Gjest Gjest Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Klarer ikke komme meg ut av et forhold jeg er i. Vært sammen snart to år. Er veldig ulykkelig. Ei venninne foreslo terapi. Noen som har erfaring med dette? I såfall noen tips til hvem evt. I osloområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Hva er det som hindrer deg? Økonomi, utrygghet, ensomhet, noe annet? Anonym poster: 6eb26599d14bbc72890b04400e244905 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 17. august 2012 #3 Del Skrevet 17. august 2012 Hvis du er ulykkelig og selv sier at du vil ut av forholdet , så er det vel bare å komme seg ut da ? Ingenting er verre enn å dra seg inn i et forhold man ikke er lykkelig i ! Parterapi er et alternativ hvis begge vil at forholdet skal fungere og tar hverandre seriøs nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2012 #4 Del Skrevet 17. august 2012 Hadde jeg klart det, så hadde jeg gått. Men jeg klarer det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #5 Del Skrevet 17. august 2012 Hadde jeg klart det, så hadde jeg gått. Men jeg klarer det ikke.. Hvorfor klarer du det ikke? Har du den innstillingen at du ikke klarer det så klarer du det ikke. Jobb litt med tankene dine,si til deg selv at dette klarer du og plutselig en dag så klarer du det. Anonym poster: a04b339aaf5094f247d823867ef597a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2012 #6 Del Skrevet 19. august 2012 har jobba så mye med å klare det. er livredd for å bli alene. det er skrekken. så da blir jeg i noe som ødelegger meg helt. har innsikt og vet jeg faktisk ikke klarer det. har prøvd i lang tid...1 år ca. blir mer og mer ødelagt, aldri glad lenger, gnisten har forsvunnet. men å være alene er verre. men vet jeg må. høres enkelt ut å bare gå, men jeg hadde gjort det om det hadde vært så enkelt. Så vet jeg trenger hjelp, motivasjon osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #7 Del Skrevet 19. august 2012 Hva hvis du tar en ordentlig prat med familien din og alle de beste venninnene og kompisene dine, og forteller dem om alt dette, at du er livredd for å bli alene men ikke kan holde på i dette forholdet? Forklar dem at det er veldig alvorlig og du er livredd. Forklar dem at du kommer til å trenge dem mer enn noen sinne det neste året (eller hvor lenge du selv mener) og at du trenger støtte hos dem i form av sammenkomster/jentekvelder og sånt fremover? At dere venninner er mye sammen og koser dere? Drar på jenteturer, shopping, ulike opplevelser og lignende? Slik at du får holdt deg opptatt og føler deg som en stor del av et fellesskap. Familien din vil nok også hjelpe mye, hvis de tar ekstra hensyn til deg. Lykke til videre! Anonym poster: 382a6459f4311818bfa8f80d6301f250 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2012 #8 Del Skrevet 20. august 2012 takker for tips og råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå