Gå til innhold

Hvorfor har ikke DU kjæreste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pøh. Silfen oppfører seg fint blant folk. I alle fall det jeg har sett.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg ikke er tøff nok. Kvinner liker ikke pingler.

Anonym poster: c465966a60d79d2a7697b9d8b0067d82

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Fordi jeg får panikk når menn går for fort frem.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Det skjønner jeg. Det kan være enten eller. Enten er de bare ute en ting, eller så vil de bli din fort, da du er et fantastisk menneske. :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Det skjønner jeg. Det kan være enten eller. Enten er de bare ute en ting, eller så vil de bli din fort, da du er et fantastisk menneske. :)

Det skal ikke så veldig mye fart til før jeg synes det går for fort, tviler på at mannfolk er unormalt pågående med meg :gjeiper:

Skrevet

Jakte selv da frøken!

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg for øyeblikket ikke stoler på menn, og heller ikke er klar for å gå inn i et nytt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Ridin' solo. Kronisk singel - en sykdom, et evig stempel og ond spiral. Jeg skyr forhold som pesten. Menn er teite og stokk dumme.

... Neida, jeg bare trives med å være singel, egentlig. Det er mange flotte, lojale og kjekke menn der ute, men akkurat her og nå passer det best å være singel. Dessuten er jeg kresen som fy når det gjelder å etablere et fast forhold. Det passer ikke så godt når man kommer fra bøøgda.

Jeg TROR det største hindret mange har når det gjelder forhold er mangel på selvtillit og tillit på partneren. Det at mange føler seg for stygge eller at de er i en konstant, uendelig friend-zone er vel bare delvis sann. Selvsagt er det noen som av en eller annen grunn sliter med å finne en partner uansett hvor mye de prøver, men jeg tror mangel på selvtillit og det å ikke gjøre seg "tilgjengelig" også har en stor innvirkning på dette. Det at mange ender opp i dårlige forhold er vel et resultat av samme greia; enten faller man for feil type og LAR SEG bli utnyttet av fordi man tror at man ikke fortjener bedre, eller så er man uvitende om dette, eller så er man ekstremt kresen, eller så er man bare singel uten videre, eller så vet man ikke selv at man er sykt deilig og attraktiv og dermed setter seg selv i en vennskapelig posisjon. Forhold kan være veldig enkelt, men det kan også være grusomt komplisert.

Det var min lille tale. Jeg kjeder meg, så det ble langt. Humbla lumba, liksom...

Skrevet

Fordi idioten var utro.

Anonym poster: 253d6cd0c799edce127b91dce7df1a95

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ikke liker de som liker meg, og de jeg liker, liker ikke meg. Dessuten har jeg lite tid til overs for den slags.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jakte selv da frøken!

Joda, det tar bare litt tid før jeg kommer i jaktmodus. Jeg vil ikke ha en kjæreste bare for å ha en kjæreste, jeg må være helt sikker og ikke minst forelsket før jeg går all in, og det skjer ikke så ofte med meg :)

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ikke fortjener det.

Slutt å tull. Selvfølgelig fortjener du å ha en kjæreste!

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Fordi jeg akkurat har begynt å bli levende igjen etter 4 år med rekovalesens fra forrige samboer.

Ikke engang vært date-klar i løpet av denne tiden.

Og ihht KG er jeg:

- eldgammel

- rynkete all over

- bælfeit siden jeg har den alder jeg har

- hengebryst som to tomme tobakkspunger

- full av cellulitter

- grått hår

Så, jeg får slå meg til ro med kattene mine, og fortsette å takke 'Nei !' til gifte menn som prøver seg.

Snill, liten pus som jeg er :blush:

- klar for graven

• Liker 2
Skrevet (endret)

Fordi jeg ikke liker de som liker meg, og de jeg liker, liker ikke meg.

Det der var jo mitt svar!

Og fordi når jeg først er sammen med noen så er det med damer som er opptatt av å finne seg selv 100% av tiden og gir seg ved første hump i veien. Skifte av kjæreste er vist en universalløsning på alle problemer. Har man problemer på jobben? Sikkert fordi kjæresten gjør henne nedfor. Skift kjæreste. Problemer med økonomi? Sikkert kjærestens feil. Skift mann. Deprimert? Må være pga. kjæresten. Må finne seg selv og skifte kjæreste.

Men har også blitt mer kresen med alderen. Gidder ikke å hoppe inn i et forhold med første og beste som tilbyr seg.

Endret av pressplay
  • Liker 5
Skrevet (endret)

I en liknende tråd her for noen år siden lærte jeg det beste svaret på det spørsmålet:

Ren flaks! :ler:

Jeg trives som singel og liker det livet jeg har, og har ennå ikke truffet en mann som har fristet meg til å endre på det. *kresen* Dessuten skal man ikke lese mye på samlivsforumet her for å se alle fordelene ved å ikke ha en mann i huset...

Endret av Daria
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Hvorfor må alle ha en kjæreste da? Det blir fremstilt som om det er en fallitterklæring og at det må være noe feil ved en, hvis en ikke har en sånn en. Alt dette om at kroppen er for stor/liten/lang/kort (og alle de andre innbildte negativitetene), er jo ingen god grunn til å ikke ha kjæreste hvis en virkelig vil ha det.

Det er kanskje tankene våre det er noe galt med, og hvis det ikke stemmer, så er det andres tanker det er noe galt med...og stemmer ikke det heller, så har en kanskje ikke funnet "den rette" ennå, og det er ingen forbrytelse.

"Den potensielt rette" leter etter oss der ute i verden akkurat nå, men der er jo ikke vi, for vi sitter her på KG og beklager oss...

Personlig er jeg ikke på leting og jeg er singel fordi jeg vil være det. Jeg er ikke så populær at jeg har blitt nødt til å sette opp et kølappsystem utenfor døra mi, men det har vært noen der og er ennå èn kar som fremdeles håper at jeg skal ombestemme meg. Jeg kommer ikke til å gjøre det, for jeg trives godt i mitt eget selskap.

Akkurat slik som det er nå, har jeg det fredelig og rolig, jeg er i balanse i mitt følelsesliv, min hverdag og min økonomi. Det kjennes veldig godt ut og siden jeg har bestemt meg for å bli snillere med meg selv (og lære av litt bitre erfaringer), så skal livet mitt få fortsette slik til jeg finner ut at det er på tide å gjøre noe annet igjen.

Single mennesker er også ålreite dyr. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 8
Skrevet

Fordi jeg ikke fortjener det.

Kan vel si det samme! :P

Har vært i to forhold, jeg var den som slo opp begge gangene. Følte jeg ikke klarte å gi dem noe forhold, jeg var litt flink til å ødelegge. Så da fortjener jeg vel bare å være singel...

Skrevet

Fordi jeg er en eremitt.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor må alle ha en kjæreste da? Det blir fremstilt som om det er en fallitterklæring og at det må være noe feil ved en, hvis en ikke har en sånn en. Alt dette om at kroppen er for stor/liten/lang/kort (og alle de andre innbildte negativitetene), er jo ingen god grunn til å ikke ha kjæreste hvis en virkelig vil ha det.

Det er kanskje tankene våre det er noe galt med, og hvis det ikke stemmer, så er det andres tanker det er noe galt med...og stemmer ikke det heller, så har en kanskje ikke funnet "den rette" ennå, og det er ingen forbrytelse.

"Den potensielt rette" leter etter oss der ute i verden akkurat nå, men der er jo ikke vi, for vi sitter her på KG og beklager oss...

Personlig er jeg ikke på leting og jeg er singel fordi jeg vil være det. Jeg er ikke så populær at jeg har blitt nødt til å sette opp et kølappsystem utenfor døra mi, men det har vært noen der og er ennå èn kar som fremdeles håper at jeg skal ombestemme meg. Jeg kommer ikke til å gjøre det, for jeg trives godt i mitt eget selskap.

Akkurat slik som det er nå, har jeg det fredelig og rolig, jeg er i balanse i mitt følelsesliv, min hverdag og min økonomi. Det kjennes veldig godt ut og siden jeg har bestemt meg for å bli snillere med meg selv (og lære av litt bitre erfaringer), så skal livet mitt få fortsette slik til jeg finner ut at det er på tide å gjøre noe annet igjen.

Single mennesker er også ålreite dyr. :jepp:

Så lenge en har pågående oppmerksomhet så er det lett å være singel. I det øyeblikket en har ingen oppmerksomhet så blir ikke singellivet så attraktivt lenger.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...