Gå til innhold

Dropper våre planer, velger guttekveld

Gjest Bea

Anbefalte innlegg

Kjæresten min flytter på tirsdag.

Vi hadde planlagt å ha helgen sammen og jeg tok meg permisjon fra jobben i helgen for at vi skulle få vært sammen.

Vi var sammen torsdag kveld og fredag. Vi skal også ha kvelden sammen i dag.

Han ønsker å droppe våre planer og ha en siste kveld med gutta i morgen.

Jeg syns dette er greit, siden vi har fått en del tid sammen men samtidig dumt siden jeg valgte bort jobbing og ikke får lønn.

Venninnene mine syns jeg er dum som syns det er greit siden han snart drar. Men er jeg det? Jeg syns han bør få en kveld sammen med gutta også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er det han har valgt. Det kommer vel ikke så mye godt ut av å prøve å tvinge ham til å være sammen med deg den dagen det er snakk om.

Menn like ikke bånd og tvang. Men det vel lov for deg å være skuffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vel, hvis han hadde lovt i utgangspunktet at dere to skulle være sammen, så er den her fyren en hestpeis som velger gutta i siste sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt litt skuffa med tanke på jobben og sagt "Neste gang noe sånt skjer, må du si ifra før. Når jeg fortsatt har mulighet til å jobbe den dagen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke problemet... synes du ikke han skal få en siste kveld med gutta? :overrasket:

Endret av Wednesday
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser ikke problemet... synes du ikke han skal få en siste kveld med gutta? :overrasket:

Du må lese innlegget.

Anonym poster: cd0a415fd60a1c27977bf60ea3efff9f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøffel

Da får han kompensere deg med den lønna du mister da, dersom dere sammen tok beslutningen om at du skulle ta ulønnet permisjon for å tilbringe tid med ham.

Endret av Trøffel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at han vil ha en siste kveld med gutta. Jeg ser den.

Og ja vi tok sammen beslutningen om at jeg skulle ta permisjon, han ønsket det han også og det var vi enige om. Derfor jeg syns det er litt dårlig. Jeg er ikke den eneste han drar fra, og det er jeg klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...