Gå til innhold

Hva mente han? "Nå kom finværet, ja!" Rompa mi...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk opp en trapp i dag, og en mann kom gående like bak. Vi var de eneste der.

Jeg hørte han si høyt "Nå kom finværet, ja!" og jeg snudde meg og så på han og smilte litt rart...

Jeg skjønte ikke om han mente rompa mi, eller sola...

Han sa det på en tvetydig måte. Jeg blir iallfall lei meg om han kommenterte rompa mi :(

Anonym poster: 8e197ff20f9a8622e6f587b598d89e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tolker kvinnre alt som kan tolkes to veier med en negativ vinkling? Her ser han ei lekker rumpe og så er det feil å rose...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tolker kvinnre alt som kan tolkes to veier med en negativ vinkling? Her ser han ei lekker rumpe og så er det feil å rose...

Han var sikkert i 50-årene ...

Anonym poster: 3e5f8221aa2890145af2acc8b675d3cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller lavtlønnet.

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?

Lavtlønnede menn er jo uattraktive. Rike menn derimot er det gøy ser på rumpa til damene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lavtlønnede menn(takk til BM2 for å vise at det går an å dra inn det temaet overalt :smilyblomst: ) til side, jeg tror ikke jeg ville tatt det som et tegn på at det var noe galt med rumpa. Jeg mistenker nå heller at det var et forsøk på småprat om været, eller noe sånt. Folk sier da alt mulig rart.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er et kompliment negativt, TS?

Fordi jeg har større rompe enn det som er normalt for kroppen min ... Jeg er slank ...

Får veldig mye oppmerksomhet pga den. Kan nok si at jeg har en veldig fin form på hofte, rompe og lår-partiet.

Noe av oppmerksomheten er negativ, at folk tråkker over grenser ved å ta på den uten, klype den og sånt ... T.o.m min egen far tafset på den ... :(

Jeg skulle ønske noen ga meg oppmerksomhet pga meg, ikke pga rompa mi ... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var sikkert i 50-årene ...

Hva så om han var i 50 årene? Er det noe å bli lei seg for da? irriterene du høres ut.

Anonym poster: 95719a006191a75f997d32a563d02fd4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har større rompe enn det som er normalt for kroppen min ... Jeg er slank ...

Får veldig mye oppmerksomhet pga den. Kan nok si at jeg har en veldig fin form på hofte, rompe og lår-partiet.

Noe av oppmerksomheten er negativ, at folk tråkker over grenser ved å ta på den uten, klype den og sånt ... T.o.m min egen far tafset på den ... :(

Det er greit du ikke liker at folk tar på den, men du komme rikke vekk fra at du har ei idiotisk deilig rumpe. Nyt det mens du kan, du bikker fort 50 og blir ignorert av alt og alle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om han var i 50 årene? Er det noe å bli lei seg for da? irriterene du høres ut.

Anonym poster: 95719a006191a75f997d32a563d02fd4

Kanskje eldre menn liker store romper bedre enn yngre menn, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Skjønner at det er meget ubehagelig når mennesker trør over ens grenser, men i dette tilfellet var det et uskyldig kompliment som du bør ta med et smil om munnen - det betydde jo bare at han faktisk likte rumpa di :)

Det finnes også de mennesker som verdsetter det personligheten til partneren over skallet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor liker dere menn romper så godt? Trodde pupper var mer dere greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor liker dere menn romper så godt? Trodde pupper var mer dere greie?

Menn liker kvinner. Med andre ord, hele pakka.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes absolutt ut som et kompliment! Han vet jo ikke hvilke vonde ting du har opplevd tidligere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vel ikke noe med rumpa å gjøre nødvendigvis.

Enten kommenterte han at det var fint vær, eller så kommenterte han at dere som gikk foran gjorde dagen lysere.

Det var utelukkende et positivt kompliment - ingenting å bli lei seg for.

Anonym poster: b4a19309c39601cc5333d8d873576181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...