AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Del Skrevet 18. august 2012 Hei kvinner, og menn også, Jeg er i snakk med ei dame som jeg er blitt veldig glad i, vi er ikke der at vi kaller oss kjærester ei har vi hatt sex men vi er på god vei i den rettningen. Nå har det seg slik at vi komuniserer mye gjennom sms da vi ikke er så mye i samme by for tiden (vil forandre seg så snart jeg er ferdig her hvor jeg er) spørsmålet er bare hvordan kan jeg finne ut om jeg sender for mange sms eller for få. Siden vi er så tidelig i et forhold så kan alt gå galt enda, når jeg snakker på telefon eller annsikt til annsikt så har jeg full kontroll, kan være morsom og sjarmerende men på sms mester jeg denne kontrollen Jeg pleier alltid å sende en God Morgen melding og en God natt melding hver dag og ellers snakker vi en del pr melding ut over dagen også. Så kvinner, del av deres erfaring, hvor mye er for mye og hvor lite er for lite, kontakt hver dag eller ikke. jeg vet det er umulig å si eksakt hva som er best da vi alle er forsjellige men kunne ønske at dere fortalte noen av deres historier om det var menn som gjorde alt det rette eller alt galt. På forhånd Takk Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #2 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) altså, når man er på flørtern med noen på melding/telefon er det er fin balanse mellom spennende og slitsomt. hvis du opplever at du plutselig ikke får svar på meldingene dine eller at hun svarer mange timer senere kan det tyde på at hun er litt lei..... ikke spør om alt mulig i meldingene dine isåfall, bare skriv at du tenker på henne og gleder deg til du ser henne igjen..og ikke skriv det 100 ganger daglig. gi henne sjans til å være den som skriver til deg først en dag...... hvis hun har sagt eller gitt uttrykk for at hun liker deg synes hun mest sansynlig det er greit med kontakt hver dag! Endret 18. august 2012 av Wednesday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #3 Del Skrevet 18. august 2012 altså, når man er på flørtern med noen på melding/telefon er det er fin balanse mellom spennende og slitsomt. hvis du opplever at du plutselig ikke får svar på meldingene dine eller at hun svarer mange timer senere kan det tyde på at hun er litt lei..... ikke spør om alt mulig i meldingene dine isåfall, bare skriv at du tenker på henne og gleder deg til du ser henne igjen..og ikke skriv det 100 ganger daglig. gi henne sjans til å være den som skriver til deg først en dag...... hvis hun har sagt eller gitt uttrykk for at hun liker deg synes hun mest sansynlig det er greit med kontakt hver dag! TS Takk for svar Men om hun lar vær å svare på en melding slik du skriver hvor lenge skal en vente med før en tar kontakt igjen? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #4 Del Skrevet 18. august 2012 TS Takk for svar Men om hun lar vær å svare på en melding slik du skriver hvor lenge skal en vente med før en tar kontakt igjen? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b det kommer litt an på.. hvis meldingen ikke inneholder noen spørsmål så kan du ikke forvente svar.. hvis du skriver en melding som det ville vært naturlig å svare på, og du ikke får svar så burde du la være å ta kontakt før det har gått iallefall en dag.. kommer litt an på hvor lenge dere har vært på flørtern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #5 Del Skrevet 18. august 2012 det kommer litt an på.. hvis meldingen ikke inneholder noen spørsmål så kan du ikke forvente svar.. hvis du skriver en melding som det ville vært naturlig å svare på, og du ikke får svar så burde du la være å ta kontakt før det har gått iallefall en dag.. kommer litt an på hvor lenge dere har vært på flørtern! Det er vanskelig dette Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2012 #6 Del Skrevet 18. august 2012 Kan dere ikke bare snakke om hvor mye kontakt som er ønskelig? Begriper ikke at folk skal gå rundt og gjette på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 18. august 2012 #7 Del Skrevet 18. august 2012 hvor lenge har dere pratet/flørtet da? har dere møtt hverandre? har dere pratet om "dere" som et par ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #8 Del Skrevet 18. august 2012 Kan dere ikke bare snakke om hvor mye kontakt som er ønskelig? Begriper ikke at folk skal gå rundt og gjette på denne måten. Det virke som det er slik verden fungerer :S Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #9 Del Skrevet 18. august 2012 hvor lenge har dere pratet/flørtet da? har dere møtt hverandre? har dere pratet om "dere" som et par ? Vi har møttes flere ganger, var en del sammen før vil ble interresert i hverandre, tatt henne med ut men ikke på en ordentlig middags date enda men skal det snart. Men vi har ikke pratet direkte om oss som par annet enn hinting til hva vi ønsker og gitt utrykk for at vi begge er glade i hverandre Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 18. august 2012 #10 Del Skrevet 18. august 2012 Vanskelig å kommunisere gjennom SMS. Det er så mye som forsvinner underveis. Det du kan gjøre er å sende henne en SMS hvor du skriver "jeg håper du sier i fra hvis jeg er litt for pågående og sender deg for mange SMSer." Da åpner du opp for at hun kan si i fra, og du signaliserer at du har tenkt tanken selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #11 Del Skrevet 18. august 2012 Vanskelig å kommunisere gjennom SMS. Det er så mye som forsvinner underveis. Det du kan gjøre er å sende henne en SMS hvor du skriver "jeg håper du sier i fra hvis jeg er litt for pågående og sender deg for mange SMSer." Da åpner du opp for at hun kan si i fra, og du signaliserer at du har tenkt tanken selv Men er det ikke da fare for at hun kan tro jeg har dårlig seltillit og er usikker? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 18. august 2012 #12 Del Skrevet 18. august 2012 (endret) Men er det ikke da fare for at hun kan tro jeg har dårlig seltillit og er usikker? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Tja.. folk er forskjellige. Jeg ville tenkt at det var snilt av deg, og hvis jeg faktisk syntes det ble litt i overkant mange meldinger ville jeg benyttet anledningen til å si i fra, eller kanskje foreslått at vi flyttet kontakten over på telefon istedet for SMS. Men selvfølgelig, hun kan tolke det slik du sier og. Kan jo føye til: du trenger jo ikke gjøre det til et spørsmål, bare si det. Jeg syns i hvert fall det krever litt guts, og er ikke et tegn på hverken dårlig selvtillit eller at du er svak. Du bare ganske enkelt si at du takler at hun sier i fra. Endret 18. august 2012 av Spirali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2012 #13 Del Skrevet 18. august 2012 Ville du hatt en kjæreste som syns du er svak og patetisk fordi at du stiller spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #14 Del Skrevet 18. august 2012 Ville du hatt en kjæreste som syns du er svak og patetisk fordi at du stiller spørsmål? Du er litt krass men det er greit trenger også kritiske spørsmål jeg forstår hva du mener men akurat nå er vi i det ingenmannsland hvor vi verken er kjærester eller single og det er lett å tråkke feil, mye pga at jeg personlig blir veldig gira når jeg er forelsket og redd for å bli masete Hvilke erfaringer har du da med nåværende eller tideligere partnere? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. august 2012 #15 Del Skrevet 18. august 2012 Ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 19. august 2012 #16 Del Skrevet 19. august 2012 Du er litt krass men det er greit trenger også kritiske spørsmål jeg forstår hva du mener men akurat nå er vi i det ingenmannsland hvor vi verken er kjærester eller single og det er lett å tråkke feil, mye pga at jeg personlig blir veldig gira når jeg er forelsket og redd for å bli masete Hvilke erfaringer har du da med nåværende eller tideligere partnere? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Hadde jeg vært ordentlig interessert så hadde jeg nok bare blitt glad for meldinger (med mindre det er snakk om et dusin hver dag..) Dersom jeg egentlig ikke har vært så keen så hadde en melding i uka hvert ett jævla mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 19. august 2012 #17 Del Skrevet 19. august 2012 Hadde jeg vært ordentlig interessert så hadde jeg nok bare blitt glad for meldinger (med mindre det er snakk om et dusin hver dag..) Dersom jeg egentlig ikke har vært så keen så hadde en melding i uka hvert ett jævla mas. Same here. Er jeg skikkelig interessert i fyren så får jeg ikke nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #18 Del Skrevet 20. august 2012 Same here. Er jeg skikkelig interessert i fyren så får jeg ikke nok! Så da skal jeg egentlig bare sende meldinger som jeg føler naturlig og håpe hun gleder seg til hver og en av de? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Me Skrevet 20. august 2012 #19 Del Skrevet 20. august 2012 Da jeg var sammen med mitt livs kjærlighet fløy det raskt 50 om dagen. Vi hadde så god tone og måtte bare simpelthen dele hver minste lille øyeblikk med hverandre. Omstendigheter/sykdom gjorde dessverre at jeg måtte avslutte forholdet. Men alle disse meldingene, du verden som jeg gledet meg over dem,de var limet vårt når vi ikke kunne være fysisk nær hverandre. Og vi er over 40. Det hogg så deilig til i brystet mitt de gangene jeg kom fra jobb og der lå 5 -6 meldinger fra min kjære og ventet på meg. Du verden som jeg savner dem.Og han. Folk er forskjellige men vi var så like og dermed ble det så greit. Alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 20. august 2012 #20 Del Skrevet 20. august 2012 Så da skal jeg egentlig bare sende meldinger som jeg føler naturlig og håpe hun gleder seg til hver og en av de? Anonym poster: 7a0acbc1a10600fba07fb3c297c1ef6b Jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå