Gå til innhold

Hvorfor har ikke DU kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke har kjæreste? Jeg vet grunnene er mange, så lurer på hva som er din grunn/dine grunner?

Mine grunner er at jeg ikke er pen nok.

Hadde jeg bare vært pen nok, hadde jeg hatt kjæreste - det vet jeg. Har fått dårlig selvtillit med tiden også, etter stadig å bli avviset og oversett av gutter til fordel for penere jenter.

Jeg vet om jenter som har dårlig selvtillit, men er pene, og har kjæreste, så utseendet må spille en stor rolle for gutter.

Og jeg vet om jenter som sier at de fikk bedre selvtillit av å ha kjæreste.

Gleder meg til å lese deres svar! :)

Anonym poster: ae725a252b5aed7080ec2b10f82125a0

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Mange "stygge" mennesker med kjæreste da.

• Liker 1
Gjest hogwash
Skrevet

Hva er grunnen til at du ikke har kjæreste?

...

Jeg er (veldig) vanskelig, sær og kresen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg sliter med angst. Klarer ikke være alene med noen uten å få panikk :/

Anonym poster: 8544aef1ed2018c05b05a909860890e7

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg trives godt som singel. Selvfølgelig, om jeg finner den rette og ting ligger til rette for det kanskje jeg får meg kjæreste en dag, men jeg stresser ikke med det. Jeg tar ting som de kommer, og venter heller til jeg finner drømmeprinsen før jeg haster meg inn i noe forhold.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg ikke fortjener det.

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg til dags dato ikke har funnet en jeg kunne tenke meg å tilbringe dagene med. Men også fordi man ikke alltid kan få hva man vil ha.

Men akkurat nå, nyter jeg singeltilværelsen. Er fint å ikke ha noen begrensninger når man skal ut å kose seg.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ikke får forhold til å funke i lengden og fordi jeg roter meg borti feil typer.

Muligens er det første en konsekvens av det siste

.. uansett, så gidder jeg ikke mer.

Mista trua på å finne noen jeg kan ha det bedre sammen med enn alene.

Anonym poster: a37d2c21f8b7fb3322999d1a6ead42ec

Skrevet (endret)

Mange grunner.

• Da jeg var i etableringsalderen hadde jeg notorisk dårlig selvtillit hva gutter angår og trodde aldri noen kunne bli glad i meg så stygg og treg som jeg var.
  • Ingen "normale" gutter falt for meg da jeg var i selvsamme etableringsalder (hadde sikkert sammenheng med punkt 1) så jeg havnet i en "misery loves company" situasjon. De som falt for meg var gutter/menn med dårlig selvtillit, og "merkelig" oppførsel. Heldigvis hadde jeg vett nok til å ikke ta den første og verste, for jeg vet jeg innerst inne er en ganske sterk person som hadde kommet til å overkjøre ham totalt.
  • I voksen alder er så godt som alle "brukbare" menn opptatt, og dermed uaktuelle.
  • I voksen alder er jeg blitt enda mer sær og kresen så jeg bytter ikke bort alenetilværelsen med noe verre, bare for ikke å være alene mer.
  • Jeg bor på et lite sted der "utvalget" er dårlig.
  • Kombinasjonen av de 3 foregående punkter gjør det heller vanskelig å finne noen som både er ledig og som faller for meg og som jeg faller for.

Endret av Cata
  • Liker 6
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fordi han jeg liker/holder på med.. gir blandede signaler og jeg blir helt forvirret, sukk..

Skrevet

Fordi jeg ikke har et utseende som typisk blir foretrukket av norske/nordiske kvinner...er blitt over 30år og nå da uten å kunne ha noen gode grunner å gi for å bli satset på.

Skrevet

Fordi det akkurat ble slutt nå :/

Anonym poster: 7a2a9c566d48f08de9affedcf35de3e1

• Liker 1
Skrevet

Skal vi se...

For lav

For liten kuk

For smale skuldre

Ikke feit nok økonomi

Barn fra før

Ikke -eksisterende selvfølelse

Stoler ikke på kvinner

Kresen

Pluss noen mindre detaljer om det å klaffe på interessenivået

• Liker 2
Skrevet

Due frøken... Det der er MIN replikk! :pisk:

Skrevet

Due frøken... Det der er MIN replikk! :pisk:

Da må du nesten sloss for den.

Skrevet

Fordi jeg ikke har overskudd til å bli dumpet igjen. Jeg stoler ikke på at jeg er en god nok menneskekjenner til å velge meg en mann som står ved min side last og brast.

Anonym poster: 4f27edbb4f65f71462cd32be956043bc

Skrevet

:glare::krangle::fise::rasende::scorpis::pirat::skya:

Tsk, du får den ikke. Du må nok bli større taper først.

Skrevet

Er du sikker?, det kan kanskje ha noe med oppførsel å gjøre..?

Jeg syns absolutt at folk skal være seg selv, men om det ikke "funker" så gjør du muligens noe feil...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...