Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #21 Del Skrevet 19. august 2012 Katten,du mener folk jobber for lite for forholdet. Men hva råd har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 19. august 2012 #22 Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Hva skjer dersom dere ikke har alkohol i huset? Om du hadde tatt den siste ølen og butikken var stengt? Har du fortalt ham om dine bekymringer? Du får ham ikke til å slutte før han selv innser han har et problem. Pr idag virker det som om dette kun er et problem for DEG. Selv hadde jeg faktisk godtatt forklaringen hans, men gitt beskjed om at det stopper der-øker forbruket, forandrer han seg osv, taes det hele opp igjen til vurdering fra min side. Men det er meg da. Jeg er vel den eneste som ikke har sittet og skreket dump ham her også Endret 19. august 2012 av Blånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. august 2012 #23 Del Skrevet 19. august 2012 Katten,du mener folk jobber for lite for forholdet. Men hva råd har du? Definitivt, spesielt 'dump ham'-gjengen, som reagerer med hver minste ting. Avhengighet er lumsk. Anbefaler faktisk å sjekke ut AA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #24 Del Skrevet 19. august 2012 Hadde iallfall krevd at han ventet med alkohol til unger var i seng. Ungene begynner å bli store og venner kommer på besøk. Jeg hadde ikke likt at mine unger var hos venner der en av foreldrene daglig drakk alkohol mens mitt barn var der. Ungene dine kan også bli flaue/synes det er ekkelt å ta med venner hjem og ender med å unngå det. Da snakker vi ikke lenger om en "god" far som ikke evner å se dette. Anonym poster: 19a9085993e93394fbf9688715ed893a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katt1 Skrevet 24. august 2012 #25 Del Skrevet 24. august 2012 Definitivt, spesielt 'dump ham'-gjengen, som reagerer med hver minste ting. Avhengighet er lumsk. Anbefaler faktisk å sjekke ut AA. Dette anser jeg ikke for og være "den minste ting" Hun spør hva hun kan gjøre og vi svarer, Jeg selv har opplevd mye alkohol i barndommen og det er ikke bra. Hun har nok truet før og går ikke det må hun faktisk reise for sine barn sin skyld og hennes egen skyld ...!!! Ikke alle som har en lidelse som hennes mann vil innse at de har et problem,hvor tålmodig skal hun være ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ole Jensen Skrevet 24. august 2012 #26 Del Skrevet 24. august 2012 Du når nok ikke fram selv. Har han ikke noen gode kompiser du alliere deg meg. Det er mulig han hører mer på dem enn på deg. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå