AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #21 Skrevet 18. august 2012 Å kommentere andre forbigående mennesker høylydt er forferdelig lavmål. Det er SÅ lite klasse over slike jenter, og spesielt hvis de kommenterer utseendet til mennesker og ser latterlige ut selv. Ikke ta dette nær deg er du snill! Personlig har jeg en fin kropp og en veldig flott klesstil som jeg vet legges merke til fordi jeg legger litt "mer" i det enn gjennomsnittet. Jeg VET at jeg ser bra ut, og får komplimenter hele tiden. Derimot ser jeg ofte mennesker som snur seg, og jenter som står i en gjeng og kaster blikk mot meg, og dette er utelukkende sjalusi. Og nei, jeg kler meg ikke i syke trender, JC-sko og denslags. Dette er noe som kan være med på å synke selvtilliten til folk, og det er vanvittig dårlig gjort. IKKE bry deg, vær så snill. Er sikker på at du så fin ut, og herregud, så flott at du trener! Det er det mange flere som skulle ha gjort. Anonym poster: 1bae6eca1e26ced7d2edcf49179b4141 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #22 Skrevet 18. august 2012 Å kommentere andre forbigående mennesker høylydt er forferdelig lavmål. Det er SÅ lite klasse over slike jenter, og spesielt hvis de kommenterer utseendet til mennesker og ser latterlige ut selv. Ikke ta dette nær deg er du snill! Personlig har jeg en fin kropp og en veldig flott klesstil som jeg vet legges merke til fordi jeg legger litt "mer" i det enn gjennomsnittet. Jeg VET at jeg ser bra ut, og får komplimenter hele tiden. Derimot ser jeg ofte mennesker som snur seg, og jenter som står i en gjeng og kaster blikk mot meg, og dette er utelukkende sjalusi. Og nei, jeg kler meg ikke i syke trender, JC-sko og denslags. Dette er noe som kan være med på å synke selvtilliten til folk, og det er vanvittig dårlig gjort. IKKE bry deg, vær så snill. Er sikker på at du så fin ut, og herregud, så flott at du trener! Det er det mange flere som skulle ha gjort. Anonym poster: 1bae6eca1e26ced7d2edcf49179b4141 Det var jeg som skrev dette. At de alene kun snur seg er selvfølgelig helt greit, men det er når det blir veldig åpenlyst, snur seg flere ganger og nesten ser på en med et merkelig blikk. Jenter som tisker og hvisker er liksom ikke veldig hyggelig når du går der helt alene, i din egen verden og har egne gjøremål, så får du plutselig øye på disse jentene. Er ung selv, så om det er jevnaldrende kan jeg bli litt usikker. Anonym poster: 1bae6eca1e26ced7d2edcf49179b4141 1
Tostad Skrevet 18. august 2012 #23 Skrevet 18. august 2012 Ikke bry deg om sånt tull , noen blir bare så tøffe når de går i gjenger 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 18. august 2012 #24 Skrevet 18. august 2012 Noen eier rett og slett ikke folkeskikk. Sånne er det best å ignorere så godt man bare kan! 1
Skyld Skrevet 18. august 2012 #25 Skrevet 18. august 2012 Er ikke noe vits å ta seg nær av hva sånne folk sier. De rakker bare ned på andre folk fordi de har det dårlig med seg selv. Da er det ikke snakk om konstruktiv kritikk, men den enkleste måten å få andre folk til å føle seg dårlig på, altså utseende. Se heller det positive i det. Disse jentene følte seg "mindreverdige" i nærheten av deg, og reagerte med stygge ord. Ergo, du er penere enn de, og de var smertelig klar over det selv. Som ts selv nevnte, "runde" jenter som klager på utseende til en normalvektig person, ikke rart venninnen ble flau. 2
Sweet77 Skrevet 18. august 2012 #26 Skrevet 18. august 2012 Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet. Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb Når det ikke går ut over dem på noen eller de identifiseres så lurer jeg på hvordan det er "feigt" å prate om dem på nettet? 3
sløyfe Skrevet 18. august 2012 #27 Skrevet 18. august 2012 Håper de ser dette, så kan de få smake sin egen medisin! Brødhuer er det de er :-) Ganske sikker på at de sa dette på grunn av at du så bedre ut enn dem, og kanskje de var misunnelige fordi du faktisk trente.
julielis Skrevet 18. august 2012 #28 Skrevet 18. august 2012 (endret) Tøffing du... Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet. Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb Ta deg en bolle da, så utrolig teit å komme med slike kommentarer. Drittunger. Hold hodet ditt hevet og gi faen! At dem i det hele tatt kastet bort energien sin på å slenge dritt om deg, sier bare mer om dem enn deg. Bare ikke ta det til deg, ikke la slike stygge kommentarer bryte deg ned! Du er ei flott jente, du! Å kommentere andre forbigående mennesker høylydt er forferdelig lavmål. Det er SÅ lite klasse over slike jenter, og spesielt hvis de kommenterer utseendet til mennesker og ser latterlige ut selv. Ikke ta dette nær deg er du snill! Personlig har jeg en fin kropp og en veldig flott klesstil som jeg vet legges merke til fordi jeg legger litt "mer" i det enn gjennomsnittet. Jeg VET at jeg ser bra ut, og får komplimenter hele tiden. Derimot ser jeg ofte mennesker som snur seg, og jenter som står i en gjeng og kaster blikk mot meg, og dette er utelukkende sjalusi. Og nei, jeg kler meg ikke i syke trender, JC-sko og denslags. Dette er noe som kan være med på å synke selvtilliten til folk, og det er vanvittig dårlig gjort. IKKE bry deg, vær så snill. Er sikker på at du så fin ut, og herregud, så flott at du trener! Det er det mange flere som skulle ha gjort. Sitat fjernet, Sophie-Ann, mod Anonym poster: 1bae6eca1e26ced7d2edcf49179b4141 Endret 19. august 2012 av Sophie-Ann 2
Gjest Loverdose Skrevet 18. august 2012 #29 Skrevet 18. august 2012 Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet. Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb De var ikke tøffe fordi de slengte dritt om henne mens hun hørte på. Trådstarter er heller ikke feig fordi hun skriver om det på nettet, hun er heller voksen som ignorerte dem. 1
Kattugla Skrevet 18. august 2012 #30 Skrevet 18. august 2012 (endret) Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet. Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb Sier du som ikke tørr stå for meningene dine -som jeg forøvrig synes er r**va- men velger anonymknappen for å være frekk. Endret 18. august 2012 av Kattugla 2
lillevill Skrevet 19. august 2012 #31 Skrevet 19. august 2012 Oppførselen til jentene kommer av at de vil tøffe seg for hverandre, er usikkre på seg selv og trenger en billig "boost" - og bruker baksnakking til dette. På lang sikt angrer dem og vil nok tenke "søren så teit jeg var egentlig som sa det der..at jeg var så fjortis når jeg var 19..Uff.." De er unge, dumme og umodne og vet ikke bedre.
Kamikatze Skrevet 19. august 2012 #32 Skrevet 19. august 2012 De driver på sånn fordi de kan. Folk er så konfliktsky, og tør ikke ta til motmæle. Var selv utsatt for slike "motekonsulenter" en dårlig dag, på vei hjem fra jobb, for en tid tilbake. Så bare dumt på kjerringa, og sa noe sånn som: "Det var da rette ræven som feis. Du er jo faenmeg så langt unna Guds gave til mannen selv. Og når fremmede lurer på om trynet ditt skal være sånn, eller om noen har dritte på skuldrene dine, bør du heller ha vett til å lukke kjeften din godt igjen." Siste jeg så da jeg passerte var at hun ble så rød at jeg fryktet for at hodet hennes kom til å eksplodere. La ikke drittsekker få trekke deg ned, trådstarter. Det er dem det er synd på, ikke deg. Slikt "trailer trash" har ikke så mange lyspunkter å se frem til i livet sitt; Finner de seg en gubbe, som orker dem når han er edru, står barnevernet klare til å plukke med seg ungene så snart de plopper ut, og livet deres kommer til å bestå av en endeløs monoton rekke med såpeoperaer, pepsi-max-tolitere og småkjekling med NAV-ansatte. No sweat... 8
Gjest Badebuksa Skrevet 19. august 2012 #33 Skrevet 19. august 2012 3) hevet deg over det / gikk videre uten å gi de en ørefik. Noen jenter trenger en ørefik! 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #34 Skrevet 19. august 2012 Jeg rakk ikke å trene innen treningssenterets åpningstider idag, så jeg gikk en lang tur istedenfor. Jeg hadde på meg en treningstights, en lang singlet og en vanlig mørk hettegenser over. Plutselig ser jeg tre jenter(ca 18-20 år), selv er jeg over 20 år. To av dem begynte å snakke om meg høyt, at jeg ikke kledde det jeg hadde på meg, at jeg var for feit til det. Og at ingenting ville være stilig på min kropp. Jeg er hverken slank eller overvektig, har en helt normal kropp. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal gå rundt å være slemme bare for å være slemme. Hva er vitsen med å mobbe andre som er ute å går for seg selv? Kanskje jentene er KG'ere som glemte at de var ute i RL og ikke på nettet? På KG er det jo ganske så vanlig å skrive at den og den er tjukk, stygg, ser gammel ut etc etc. Anonym poster: ce6558ae41beb6988c1fe9436770e89b 4
Gjest Nikee Skrevet 19. august 2012 #35 Skrevet 19. august 2012 Det er bare å ignorere brukere som Kråkefjas, det er nettopp hva de driver med: fjas og er ute etter å provosere andre. Spesielt siden de ikke har sett TS, så blir det ekstra morsomt for dem å påstå at personen er feit og komme med barnslige kommentarer. Jeg har heller aldri forstått den trangen til å kommentere hva andre har på seg foran vedkommende. Ja noen ganger har andre på seg, noe de absolutt ikke kler. Likevel, man sier ingenting på det høyt og foran vedkommende, aller minst når det er fremmede.
kråkefjas Skrevet 19. august 2012 #36 Skrevet 19. august 2012 Det finnes noe som heter sosial intelligens dvs hvordan man ter seg og oppfører seg blant folk. Sånn som dette mener du? Hva faen er problemet ditt? Si meg er du bare et atalt troll eller bare faen så frekk? Nå har du krysset grensa for hva jeg aksepterer. Og jeg finner meg ikke i og bli kalt sånt noe. Så HOLD KJEFT!! 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #37 Skrevet 19. august 2012 Sånn som dette mener du? Anonym poster: cfe60cbc3730106f8c07dd5130024219 3
solch Skrevet 19. august 2012 #38 Skrevet 19. august 2012 Hadde jeg vært i dine sko ts så hadde disse jentene fått som det sang. Jenter som bare har negative ting å si for å få andre til å føle seg jævlig kan gå å legge seg. Hev deg over det, og vær glad for at du er så mye bedre.
Gjest Tinkerbell Skrevet 19. august 2012 #39 Skrevet 19. august 2012 (endret) Hvor var dette? Jeg opplevde noe lignende på joggetur forrige uke. Anonym poster: fe756f9090d8999d0e81a6aa1f6531c9 Dette skjedde i Oslo, rundt ekeberg området. Endret 19. august 2012 av Tinkerbell
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. august 2012 #40 Skrevet 19. august 2012 Så teite! Jeg ble "baksnakka" en gang pga håret mitt, og da stoppa jeg faktisk, gikk bort til dem, og sa "hei, det der hørte jeg faktisk, jeg bare lurte på hvorfor du mener håret mitt er stygt? hva er grunnen?" De ble så utrolig paffe! Sa ingenting og så ned i bakken. Jeg er ikke en særlig sosialt tøff jente, men da tøffa jeg meg faktisk opp til å si "dere kan mene akkurat hva dere vil om håret mitt, men vær så snill å snakk lavere neste gang dere baksnakker noen, for det kan hende at nestemann faktisk blir lei seg. Tenk om noen sa det til dere." og da sa de unnskyld i hytt og gevær. Noen mennesker MÅ snakkes til, selv om det er dritskummelt å faktisk gjøre det! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå