AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg gikk hjem fra universitetet i dag. PÅ veien møtte jeg på et kjærestepar. Dama så stygt og nedlatende på meg og bare fem til seks meter forran meg ser hun rett på meg og spør kjæresten om han ser han fyren der. Hun oppfatter at jeg ser hva som foregår og ser litt ned. To meter nærmere ser hun opp på meg en gang til og spør så du han eller mens hun ser på meg med et hånelig smil Og trekker seg inntil kjæresten i det de passerer. Hva hun ellers sa om meg vet jeg ikke men det var garantert ikke noe fint. Jeg er vant til at en del frekke mennesker snakker nedlatende om meg i blant, men det er hvertfall så sjult som mulig. Denne dama følte seg så trygg med kjæresten at hun lett kunne behandle meg akkurat som hun ville. Angrer sinnsykt på at jeg ikke stoppa henne der og da og ga henne noen velvalgte gloser. Typen hennes var mindre enn meg og sjanseløs i en konfrontasjon uansett, og jeg merket på kroppspråket hans at han ble usikker og litt redd pga det hun sa så det kan umulig ha vært av den trivlige sorten. Men hva faen?! Hvordan er det mulig å oppføre seg så åpenbart respektløst mot andre? Anonym poster: 0e91ea5a03b0dbf8c22ea3b352b2242b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samosa Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Tror ikke du skal bry deg så mye om det. Bare husk at hun sikkert ikke har noen venner, sånn som det virker som hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 17. august 2012 #3 Del Skrevet 17. august 2012 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor er du vant til at folk er frekke mot deg? Og ja, synes lite om sånn oppførsel mot folk man ikke kjenner. Føler meg selv mye bedre ved å behandle alle bra og med respekt. Unødvendig av voksne folk å oppføre seg som små barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetfrombergen Skrevet 17. august 2012 #4 Del Skrevet 17. august 2012 Kanskje hun likte deg såå godt at hun kunne ikke ta øynene fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NinaMine Skrevet 17. august 2012 #5 Del Skrevet 17. august 2012 Lurer akkurat på det samme som Irrlys. Det skal ikke være greit å fonærme eller være frekk mot folk man ikke kjenner. Kanskje hun har et mindreverdighetskompleks som gjør at hun føler at hun må tråkke på folk for å føle seg bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 17. august 2012 #6 Del Skrevet 17. august 2012 Selv om hun selvfølgelig ikke har rett til å trakassere deg, så kan det jo hende at det er noe med deg som gjør at idioter føler de kan slenge dritt? Siden du har opplevd det før mener jeg.. Legg ut et bilde av deg selv hvor du sladder øynene, eller hele fjeset, så kan du få "kritikk" av damene her inne. Kanskje du har rar klesstil, kanskje du ser ut som en dass på håret..Det kan jo hende at det bare er noen småting som kan rettes opp, og vips så slipper du at folk slenger dritt til deg. Men man kan jo også bli paranoid da..I blandt synes jeg folk stirrer litt for mye på meg, og når man kommer hjem så er man sikker på at man har noe møkk i trynet eller hull i rompa eller sæd i håret (det er min store skrekk, haha). Men så viser det seg at man ser helt normal ut, og at de kanskje stirret fordi de likte hva de så? Det kan jo hende dama mente at du hadde store muskler, kul klesstil eller noe og at hun heller slang dritt til typen sin? Og at du oppfattet det som at det var deg det var rettet mot? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2012 #7 Del Skrevet 17. august 2012 Hun var jo bare dum. Men jeg regner med du har et noe spesielt utseende, siden du er vant til at folk er frekke, og det at hun la så spesielt merke til deg. Så dersom du har en veldig spesiell klesstil, måte å sminke deg på eller spesielle tatoveringer, så "ber" du på en måte om å bli lagt merke til. Og enkelte idioter blir veldig usikre av mennesker som velger å skille seg ut av mengden. Så da må de "forsvare" seg ved å rakke ned på denne for dem truende personen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 18. august 2012 #8 Del Skrevet 18. august 2012 Etter observasjoner gjort på gaten, i butikker, på buss og tog og andre steder, er det visst helt ok at voksne mennesker behandler folk kledt i svart gothisk stil eller cybergoth stil som søppel. Vet ikke om dette gjelder deg, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wadd Skrevet 18. august 2012 #9 Del Skrevet 18. august 2012 Temmelig normalt blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 18. august 2012 #10 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg gikk hjem fra universitetet i dag. PÅ veien møtte jeg på et kjærestepar. Dama så stygt og nedlatende på meg og bare fem til seks meter forran meg ser hun rett på meg og spør kjæresten om han ser han fyren der. Hun oppfatter at jeg ser hva som foregår og ser litt ned. To meter nærmere ser hun opp på meg en gang til og spør så du han eller mens hun ser på meg med et hånelig smil Og trekker seg inntil kjæresten i det de passerer. Hva hun ellers sa om meg vet jeg ikke men det var garantert ikke noe fint. Jeg er vant til at en del frekke mennesker snakker nedlatende om meg i blant, men det er hvertfall så sjult som mulig. Denne dama følte seg så trygg med kjæresten at hun lett kunne behandle meg akkurat som hun ville. Angrer sinnsykt på at jeg ikke stoppa henne der og da og ga henne noen velvalgte gloser. Typen hennes var mindre enn meg og sjanseløs i en konfrontasjon uansett, og jeg merket på kroppspråket hans at han ble usikker og litt redd pga det hun sa så det kan umulig ha vært av den trivlige sorten. Men hva faen?! Hvordan er det mulig å oppføre seg så åpenbart respektløst mot andre? Anonym poster: 0e91ea5a03b0dbf8c22ea3b352b2242b Sånne mennesker ønsker du uansett ikke å omgås med. Ikke bruk tid til å tenke på henne, for hun er ikke verdt dine hemmelige tanker eller din dyrbare tid. Det var veldig stygt av henne å oppføre seg sånn, og forhåpentligvis leser hun dette og skammer seg. Eller så er hun av den typen uten samvittighet, og da synes jeg bare synd på henne... Fokuser heller på de menneskene som vil deg vel, og som du trives med. Gi for all del ikke oppmerksomhet til sånne mennesker. Har møtt de selv, og eneste måten å unngå de på er å overse de totalt. Det hjelper faktisk! Jeg ser ikke på de, møter ikke blikket, og går stolt videre og er kun opptatt med mitt. Det må du gjøre også! Når de ikke får øyekontakt, klarer de heller ikke å ta deg psykisk, og de prøver å finne et annet offer de kan ødelegge. ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #11 Del Skrevet 18. august 2012 Det virker desverre som at det er noe som skjer litt ofte.. Har skjedd to ganger med meg i løpet av livet, men det er jo sårende, så jeg husker det fortsatt selv om den ene kommentaren sikkert er ti år siden jeg fikk. Den første var mens jeg var i syden som tenåring med familien min, og noen lite reisevante nordmenn (jeg er norsk selv) sa noe negativt om klærne mine/meg. Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor. Jeg hadde bare kledd meg sportslig i farger som matchet. Angrer fortsatt på at jeg ikke skjelte dem ut (de gikk bare et par meter bak meg og trodde nok ikke over hodet at jeg også var norsk). Også er det noen her i Norge som sa noe lignende som "så rare farger folk har på klærne sine nå for tiden".. To tenåringsjenter som kom mot meg. Takk, jeg hører faktisk det dere sier. Har flere eksempler, men jeg kan forstå deg trådstarter.Jeg er for øvrig veldig enig i alt som Bølle sier over meg her. Håper folk som leser denne tråden i alle fall tenker over dette når de er ute blant folk. Anonym poster: 6d34c659dc0ed9479f1888a37ed2ad05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_noon Skrevet 20. august 2012 #12 Del Skrevet 20. august 2012 Hun hørtes ut som et skikkelig rævhøl. Kjenner til det at man etterpå ønsker man hadde sagt noe.. Men det er ikke vits i å dvele ved det man ikke fikk gjort. Bare drit i det, idioter finnes overalt dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå