Gå til innhold

Hva er turn on med menn?

per78

Anbefalte innlegg

-han må være snill, vennlig og god

-ingenting er mer turn-on enn menn som er glade i barn :)

-han må ha "det" blikket, og glimt i øyet , og et lurt smil

-at han får "stjerner" i øynene av å se meg er heller ikke feil..

-han må være høyere enn meg, kraftigere, sterkere & mer mandig

-at han er i himmelen når han er med meg er heller ikke helt feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha lest "kravene" her må jeg bare innse at singellivet er realitet.

Etter det jeg skrev også? Jeg er ikke på den bølgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest "kravene" her må jeg bare innse at singellivet er realitet.

Du må seriøst kun jobbe med selvbildet ditt, du er en flott ung mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høymann

Etter det jeg skrev også? Jeg er ikke på den bølgen.

Nei, du var en av de mer mer fornuftig svar, men å finne personer som deg er som å finne "en nål i høystakke"

Du må seriøst kun jobbe med selvbildet ditt, du er en flott ung mann.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste av jentene på min alder er så fokusert på utseende at det nærmest driter i alt annet. Det som også er nevnt ofte er at de vil ha en treningsnarkoman av en fyr som bor på et treningssenter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjarm

At han er jordnær

Liker barn

Har et fint smil

En god del høyere enn meg

Store hender, brede skuldre og store overarmer

Tatoveringer

En fin personlighet

At han deler samme livssyn som meg.

Ikke alt dette er krav, men har du full pakke er jeg solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-at han er i himmelen når han er med meg er heller ikke helt feil..

Å jøss. I himmelen, du...

Anonym poster: 615ebfc4d1ff80760545cf0a0ccb6006

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du var en av de mer mer fornuftig svar, men å finne personer som deg er som å finne "en nål i høystakke"

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men de fleste av jentene på min alder er så fokusert på utseende at det nærmest driter i alt annet. Det som også er nevnt ofte er at de vil ha en treningsnarkoman av en fyr som bor på et treningssenter.

Det er noen der ute for alle, jeg skal love deg at det er få som vil ha en treningsnarkoman av en fyr.

Når jeg ser på hva jeg selv skrev, ser jeg at lista ble litt vell lang. Ikke la deg skremme av det, halvparten er mer enn nok ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jøss. I himmelen, du...

Anonym poster: 615ebfc4d1ff80760545cf0a0ccb6006

ikke ta det så bokstavelig da! Ser at den muligens ble litt feil, men dere forstår hva jeg mener !!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende hvor mange her på kg som er slik... Det er ikke slik ute i den virkelige verden... Heldigvis! Ellers hadde jeg meldt meg ut av hele kulturen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en mager trøst, men jeg har samme oppfatning om menn. De er så opptatte av utseendet og så overfladisk at jeg har helt gitt opp å finne en mann å tilbringe tiden med. Er evig singel.

Anonym poster: 91677c15d0707a21d2951f5b32ac187c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har en tiltrekkende mann:

- Humor. Tørrvittig, intelligent humor. (Ikke vitser fra Se & hør)

- En som er trygg på seg selv til ikke behøve å være brautende eller være morsom på andres bekostning på en ubehagelig måte for å hevde seg selv.

- En ordnet økonomi. Det betyr ikke at han skal ha penger for å skjemme bort meg, det er uintressant. Jeg mener kun at han skal ha en oversikt over sin økonomi og en evne til å forsørge seg selv og sine, jeg kan forsørge meg selv.

- Sosial intelligens og gode verdier. En blanding av selvsikkerhet og ydmykhet. Høflig fordi det faller natulig for ham og hjelpsom fordi det gleder ham.

- Trofast.

- Han kan veldig gjerne være høyere enn meg, for jeg er selv høy og er ikke akkurat syltynn. Dermed føler jeg meg mer feminin hvis han er høyere enn meg.

Menn jeg har hatt lengre forhold til har alle forskjellige utseende, høyde, vekt, utdannelse og økonomi. Jeg har selvfølgelig preferanser når det kommer til utseende, men jeg har levd lenge nok til å skjønne at det er ikke det som skaper et lykkelig forhold.

Noe som ikke tenner meg er menn som deg, BM2. Ikke fordi du er 1,62 høy eller bor i leid leilighet. Men fordi du er så ufattelig bitter, nedlatende og generaliserende, og har en stakkars forakt for kvinner. Tror du ikke kvinner her har opplevd vonde ting med menn i sine liv? Er det rettferdig om dette skal føre til en bitterhet rettet mot hele Norges mannlige befolkning?

Jeg tror dessuten du lever i et merkelig miljø eller har et filter du leser din omverden gjennom som er skadelig. Av mine beste venninner har flere menn som tjener betraktelig mindre enn dem. Noen har menn som er mindre pene og lavere enn dem. De har likevel likeverdige, sunne forhold med gjensidig respekt. Noen er fortsatt sammen med sin mann til tross for at han er utro eller rett og slett ikke oppfører seg spesielt bra. Noen har hovedansvaret hjemme når det gjelder både barn og husarbeid, mens mannen dyrker sine interesser på en ganske egoistisk måte. Noen har menn som tjener mer enn dem. Noen har menn som bærer dem på gullstol og disse ser kanskje ikke dette, men er isteden raske til å kritisere sin mann. Har ikke du kontakt med miljøer som er såpass sammensatt? Er alt bare svart/hvitt i din verden? Du har en oppfatning av virkeligheten som i beste fall er trist.

Tråder som dete er ganske tullete, selvfølgelig er tiltrekning såpass komplekst at det ikke kan lages en slik liste. Det skjønner alle! I allfall nesten alle. Og hva slags krav ville blitt satt til kvinner i tilsvarende lister? Det ville sikkert kommet frem provoserende lister der også.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gaaaaah!

Jeg missforstår ikke en tøddel! Tråden handler om hva som er turn on med menn. Og ser en på hva som er listet opp så er det fine hender og armer, brede skuldre, at han er høyer OG at han er en sterk person(lighet). Hva er det jeg missforstår? En mann som klasker til med forannevnte egenskaper vasser jo i blikk fra kvinner i alle aldre. Dette er jo hverken rakett-vitenskap eller revolusjonerende nye tanker.

Hvor fornøyd ville dere damer vert med en mann som hele tiden spør "Vil du bli tatt på der kjære? Er det for hardt nå for deg kjære? Er du sikker på at du vil bli klasket på stumpen din kjære? Vi kan etterpå spise et du vil kjære." Regner med at denne 162cm høye gress-spisende 53kg tunge monsteramnnen får det til å dirre i eggstokkene som om alle oksene i Pamplona var på vei ut av dem.

Men aller mest av alt forstår jeg ikke hvorfor det kjeftes slik...

Ikkkenoe gah her nei.

Visst misforstår du og med vilje. Ikke bland in det forbanna feminisme greiene inn her. Det har ikke en dritt med det og gjøre. Og her kommer newflashet hvor misforståelsen er banna bein. Det er en liste over ting man kan tenne på altså ikke dermed en kravliste. CAPISCHE? Merkelig hvordan man lister seg forbi det faktum at mannfolk har akkurat det samme. Men det velger man stille og unngå gitt.

Mulig at jeg krangler i denne tråden, men jeg er så møkkalei visse bitre, klagende hakk i plata.

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så guttaboys... Drit i six-pack, det er armer som teller. Drit i å være grei, for hun vil at du skal mene ting og drite i å høre på henne. Drit i å sjekke opp damer på høyde med elelr høyere en deg selv, hun vil ha en høy mann ser du. Drit i å høre feministene, damer vil ha en bauta som passer på dem mens han kikker dem inn i øynene.

Jenter, er det på tide å snart innse at biologien overstyrer ALT av feministisk tankegods og politisk korrekte uttaleser?

Noen ganger altså, BM2. Jeg er glad du siterte "selvstendige meninger og prinsipper" som jeg skrev. For det var jo akkurat dette det betydde. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

”Turn off med jenter” fikk vel 15 sider om alt som var gale med damer, de skulle ikke være slik og de skulle i alle fall ikke være sånn. 3 sider med ”turn on med menn” og det er et heidundrende leven uten like her inne om menn som mener de ikke er inkludert. Da dere en bolle, det er ikke slik at menn driter i utsende til damer heller det er godt bevist her inne.

Anonym poster: 06eb69c84a6a0104924d976da8b2dccd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

”Turn off med jenter” fikk vel 15 sider om alt som var gale med damer, de skulle ikke være slik og de skulle i alle fall ikke være sånn. 3 sider med ”turn on med menn” og det er et heidundrende leven uten like her inne om menn som mener de ikke er inkludert. Da dere en bolle, det er ikke slik at menn driter i utsende til damer heller det er godt bevist her inne.

Anonym poster: 06eb69c84a6a0104924d976da8b2dccd

Jeg skulle gjerne svart massevis i denne tråden jeg, men det er en bruker her inne som ødelegger hele tråden med kverulering og viss vass.

Anonym poster: 075a0a10a172470b43bead2f10e92882

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...