Casall Skrevet 17. august 2012 #41 Del Skrevet 17. august 2012 Nei, dette er overhodet ikke normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken eple Skrevet 17. august 2012 #42 Del Skrevet 17. august 2012 ...men han er så snill ellers! Hm. Hvorfor nøye seg med halvgod? "Snill ellers" - so what? Hjelper det at han er snill og grei en dag hvis han er slem neste? Slipper han unna med en ørefik hvis han vasker badet først? Nei, finn deg heller en som er snill alltid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 17. august 2012 #43 Del Skrevet 17. august 2012 Du, det der er ikke en kjæreste.... Kjæresten min bestemmer ingenting over meg. Og jeg bestemmer ingenting over han. Vi er to individuelle personer, vi har vårt privatliv og vår særegenhet og vi har vår frihet selv om at vi er et forhold. Vi har ingen rett til å bestemme over hverandre slik som en forelder kan bestemme over det umyndige barnet sitt. Det blir jo helt feil. Jeg kan komme med innspill til han dersom han gjør noe jeg ikke er komfortabel med, men det skjer veldig sjeldent da han er veldig hensynsfull og har mye respekt for meg. For meg er det denne respekten og omtanken som gjør kjæresten min "snill". Hva du ønsker å definere kjæresten din som er opp til deg. Og det er opp til deg å bestemme hvorvidt du ønsker å fortsette i dette forholdet. Men tro meg, de tendensene der er ikke normale i et sunt forhold mellom to voksne personer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junine Skrevet 18. august 2012 #44 Del Skrevet 18. august 2012 Sånn har jeg også hatt det i et tidligere forhold! Kontrollen ble verre og verre med tiden. Begynte med slike småting. Etterhvert måtte jeg slette Facebook profil, droppe vennene, osv. Tilslutt skaffet han seg mer fysiske måter å holde kontroll over meg på. Ikke la det gå for langt! Kom deg bort før det går lenger. Dette kan lett utvikle seg. Han har tydeligvis ikke sunne meninger om hva et forhold skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå