AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Del Skrevet 18. august 2012 Er det noen dær ute som har tatt eksen tilbake og fått det bedre en noen gang? Jeg om min eks har begge hatt forhold etter brudde og fant fort ut gresset ikke var grønnere på andre siden... nå har vi det så bra som aldri før og venter barn nr 3 Er faktisk lykkelig for at vi måtte gå igjennom det vi gjore, før det er mange dører som er åpnet seg! Flere som har opplevd lignende? Anonym poster: 1e804345f617593ec0ac864f095cd5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 18. august 2012 #2 Del Skrevet 18. august 2012 Har muligheten til det nå faktisk... På mange måter er det selvsagt at jeg skal gå for det, siden jeg har ønsket meg denne situasjonen siden bruddet. Men her jeg sitter nå, og har et reellt valg, er det plutselig fryktelig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
surra29 Skrevet 18. august 2012 #3 Del Skrevet 18. august 2012 så koslig Syns du skal satse vist du har muligheten... enten blir det veldig bra pga at man har sett ting på en annen måte en før..eller så går man inn i samme mønster! men elsker man eksen er det vel ingen tvil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 18. august 2012 #4 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg elsker han med hele meg, uten tvil <3 Det er ikke der problemet ligger... Men så vondt som jeg hadde det etter bruddet har jeg aldri hatt før. Det føltes som om jeg ikke kunne overleve det. Så tvilen min ligger nok mye i frykten for å oppleve den smerten igjen... Men han vil ta det rolig og "date" meg igjen som han sier. At vi skal være "bare" kjærester en stund og se hvor det bærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pus Skrevet 18. august 2012 #5 Del Skrevet 18. august 2012 jeg opplevde og en STOR sorg når han dro fra meg og barna... værre ble det når jeg fikk høre han etter 3 uker hadde møtt ei ny på en fest MEN vi har snakket snakket snakket og jeg VET det er kun meg han vil ha!! han sier han ønsket dær og da og komme seg vidre uten meg, men klarte det bare ikke!! så jeg har virkelig skjønt jeg må gi mer av meg selv og ikke bare ta og ta, men også gi!! han er verdnes snilleste, så var sårt og tenke at noen andre skulle få oppleve hannes kjærlighet!! men heldigvis ville han ha meg tilbake og som sakt har vi det bra!! sårt det som er skjedd, men vi er sterkere sammen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #6 Del Skrevet 18. august 2012 jeg opplevde og en STOR sorg når han dro fra meg og barna... værre ble det når jeg fikk høre han etter 3 uker hadde møtt ei ny på en fest MEN vi har snakket snakket snakket og jeg VET det er kun meg han vil ha!! han sier han ønsket dær og da og komme seg vidre uten meg, men klarte det bare ikke!! så jeg har virkelig skjønt jeg må gi mer av meg selv og ikke bare ta og ta, men også gi!! han er verdnes snilleste, så var sårt og tenke at noen andre skulle få oppleve hannes kjærlighet!! men heldigvis ville han ha meg tilbake og som sakt har vi det bra!! sårt det som er skjedd, men vi er sterkere sammen nå Så bra skulle ønske det samme skjedde med meg. Anonym poster: 3b67e0df7fe4e59ab939a0cad0101bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 18. august 2012 #7 Del Skrevet 18. august 2012 jeg opplevde og en STOR sorg når han dro fra meg og barna... værre ble det når jeg fikk høre han etter 3 uker hadde møtt ei ny på en fest MEN vi har snakket snakket snakket og jeg VET det er kun meg han vil ha!! han sier han ønsket dær og da og komme seg vidre uten meg, men klarte det bare ikke!! så jeg har virkelig skjønt jeg må gi mer av meg selv og ikke bare ta og ta, men også gi!! han er verdnes snilleste, så var sårt og tenke at noen andre skulle få oppleve hannes kjærlighet!! men heldigvis ville han ha meg tilbake og som sakt har vi det bra!! sårt det som er skjedd, men vi er sterkere sammen nå Hvor lenge var dere fra hverandre før dere prøvde igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #8 Del Skrevet 18. august 2012 En eks er en eks og jeg snur meg aldri tilbake. Med andre ord, ingen blir en eks før en virkelig er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #9 Del Skrevet 18. august 2012 En eks er en eks og jeg snur meg aldri tilbake. Med andre ord, ingen blir en eks før en virkelig er ferdig! Man kan jo ikke akkurat velge om man skal bli dumpet eller ikke da, hvis den andre ikke ønsker å fortsette. Anonym poster: a8c3299de10d8775bdc4f93aac84a7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 18. august 2012 #10 Del Skrevet 18. august 2012 Man kan jo ikke akkurat velge om man skal bli dumpet eller ikke da, hvis den andre ikke ønsker å fortsette. Anonym poster: a8c3299de10d8775bdc4f93aac84a7eb Da forventer jeg at vedkommende faktisk er ferdig og forholder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppa Skrevet 18. august 2012 #11 Del Skrevet 18. august 2012 Gikk 9 måneder før vi ble sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå