AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Del Skrevet 18. august 2012 Har du blitt utsatt for noe? Sett noe urettferdig? Blitt hakket på over lang tid? Hva gjorde du da nok var nok? Mange sliter med å slippe ut sinnet og lar det tære på seg selv isteden. Kanskje kan denne tråden fortelle om noen morsomme, utrolige, rasjonelle eller små/store reaksjoner? Så kan vi som kvier oss med å si ifra se at det kan være bedre å få det ut.<br /><br /> Anonym poster: 8bc471af99083b1f2ebd1100d9e8d03a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 18. august 2012 #2 Del Skrevet 18. august 2012 jeg puttet marsvinbæsj i en pakke med rosiner og gav til en jente som alltid var ekkel mot meg, og hun spiste dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 18. august 2012 #3 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Vel, en gang var det en storkjeftet og forsmådd kar som kalt meg stygge navn utenfor baren vi var på... Ignorerte han og ble ute for å ta en sigg med vennene mine. Men da han begynte å dra frem familien min, gikk jeg rett bort, løftet karen etter halsen over en fortauskant og opp etter et tre på strak arm, mens jeg klinte til han medden andre. Alt i ført skjørt og høye hæler. Var så sinna at heg var svart i øya, og aner ikke hvor jeg fikk styrken fra... Jeg ble løftet bort, og karen ble bedt om å ta seg en runde, dette var heldigvis et lite sted hvor vakta hadde fått med seg alt. Ellers har jeg sittet en heeel kveld og bestilt reklame, nyhetsbrev, gratisprøver, kataloger etc i en klassekamerats navn, e-post, tlfnr og adresse... Han skjønte ikke hvorfor han brått fikk så sykt mye spam, selgere på telefonen etc! Jo, også så jeg en kamerat bli banket opp av ei jente engang. Han tok ikke igjen i det hele tatt, men spurte bare hva han hadde gjort, mens hun gjentatte ganger slang han i bakken, sparket han etc. Da gikk jeg i mellom og sa at hun hadde ikke noe med å banke noen som ikke forsvarte seg en gang. Stålsatte meg for en blått øye, nen heldigvis bare gikk hun.... Endret 18. august 2012 av kaprifolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå