger både seksualliv og umuliggjør en normal fødsel osv. Altså at kvinner ikke skal behandles dårligere fordi de er kvinner. Er du i mot dette? Eneste jeg rynkr på nesen av her er den manglende motstanden når det kommer til kjønnslemlesting av menn. Utover det så er vi her enige. MEn nei, for meg er ikek dette feminisme, det er rettferdighet og menneskeverd. Eller tenker du på feminister som ondskapsfulle kjerringer som koker sammen hva slags jævelskap de nå kan gjøre for å ødelegge menns liv, mens de ler hånlig og peker nese til deg? Om ikke så karrikatert så noe ala dette ja. Feminisme er av kvinner for kvinner og har ikke rom for menn som likeverdige partnere. Feminisme anser menn som overgripere og kvinnre som offer. Jeg kjenner meg ikke igjen i dette bildet. Når noen kaller seg selv en misgyonist, så er det det samme som om jeg skulle kalt meg selv en mannshater. Rene ord for penga. Jeg synes faktisk det er ganske sjokkerende. Er det forståelig? At de er bitre på alle menn? Dårlig setning av meg. Jeg ville forstått dem om de var forbanna på alle menn. Så hvis du og åtte andre menn til er grønnjævlige mot meg, så forstår du hvorfor jeg blir bitter på alle menn og stadig har et behov for å formidle dette til jeg dør av alderdom? Ja, jeg vil forstå hvor det kommer fra og hvorfor det er sånn. Trist selvfølgelig, men fullstendig forståelig. Spørsmålet er hva som kan gjøres for å gi et annet erfaringsgrunnlag som er solid nok til å fjerne denne ryggmargsfestede skepsis. Jeg har blitt behandlet skikkelig, skikkelig dårlig av menn. Det har gjort meg skeptisk. Men jeg kjenner masse anstendige, flotte menn også, og jeg skjønner at verden ikke er svart/hvit. I fare for å bli oppfattet sarkastisk, bra! Jeg vet ikke hvorfor du mener du bor i et helvetshull, men det høres ikke OK ut. Fordi jeg bor en plass der en mann på over 40 som er leieboer er INGENTING på partnermarkedet. Totalt og fullstendig ubrukelig som mann når det kommer til stykket. Det handler ikke om én kvinnes vurdering, men mange kvinners vurdering. Frustrasjonen i å være en "alle" kvinner vil gi vekk til en singel venninne, men ikke er i nærheten av å ta selv er stor. For det er ikke personen BM2 det står på, det er livssituasjonen i forhold til alder og hva en har karrret til seg i livet. Jeg må innrømme at jeg stortrives der jeg bor selv om jeg ikke når naboer og venner opp til leggen engang når det gjelder pengeforbruk på ferier, klær, oppussing, hus, fest, biler, image osv. Til tross for at jeg har en helt grei inntekt, absolutt. samme som over, fremeles uten sarkasme, bra! Og ja, mange er fryktelig opptatt av fasade. Det er jeg helt enig i. Og jeg tror oppriktig talt jeg spyr hvis flere venninner av meg nå kommer med vesker til 7 - 10.000 kr. Ikke fordi jeg er sjalu (det tør jeg påstå), men bare fordi jeg synes det er så .... teit... i mangel på et bedre ord. Da jeg fikk komplimenter for skoene mine i sommer lurte jeg noen venninner til å tro at jeg hadde betalt 700 kr (50% avslag). Dette forsterket bare lovordene. Når jeg senere sa at de var kjøpt på Økonomisko til 100 kr (50% avslag), tror jeg de syntes jeg var litt ond, men jeg mente bare å understreke et poeng. Ok, dette ble veldig off topic etterhvert.... Jah... Jeg beklager oppriktig til TS. Kan en modder dele? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #89 Del Skrevet 20. august 2012 Tror det er denne mannen dere forsøker å beskrive med ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #90 Del Skrevet 20. august 2012 Du har ikke påpekt noe, som du ganske nedtonet kaller det, du harselerte og dro utsagn ut av kontekst. Det er nok det folk blir provosert av, for det gjør det så utrolig vanskelig å holde en fornuftig diskusjon. Ja, mange kvinner like høye, bredskuldrede menn. Jeg elsker bamsete, store menn som veier mer enn meg, er høyere enn meg og som har større hender og føtter enn meg. Akkurat slik som mange menn liker feminine, pene jenter med en slank, men samtidig yppig kropp. Samtidig ser man rundt seg at både de lavere mennene, eller de med uheldigere utseende, også har blitt gift. Og jammen er det ikke en del bruder som ikke når opp til dagens norm når det gjelder dagens krav til kropp og utseende heller. Vi har alle forskjellige preferanser og ønsker, og mang en gang blir vi forelsket som følge av det eller på tross av det. Det er her jeg alltid stanger hodet i veggen. Tenkt TO tanker samtidig. Én for gruppen av menn og gruppen av kvinner og én for individet. Om vi tar fugleperspektiv og ser på GRUPPENE så er ting så tradisjonelt, forutsigbart og kjønnsspesifikt at en skal være ihuga vrang for å påstå at det ikke er bilogi som styrer. Går vi ned på bakkenivå og ser på hvert enkelt individ finnes det ingen fasitt. Så, mitt tidligere poeng er og blir at om en som mann skal øke sine sjanser på partnermarkedet (eller sexmarkedet om en vil) så er det egenskaper som går igjen. Høy, sterk, pene armer og en beskyttende personlighet. På gruppenivå vil kvinner ha menn som kan beskytte dem. Dette bør ikke være provoserende å påpeke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #91 Del Skrevet 20. august 2012 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.8287222 Jeg kan ikke skjønne at BM2 tar så veldig feil. Kvinner liker maskuline, sterke, harde og høye menn. De skal være fremgangsrike, ha høy sosial status. Og faktisk ha blodårene tytende på underarmene. Synes ikke det er urimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #92 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har satt aldersforsjellin min til +/- 5år pga enkelte ting. Er i de senere årene nå jeg har innsett at jeg må få ut fingeren for å evt finne en. Er så mange fordeler ved å være 2 stykker her i landet med tanke på hus/økonomien osv. Samt ikke sitte i en krok helt alene Aldri prøvd meg på noen jenter før. Så dette kan bli komiskt. Pass på så du ikke blir helt Leif Juster, høyen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filleproletiet Skrevet 20. august 2012 #93 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) http://www.nrk.no/ny...ingen/1.8287222 Jeg kan ikke skjønne at BM2 tar så veldig feil. Kvinner liker maskuline, sterke, harde og høye menn. De skal være fremgangsrike, ha høy sosial status. Og faktisk ha blodårene tytende på underarmene. Synes ikke det er urimelig. Men noen pene damer tar da til takke med bare noen av punktene. Selv er jeg bare sterk, hard, moderat høy (FAIL!), ikke fremgangsrik (FAIL!), og har moderat sosial status (FAIL?). Men har likevel vært i et forhold til en svært så pen kvinne i 7 år nå! Edit; Har ikke kjempemye blodårer på underarmene, men jobber med saken! Endret 20. august 2012 av Filleproletiet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. august 2012 #94 Del Skrevet 20. august 2012 Kan noen vennligst svare meg hva som er med disse blodårene? I don't get it! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. august 2012 #95 Del Skrevet 20. august 2012 - Mystiske mørke øyne. - Mandigt ansikt - Store fine hender (les HENDER, ikke armer) (*sikle*) - Høy, middels kropp (ikke for mye muskler ikke for lite) - Mye hår på hodet, helst mørkt. Tykt! <3 - Godt utstyrt - God hygiene (tenner, lukt, hår, ect.) Der beskrev jeg kjæresten på punkt og prikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #96 Del Skrevet 20. august 2012 Jeg har satt aldersforsjellin min til +/- 5år pga enkelte ting. Er i de senere årene nå jeg har innsett at jeg må få ut fingeren for å evt finne en. Er så mange fordeler ved å være 2 stykker her i landet med tanke på hus/økonomien osv. Samt ikke sitte i en krok helt alene Aldri prøvd meg på noen jenter før. Så dette kan bli komiskt. Lykke til, vennen. Og Silfen: Det bare er så deilig syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 20. august 2012 #97 Del Skrevet 20. august 2012 Hæææ? Blodårer? Blodårer sexy? What? Show me? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 20. august 2012 #98 Del Skrevet 20. august 2012 Kan noen vennligst svare meg hva som er med disse blodårene? I don't get it! De tenner på det. Jeg tenner f.eks. på synlige blodårer på pupper. Jeg kan ikke fortelle hvorfor, vet bare at jeg gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #99 Del Skrevet 20. august 2012 Hæææ? Blodårer? Blodårer sexy? What? Show me? Anonym poster: 060893f12c7fe192a0c2c84fe1d9da8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 20. august 2012 #100 Del Skrevet 20. august 2012 Skal prøve å finne et bilde for å vise hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå