Gå til innhold

Drikker dere melk...


Julianna

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurte på om dere drikker melk?

Jeg og samboern drikker egentlig alfor mye melk.

Kjøper fra to til tre liter hver dag, og jeg skal egentlig ikke ha melk i det hele tatt, grunnet eksem og allergi.

Men det er jo så godt...må ha det, bare må ha det,he,he.

Flere som er melke drikkere her?

Hva slags melk drikker dere da?

Vi drikker bare den grønne ekstra lette.

Hilsen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frøken Dings

Her går det i ekstra lett! Kan tenke meg det går 1-2 liter daglig, avhengig av om vi bruker det i matlaging eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er det egentlig noen som intereserer seg i om jeg drikker melk eller ikke???

Neppe!

Du kunne vel kommet på et bedre tema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tåler ikke melk i vanlige mengder, dvs. glassporsjoner, det eneste jeg bruker det til er for å kjøle ned kaffen min når jeg har dårlig tid.

Er ikke glad i melk!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og flere etter hvert mener at voksne ikke trenger melk, tvert om så nei jeg står over, og helsa/huden er bedre etter det... (pust for en lang setning hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

mmmmm! Melk er et must! Lett-melk eller H-melk, samme det, merker ikke forskjell. Drikker melk HVER dag icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Til anonym lenger opp.

Mulig det var et uintresant tema, men da kunne du jo lot vere og lese det og ivertfall svart på det.

Enig, eller hur anonym?

Trenger ikke lese noe du syns er uintresant vet du.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset drikker vi svært sjelden melk. Prøver alltid å ha en liter ekstra lett i kjøleskapet, men den går ofte ut på dato/blir sur før vi rekker å drikke den opp. Men til egg og fårepølse MÅ jeg ha melk!!

Egentlig så er vel melka for kalvene, og ikke menneskene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg drikker melk! Jeg liker melk! Gjerne hel!

Men ikke så ofte til frokost..

Mest til sjokoladekake og til kos..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, melk drikkes og det Skummet melk. Nå har det seg jo sånn at melk er så vanvittig dyrt (dyrere enn brus), så egentlig prøver jeg å kutte ned på melkemengden for å spare noen kroner. Hvor logisk er det at brus er billigere enn melk egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, ville ikke overleve uten!

Jeg "bare må ha det" til frokost, og drikker det gjerne til pizza, hamburger, gryterett osv, der mange andre heller drikker brus. Drikker stort sett skummet, og bruker ekstra lett i matlagingen. Tror melk er den matvaren jeg minst av alle vil unnvære!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker rett og slett ikke melk icon_mad.gif

Synes det smaker motbydelig!

Yougurt og ost derimot er jeg glad i icon_biggrin.gif

_________________

kyss.gif Nikita kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-30 17:57 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke melk.

Har aldri drukket melk og kommer aldri til å gjøre det. Er heller ikke glad i smør, majones eller rømme.

Youghurt går bra og ost spiser jeg mye av, men jeg blir kvalm av melk, både lett, skummet og hel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker melk, men kan ikke drikke det. Ikke rett fra kartongen. Får magesmerter og diaree! icon_frown.gif

Egentlig så burde jeg skygge unna flere melkeprodukter, men det klarer jeg ikke!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Melk er mat for nyfødte kalver, det er faktisk ikke meningen at voksne skal drikke melk, for da hadde vi vel diet hele livet? Kalsium får man fra andre matvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en grunn til at barn slutter og suge pupp og at kalven gjør det samme. Hvorfor skal vi fortsette med det??? Norge er det landet i verden med mest benskjørhet og samtidig landet det drikkes mest melk i! Merkelig. Dersom det drikkes for kalciumets del, er det jo bare tull,- vi får nok i oss gjennom andre ting. Men liker dere det, ja da er det vel bare å hive innpå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...