Gå til innhold

Hva er turn on med menn?

per78

Anbefalte innlegg

Gjest Lurifix

Etter å ha lest "kravene" her må jeg bare innse at singellivet er realitet.

Haha ja! Bruker å tenke at kanskje jeg skal prøve å få til noe der ute, men så leser jeg disse trådene og da ser jeg jo at det er best at jeg bare blir hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle gjerne svart massevis i denne tråden jeg, men det er en bruker her inne som ødelegger hele tråden med kverulering og viss vass.

Anonym poster: 075a0a10a172470b43bead2f10e92882

Jepp for meg også, det er en bruker som vanligvis pleier å ødelegge debatter og spy ut mye gulp, som gjør at jeg heller ikke svarer i denne tråden, (før nå, for å prøve å sette ting i perspektiv) uansett hva en sier så får en beskjed om at en er en gneldrende glefsete person med rabbis som opptar unødvendig oksygen. Selv har jeg satt en bruker som mener dette på ignorer, det var ikke det som var grunnen til å bli medlem av kg da jeg melte meg inn for å få beskjed om hvor jævelig jeg er hver gang jeg logger meg på her. Og jeg synes det er unødvendig at en hver diskusjon vedkommende befinner seg i utvikler seg til å bli en spy syke tråd, fordi han mener jeg og andre kvinner er opphavet til at mennesker barndommen var grusomme.

Det hadde vært kjekt å hatt en tråd hvor man roste mannen, sa alt det deilige vi mener om hann kjønnet, hva som gjør oss kåt, vill og galen og hva som er turn on med det motsatte kjønn, men nei det var vist for mye forlangt det også..

Anonym poster: 06eb69c84a6a0104924d976da8b2dccd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja! Bruker å tenke at kanskje jeg skal prøve å få til noe der ute, men så leser jeg disse trådene og da ser jeg jo at det er best at jeg bare blir hjemme.

Men kjære guttene våre da. Dere trenger da ikke heile lista, det har forsøkt å få fram. Har dere kanskje bare en av delene så er mye gjort vettu. Har ikke mange av dere et fint smil da? Da rødmer vi jentene litt vettu :hjerter_rundt:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjarm, det at de kan snakke om følelser, at de aksepterer meg for den jeg er, og at de får meg til å føle meg trygg. Selvfølgelig gjør det ingenting om de har utseendet med seg også, men de andre tingene er viktigere for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er det noen som sier at man liker de som ikke er høy og hunk og whatnot, så blir de totalt ignorert mens de med lister enkelte ikke liker blir hakket ihjel.

Må forresten fortelle om sist jeg var ute. Det var en ung mann i lokalet, han kan ikke ha vært særlig høyere enn meg, som er 163. Men han var knallkjekk og hadde utstråling og han eide omgivelsene sine. Nå vet jeg selvsagt ingenting om størrelsen på kuken eller tykkelsen på lommeboken, men han var definitivt den kjekkeste der, fra mitt perspektiv, selv om han var den laveste også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har en tiltrekkende mann:

- Humor. Tørrvittig, intelligent humor. (Ikke vitser fra Se & hør)

Check!

- En som er trygg på seg selv til ikke behøve å være brautende eller være morsom på andres bekostning på en ubehagelig måte for å hevde seg selv.

Check på del to.

- En ordnet økonomi. Det betyr ikke at han skal ha penger for å skjemme bort meg, det er uintressant. Jeg mener kun at han skal ha en oversikt over sin økonomi og en evne til å forsørge seg selv og sine, jeg kan forsørge meg selv.

Check! Men det var dette med bolig da...

- Sosial intelligens og gode verdier. En blanding av selvsikkerhet og ydmykhet. Høflig fordi det faller natulig for ham og hjelpsom fordi det gleder ham.

Sliter veldig med høflig og er sikker i sosiale settinger. Ellers check.

- Trofast.

Check check check!

- Han kan veldig gjerne være høyere enn meg, for jeg er selv høy og er ikke akkurat syltynn. Dermed føler jeg meg mer feminin hvis han er høyere enn meg.

Fail...

Menn jeg har hatt lengre forhold til har alle forskjellige utseende, høyde, vekt, utdannelse og økonomi. Jeg har selvfølgelig preferanser når det kommer til utseende, men jeg har levd lenge nok til å skjønne at det er ikke det som skaper et lykkelig forhold.

Men en må tenne på partneren.

Noe som ikke tenner meg er menn som deg, BM2. Ikke fordi du er 1,62 høy eller bor i leid leilighet. Men fordi du er så ufattelig bitter, nedlatende og generaliserende, og har en stakkars forakt for kvinner.

Jeg har lenge hatt en følelse av at i en popularitetskonkuranse der jeg, Stalin og Hitler er eneste deltagere at jeg ikke en gang når pallplass om kun dine stemmer telles. Helt greit og jeg aksepterer og respekterer din rett til å mene hva du vil om meg. Men, jeg har ingen forakt for kvinner. Jeg stoler ikke på kvinner og har vanskelig for å respektere feminismen. Derfra til forakt er det faktisk veldig langt.

Tror du ikke kvinner her har opplevd vonde ting med menn i sine liv? Er det rettferdig om dette skal føre til en bitterhet rettet mot hele Norges mannlige befolkning?

Definitivt har kvinner opplevd vonde ting i forhold til menn. Jeg kjenner flere av dem personlig til og med! Om det er rettferdig at de er bittre på alle menn? Nei, men høyst forståelig.

Jeg tror dessuten du lever i et merkelig miljø eller har et filter du leser din omverden gjennom som er skadelig. Av mine beste venninner har flere menn som tjener betraktelig mindre enn dem. Noen har menn som er mindre pene og lavere enn dem. De har likevel likeverdige, sunne forhold med gjensidig respekt. Noen er fortsatt sammen med sin mann til tross for at han er utro eller rett og slett ikke oppfører seg spesielt bra. Noen har hovedansvaret hjemme når det gjelder både barn og husarbeid, mens mannen dyrker sine interesser på en ganske egoistisk måte. Noen har menn som tjener mer enn dem. Noen har menn som bærer dem på gullstol og disse ser kanskje ikke dette, men er isteden raske til å kritisere sin mann. Har ikke du kontakt med miljøer som er såpass sammensatt? Er alt bare svart/hvitt i din verden? Du har en oppfatning av virkeligheten som i beste fall er trist.

Jeg lever i et miljø der materialismen står ekstremt sterkt. Jeg teller dager til minsten flytter ut og jeg kan forlate dette helvetshullet jeg bor i. Når det kommer til resten du lister opp så har jeg sett alt det du nevner. Men dominansen er preget av at fasade og de "riktige" valg er viktigere en ektefølt kjærlighet og integritet.

Tråder som dete er ganske tullete, selvfølgelig er tiltrekning såpass komplekst at det ikke kan lages en slik liste. Det skjønner alle! I allfall nesten alle. Og hva slags krav ville blitt satt til kvinner i tilsvarende lister? Det ville sikkert kommet frem provoserende lister der også.

Jeg blir ikke så provosert av det som kommer frem. Noe som synes å gå de fleste hus forbi. Men tråden viser hvor ekepsjonelt fremtredende og opplagte liste-triggerne er. Jo, det vil nok være det samme om du snur på hvem som skal tennes på. Men det endrer ikke på det faktum at kvinner som gruppe (en tanke som synes umulig for kvinner å tenke) har klare preferanser for høye, bredskuldrede menn som står som bautaer i enhver situasjon. Kvinner, igjen som gruppe, liker store sterke menn som kan passe på dem. det jeg ikke forstår er hvorfor å påpeke dette er så provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi menn er heldige. Vi trenger ikke oppfylle alle de listene der.

Så lenge vi har penger, en flott bil, en villa, gjerne flere, så blir damene interesserte. Drar en frem en masse penger så blir damene til og med våte uten stort mer til forspill.

Norske kvinner er fine sånn sett.

Anonym poster: 060893f12c7fe192a0c2c84fe1d9da8e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Vi menn er heldige. Vi trenger ikke oppfylle alle de listene der.

Så lenge vi har penger, en flott bil, en villa, gjerne flere, så blir damene interesserte. Drar en frem en masse penger så blir damene til og med våte uten stort mer til forspill.

Norske kvinner er fine sånn sett.

Å, ja...penger. Hvordan kunne vi alle sammen glemme å nevne det på listene våre? Har mannen penger, spiller det selvfølgelig ingen rolle om han ser ut som dodraugen eller er en drittsekk :roll:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo samme greia med oss kvinner, som sagt jeg vet ikke hvor lang tråden med hvor mye det var med oss kvinner som var turn off men det var jo en smørbrødliste så lang som et godstog med alle de tingene som var i veien med oss. Og så vidt jeg har sitt har jo selv ”høy mann” sine preferanser. Om man ikke liker denne tråden og føler seg mislykket så er det vel bare best å holde seg unna da.

Alle har forskjellige ting de tenner på, som de synes er fint men Silfen har også et poeng, de som mener det ikke spiller så stor rolle om en mann er høy, mørk og mystisk blir totalt oversett, mens de andre blir det laget hakkemat av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkkenoe gah her nei.

Visst misforstår du og med vilje. Ikke bland in det forbanna feminisme greiene inn her. Det har ikke en dritt med det og gjøre. Og her kommer newflashet hvor misforståelsen er banna bein. Det er en liste over ting man kan tenne på altså ikke dermed en kravliste. CAPISCHE? Merkelig hvordan man lister seg forbi det faktum at mannfolk har akkurat det samme. Men det velger man stille og unngå gitt.

Mulig at jeg krangler i denne tråden, men jeg er så møkkalei visse bitre, klagende hakk i plata.

Jeg har vel aldri sagt det er en kravliste? Jeg har kun påpekt hva menn som gruppe bør ta hensyn til i forhold til kvinner som gruppe for å være attraktiv. Det jeg finner et ekstra og morsomt poeng i er at disse punktene går helt på tvers av hva feminismen preker.

Om det gleder deg kan jeg slenge på min "kravliste":

* Mørk/latinsk/persisk er alltid en vinner

* Sunnmørsdialekt

* Følsomme pupper som liker å få oppmerksomhet

* Teknolog

* Ikke høyere en at hun er lett å ta bakfra der hun står over komfyren

* Glad i å bevege seg i fjellet

* Kunne sløye fisk

* Flink til å ballasnere mellom det å snakke og det å være stille

* Ha et digert hjerte

* IQ. Lite tenner mer en IQ...

Sånn. Da har du/dere nok å gripe fatt i å angripe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne svart massevis i denne tråden jeg, men det er en bruker her inne som ødelegger hele tråden med kverulering og viss vass.

Anonym poster: 075a0a10a172470b43bead2f10e92882

Beklager, oppriktig. Hadde vært fint om en moderator tok seg bryet og delte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette seriøst ment? Jeg går utifra at det er en spøk at du faktisk i det hele tatt bryr deg LITT om hva som står på disse listene eller hva en kvinne skulle lire av seg i det virkelige liv for den saks skyld.

Totalt irrelevant.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette seriøst ment? Jeg går utifra at det er en spøk at du faktisk i det hele tatt bryr deg LITT om hva som står på disse listene eller hva en kvinne skulle lire av seg i det virkelige liv for den saks skyld.

Totalt irrelevant.

Og der scoret Janus mål på bekostning av både BM2, Høymann og Lurifix. Turn on!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Totalt irrelevant.

Jeg tar disse listene kjempe seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurifix

Men kjære guttene våre da. Dere trenger da ikke heile lista, det har forsøkt å få fram. Har dere kanskje bare en av delene så er mye gjort vettu. Har ikke mange av dere et fint smil da? Da rødmer vi jentene litt vettu :hjerter_rundt:

Nei jeg har ikke et fint smil. Og har ikke nok penger til å fikse det hos tannlegen. Så jeg er fucked. :pasha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:smilorange:http://www.therulesr...t-men-want.html

Because Western society has championed the idea that the sexes are equal (which I don't deny), we have also started to assume that they are the same (which I very strongly do). To whatever degree we allow ourselves (or are allowed) to make this projection, we will believe that what is attractive to us must also be attractive to them. And this is where things get all fucked up.

Here is a list of things that each sex tends to think the other likes, erroneously:

Men believe that women like...

Physically attractive men (pretty boys)

Nice guys

Men that have no hair on their bodies

Sensitivity

Peaceful men

Women believe that men like...

Women that are elusive or "hard to get"

Tall women (heels)

Confident women

Women who can drink liquor straight

Women with status

Men and women would be so much more successful if they tried to emulate the reversed lists. Some members of both sexes obviously get this, and do. However; a surprising number don't, and it is due to the self-projection of our own desires onto the opposite sex.

Women actually like...

Men that are "hard to get"

Tall men

Confident men

Men who drink liquor straight

Men with status

Men actually like...

Physically attractive women

Sweet girls

Women that have no hair on their bodies

Sensitive girls

Peaceful girls

Likewise, an explanation of this phenomenon applied to sexual attraction might help some women understand that (for example) men are not attracted by female elusiveness, or that it makes perfect sense for them to dump the nice guy with no balls, and date an asshole with confidence. Overcoming this misconception is a huge first step in the right direction for women who want to make themselves more attractive to men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er det med folk her inne?!

ALT blir en kjønnskamp, og da mener jeg alt. Er det mulig?

Kjenner jeg er veldig glad jeg lever i virkeligheten, hvor menn og kvinner klarer å sameksistere uten at alt blir krangling og bråk.

hehe ja du er i drømmeland enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen av disse egenskapene som har blitt nevnt en del, så jeg synes det bare var positivt for selvtilliten å lese denne tråden, hehe. Synd for de som føler det bare er å gi opp da, men selv om jeg har en god del av egenskapene som er nevnt så er jeg fortsatt ikke særlig populær hos damene.

Anonym poster: a49e8db49f18b06bf2aba616beb187d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_marihøne

Som feminist så har jeg valgt å ikke være med noen mann siden de bare fortrykker oss uskyldige kvinner ned i patriarkiet sitt. Som feminist er jeg ikke bare motstander mot menn men også motstander mot sex som er noe menn har presset på oss uskyldige kvinner. Alle feminister, lesbiske eller hetero, er motstandere mot sex. Ellers er de ikke ekte feminister.

Så som feminist må jeg si at det ikke finnes noe som er "turn on" med menn. Særlig ikke hvis du med "turn on" mener "opphissende" som i noe seksuelt. Som sagt, sex er noe som er skapt av patriarkiet for å undertrykke oss kvinner.

Alle søstre, bli med i feminismen! Si nei til menn! Si nei til sex!

har du det helt bra? hvis du ikke har skjønt det så er sex noe som er laget for at vi skal kunne få barn, det at vi tenner på menn er fordi vi drives av noe i kroppen som som sier at vi skal reprodusere oss. stakars du kommer aldri til å få barn du da? samboeren min er herlig. så hvorfor jeg skulle blitt feminist og gjort det slutt med han "bare fordi han er mann" er høl i huet. skaff deg et liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...