AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 For ikke så veldig mange uker siden var jeg beskymret for at jeg var gravid - tok en graviditetstest som viste negativ og dagen etter fikk jeg mensen. De siste to dagene har jeg hatt problemer med magen. Det føles ut som om det er masse bobler inni der, er småkvalm og uggen + mye fising og diarè. Har også en følelse som kan minne om sult, jeg føler meg mye bedre etter å ha spist - men den sult lignende følelsen kommer tilbake etter 30-60 min senere. Siden jeg skjelden er syk så fant jeg ut at jeg skulle google litt og se hva dette kunne være. Da fikk jeg opp haugevis med søksresultater med gravide kvinner som har disse symptomene. Jeg regner jo ikke med jeg er gravid siden jeg fikk mensen sist og testen viste negativ, men jeg var så forferdelig beskymret forje mnd mens jeg ventet i usikkerhet om jeg var gravid eller ei - nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt beskymret igjen og jeg lurer derfor på hva annet disse symptomene kan komme av?! Anonym poster: 49428955a453d4587c0d7772ebed41f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg har hatt akkurat de symptomene denne uka, det samme har en kollega av meg. Ble kvalm på søndag og det varte til onsdag ettermiddag, Det er tydeligvis noe som går. Anonym poster: 497812f9ecc5f783e17157aee46b654a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå