AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Del Skrevet 18. august 2012 Hvordan regner man ut hva man får i dagpenger som arbeidsledig? jeg vet satsen er 62,4%. Regner man det ut fra hvor mye man har pr mnd nå eller tar man ut i fra en årsinntekt. Pr i dag har jeg 34000 pr mnd brutto. Tror jeg mister jobben snart og må planlegge hva jeg skal gjøre. Har vært syk lenge og er pr i dag enda ikke istand til og jobbe. Er usikker på hva som skjer når jeg kommer tilbake. Jobber intenst med og bli frisk av en sykdom så går sååå seint og bli bra av. Sjefen er ikke happy for og si det slik. synd man skal bekymre seg for slikt når man blir plutselig syk. Anonym poster: 3cb1d38964772bbc8d27eb3d90cd06d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 18. august 2012 #2 Del Skrevet 18. august 2012 Husk at du ikke kan sies opp grunnet sykdom første året på sykemelding! Dagpengegrunnlaget regnes ut av brutto inntekt forrige inntektsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå