AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Del Skrevet 18. august 2012 Noen ganger... faktisk hele tiden, så skulle jeg ønske jeg hadde en tvillingbror eller tvillingsøster. En jeg kunne hatt et spesielt bånd med, dele alt, ha hemmeligheter og være min bestevenn. Hadde vært kult med en bror, men kanskje rnda kulere med en enegget tvillingsøster. Dele sminketips, kanskje lure andre med hvem vi var som ikke så forskjell. Så er det noen tvillinger her? Hvordan hadde dere det? Anonym poster: 72383a85bbc2547eaf38124b395428ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 18. august 2012 #2 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er tvilling, og kjenner meg godt igjen i det du sier. Vi deler alt, snakker om alt og hun forstår meg bare ved at jeg gir henne et blikk. Vi gir hverandre tips og råd og finner må mye sammen. Vi diskuterer og krangler som alle andre søsken, men det tar vel max 5 minutt før vi er venner igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #3 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg er tvilling, og det er et spesielt bånd mellom min søster og meg. Har ingen andre søsken, så vet ikke om det er annerledes enn andre søskenforhold. Vi leser hverandre ganske godt, og da vi var små avsluttet vi hverandres setninger (den ene sluttet bare å snakke og så tok den andre over - ikke planlagt, og vet ikke hvorfor vi gjorde det sånn). Det som var litt kjedelig med å være tvilling, var at vi alltid måtte si hvem vi var. Jeg kunne se på folks ansikt at de hadde tenkt å spørre om jeg var "Lise eller Mari", så jeg sa alltid automatisk "Jeg er Mari". Anonym poster: f43efc9696182f285c0b85abc2c2eacf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. august 2012 #4 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg HAR tvillinger, og de er som hund og katt! Ikke mye koseligelige hemmeligheter og deling der nei, helst hadde de sett den andre død. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #5 Del Skrevet 18. august 2012 Kan dere snakke om sex-relaterte ting også? Anonym poster: eae6e7e239fe71c63e3bc0bdfff5dde9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #6 Del Skrevet 18. august 2012 Eg kjenner eit tvillinpar. Veldig koseleg jenter (35 år), KVAR for seg. Men når dei kjem saman så er dei heilt grusomme. Då er det det nesten som om dei er forelska i kvarandre og dei ser og kikker på kvarandre heile tida. Ser bare søstera si, og himler med augene når andre snakkar eller er ørlite uenige med ein av dei. Det verste er likevel at fordi dei er så utrulig flotte når det berre er ein av dei, så er det mange av oss venninne som har betrudd ulike private og personlege ting. Det ingen av oss har visst før nylig er at alle våre hemmligheter raskt har blitt delt med søstera. Og vidare til mora og faren deira. Heilt utruleg dårleg gjort! Men dei føler ikkje at dei har gjort noko gale og sit oppe i sitt høge tvillingtårn og forsikrar kvarandre om at det er alle andre som er idiotar. Sjølv er dei sjølvsagt heilt ufeilbarlige.... Anonym poster: 3a9c67fc696bdf75f69385d8c3b773c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #7 Del Skrevet 18. august 2012 Det er IKKE kult. Selv om vi ser ganske ulike ut, så er det alltid slik at folk tar feil av oss. Er ganske kjedelig. Anonym poster: b809298a96fde01f531fd887f6c7d39f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuddlegirl Skrevet 18. august 2012 #8 Del Skrevet 18. august 2012 Kan dere snakke om sex-relaterte ting også? Anonym poster: eae6e7e239fe71c63e3bc0bdfff5dde9 Jepp, det kan iværtfall vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 18. august 2012 #9 Del Skrevet 18. august 2012 Tråden flyttes til samliv og relasjoner. Mvh Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 18. august 2012 #10 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg har det slikt med en av mine kamerater. Det handler om personlig kjemi, ikke DNA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå