Gå til innhold

Uhyggelige jenter som kommenterer

Fremhevede innlegg

Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Jeg rakk ikke å trene innen treningssenterets åpningstider idag, så jeg gikk en lang tur istedenfor. Jeg hadde på meg en treningstights, en lang singlet og en vanlig mørk hettegenser over. Plutselig ser jeg tre jenter(ca 18-20 år), selv er jeg over 20 år. To av dem begynte å snakke om meg høyt, at jeg ikke kledde det jeg hadde på meg, at jeg var for feit til det. Og at ingenting ville være stilig på min kropp. Jeg er hverken slank eller overvektig, har en helt normal kropp. Jeg skjønner ikke hvorfor noen skal gå rundt å være slemme bare for å være slemme. Hva er vitsen med å mobbe andre som er ute å går for seg selv? De så ikke så fantastiske ut selv heller, de var faktisk litt runde, og de hadde på seg hotpants alle sammen. Noe jeg synes er utrolig stygt, men hvorfor skal jeg bry meg å nevne om hva de har på seg til dem. Hun tredje venninnen synes de va barnslige og begynte å gå fra dem i litt høyere tempo.

Jeg vet ikke hva jeg vil frem til med å lage et innlegg om det, men jeg ble litt lei meg. Vi jenter vet jo hvordan vi jenter er, hvorfor rakker vi ned på hverandre? Vi kjenner jo hverandre bedre enn noe andre, så hvorfor gjør vi andre vondt med sånne type kommentarer? Jeg vet det ikke er mange som oppfører seg sånn som det de jentene gjorde ikveld, men dere som gjør det, hva er det dere vil oppnå?

Endret av Tinkerbell
  • Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt sikkert den fineste jenta i verden! :-) Og så flink til å trene a gitt!

Noen jenter er enkelt og greit noen barnslige, forbanna IDIOTER, som ikke eier folkeskikk eller sunn fornuft. Og det er utrolig sårende.. Desverre tar man seg nær av sånt...Håper du på en eller annen måte greier å glemme det de prøvde å si.. Ikke la de få oppnå det de ville...:-(

If people are trying to bring you down, it only means that you're above them

Du er flott!:-)

Anonym poster: 67bb54ef64eca1919b968a69629f3102

• Liker 10
Skrevet

Jeg skulle gitt deg en applaus for at du

1) er regelmessig i fysisk aktivitet

2) trente selv om du kunne brukt det som en unnskyldning

3) hevet deg over det / gikk videre uten å gi de en ørefik.

• Liker 19
Skrevet

Jeg skulle ha vært der så skulle vi prylt de!

Anonym poster: a9b94fec0015a902f4c2acbed5f868b1

Skrevet

Det finnes idioter overalt. Til og med i denne tråden. Det må vi dessverre bare leve med. Det fine er at man bare kan drite i de, og slippe å ha de i livet sitt.

Anonym poster: 37fc803b04773fb08ce8aeafd63e9c90

• Liker 12
Skrevet

Noen har noen merkelige gleder i livet sitt. En av de er å snakke stygt om andre uansett. Forhåpentligvis får de samme smekk tilbake en dag og begynner å innse hvor dum oppførsel det er.

:klemmer:

Anonym poster: 33347b2d2dae911bc364c0d9b2f31af7

Skrevet

Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet.

Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb

• Liker 2
Skrevet

Drittjenter.

Synes det var utrolig barnslig oppførsel ifra dem. At det går ann.

Neste gang du møter på sånne hever du hodet og smiler bredt ;) Da får du et ganske så rart ansiktsutrykk tilbake, det skal jeg love deg :)

• Liker 1
Skrevet

Velkommen til det moderne Norge. Vi er muligens rike på penger, men nasjonen og folket utvikler seg til å blir verdens største søppeldynge.

• Liker 16
Skrevet

Eller du kan gå bort og gi de en smekk ;)

Skrevet

Om du skulle komme ut for noe slikt igjen; slikk deg på fingeren, sett den på rævva og si; Tsss! Hadde jeg gjort utelukkende på faen :fnise:

Anonym poster: 1e9849e78f1e2f1d774b2b3543154a6f

• Liker 1
Skrevet

Men de var tøffere som turte å si det til ansiktet ditt når du er feig og prater om dem på nettet.

Anonym poster: d64299f1baae3e52d733a3aeb09fdacb

De snakket om henne, ikke til henne. Hva var tøft med det? Hva er tøft med å slenge dritt om andre mennesker?

Ts, jeg skjønner godt om du tok deg nær av det, men prøv å glem dem. De var tydeligvis veldig umodne.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Så hvis jeg ikke liker olabuksen du har på deg en dag, eller dressbukse for den saks skyld, skal jeg si det til mine venner høylydt, mens du hører på, og gjerne med andre tilskuere i nærheten. Må ikke glemme og si at ingenting vil være stilig på din kropp (slik de sa til TS). :lete:

At du ikke ser at det er totalt feil.

Til Ts; Du er flott! de to jentene er noen ufordragelige, umodne jenter som kunne trengt et kurs i manerer. Jeg synes det var bra at den tredje jenta tok avstand.

Sitat fjernet,

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 4
Gjest Loverdose
Skrevet

Drittunger. Hold hodet ditt hevet og gi faen! At dem i det hele tatt kastet bort energien sin på å slenge dritt om deg, sier bare mer om dem enn deg. Bare ikke ta det til deg, ikke la slike stygge kommentarer bryte deg ned! :) Du er ei flott jente, du!

Skrevet

Hadde vel sagt noe om at noen hadde fått en dårlig oppdragelse og så gått videre med hodet høyt hevet.

Høres ut som at de rakket ned på deg for å heve seg selv. Noen gjør nemlig det.

Alle ser vi påkledninger som vi stusser over eller ikke synes er fint, men vi vet da at vi ikke skal kommentere dette høyt.

Anonym poster: fcc0cfd22b2e92c0f4ae68fee370a129

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

En AB over her sa det så bra:

• Liker 4
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Takk for så mange flotte svar, dere gjorde dagen min alle bedre med så flotte kommentarer :) Av og til er KG-brukere de som faktisk kan få deg til å tenke litt klarere, og faktisk de som klarer å trøste en bedre enn noen andre. Så tusen takk flotte KG-brukere :takke:

• Liker 2
Skrevet

Du er helt sikkert den fineste jenta i verden! :-) Og så flink til å trene a gitt!

Noen jenter er enkelt og greit noen barnslige, forbanna IDIOTER, som ikke eier folkeskikk eller sunn fornuft. Og det er utrolig sårende.. Desverre tar man seg nær av sånt...Håper du på en eller annen måte greier å glemme det de prøvde å si.. Ikke la de få oppnå det de ville...:-(

Du er flott!:-)

Anonym poster: 67bb54ef64eca1919b968a69629f3102

+100!! :) Helt enig

• Liker 1
Skrevet

Så ut som 18-20 år, men 9 år i hodet.. Sånne mennesker må ha noe galt hjemme eller noe i oppveksten. Eller bare ren sjalusi. Det er jo ikke normalt å snakke stygt og høyt (eller stygt i det hele) om andre!

Du må virkelig være nydelig siden de måtte rakke ned på deg! :)

Ikke bry deg.

• Liker 2
Skrevet

Hvor var dette? Jeg opplevde noe lignende på joggetur forrige uke.

Anonym poster: fe756f9090d8999d0e81a6aa1f6531c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...