AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #1 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg og min samboer har vært sammen i 2 år nå. På mange områder føler jeg at han bestemmer my for meg; Han bestemmer hvilket profilbilde jeg kan ha på facebook. Han mener at det er bortimot utroskap hvis jeg tar på meg selv. Han mener at jeg ikke kan dra ut på byen i helgene. Han vil bestemme hvilke klær det ikke er greit at jeg bruker. Han mener at dette er normalt i et forhold. Men det er vel ikke det?? Anonym poster: 98361acf2b41f067ad3f2bafabb0cb61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. august 2012 #2 Del Skrevet 17. august 2012 Nei det er det ikke. Slike ting er den vanlig å bestemme selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 17. august 2012 #3 Del Skrevet 17. august 2012 Det er absolutt ikke normalt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 17. august 2012 #4 Del Skrevet 17. august 2012 Utroskap å onanere??? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 17. august 2012 #5 Del Skrevet 17. august 2012 Feil område i forumet kanskje? Burde vel ligge under samliv Over til spørsmålet ditt. Kontrollfreak - ekstremt sådann. Aldri hørt om noen som har styrt andre så kraftig som det du nevner her. Tyder på narcissistiske trekk som kan utvikle seg til voldelighet på sikt. Jeg leser slikt kun i artikler som omhandler kvinner/menn som endelig har klart å komme seg ut av voldelige forhold etter flere år hvor de har blitt brutt ned. At du overhodet er nødt til å spørre viser jo igrunn hvordan han har kommet inn under huden din. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2012 #6 Del Skrevet 17. august 2012 nei det er ikke et normalt forhold. høres ut som om du er 9 år og han er faren din. i et forhold er det vel ikke noen som bestemmer. avgjørelser tar man vel sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. august 2012 #7 Del Skrevet 17. august 2012 Absolutt ikke normalt,det høres ut som han har et stort behov for å kontrollere deg. Jeg hadde komt meg bort fra en slik type fort som fy! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 17. august 2012 #8 Del Skrevet 17. august 2012 Gjør som du vil du, jenta mi, det er sånn dere finner ut om dere passer sammen eller ikke! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 17. august 2012 #9 Del Skrevet 17. august 2012 Det høres ikke ut som om denne mannen er helt bra for deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arvid78 Skrevet 17. august 2012 #10 Del Skrevet 17. august 2012 Hmmm noen som husker filmen 'Sleeping With the Enemy'? Nei det er ikke normalt, høres ut som en skikkelig skrue det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleeepy Skrevet 17. august 2012 #11 Del Skrevet 17. august 2012 Oi, er det så uvanlig altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 17. august 2012 #12 Del Skrevet 17. august 2012 Absolutt ikke normalt! Jeg og samboeren min har vært sammen i 6 år. Ingen bestemmer noenting over den andre, men vi har noen "kjøreregler". Vi hører med den andre før vi planlegger noe i helger og på kvelder, men det er fordi vi har barn sammen. Han kan derfor ikke gå ut på byen hvis jeg skal på jobb... Men hvis jeg ikke har noen planer er det selvfølgelig ingen problem at han går ut. Profilbilde, klær osv driter jeg i, det får han bestemme selv. Jeg kan jo ikke kontrollere ham. Vi lever vel etter at man ikke skal gjøre noe man ikke ville gjort foran partneren sin, og at det er der grensen for utroskap går... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #13 Del Skrevet 17. august 2012 Ta det fra en som har vært i lignende forhold. snart begynner han å bestemme hvilke venner som er bra for deg, INGEN, og du sitter igjen med han. Han er en kontrollfreak og muligens en psykopat. enten trosser du reglene og lever slik som er best for deg, det vil innebæremye krangling, og at han forteller deg hvor skuffet han er over deg. Eller du kan ta din hatt å gå, trolog det beste for deg. Anonym poster: be0d6d21dd107473444a050aff625138 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2012 #14 Del Skrevet 17. august 2012 Ta det fra en som har vært i lignende forhold. snart begynner han å bestemme hvilke venner som er bra for deg, INGEN, og du sitter igjen med han. Han er en kontrollfreak og muligens en psykopat. enten trosser du reglene og lever slik som er best for deg, det vil innebæremye krangling, og at han forteller deg hvor skuffet han er over deg. Eller du kan ta din hatt å gå, trolog det beste for deg. Anonym poster: be0d6d21dd107473444a050aff625138 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleeepy Skrevet 17. august 2012 #15 Del Skrevet 17. august 2012 Han mener at ingen av vennene mine er bra nok. En av venninnene mine som har vært utro mot kjæresten sin tidligere har jeg absolutt forbud mot å være sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. august 2012 #16 Del Skrevet 17. august 2012 Det er ikke normalt. Jeg hadde ikke klart å være i et forhold hvor jeg ikke kan bestemme over meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleeepy Skrevet 17. august 2012 #17 Del Skrevet 17. august 2012 Trodde ikke at det var så ille nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strixvaria Skrevet 17. august 2012 #18 Del Skrevet 17. august 2012 Han høres ut som en kontrollende drittsekk. Sånne er ikke gode å ha med å gjøre, da et slikt kontrolleringsbehov er en ganske klar indikator på at ikke alt er som det skal i "topplokket". Regner med at fyren blir rasende dersom du prøver å "trosse" ham? Jeg har aldri skjønt meg på hvorfor folk i det hele tatt kan tenke seg å være sammen med noen som driver på sånn, men det er kanskje bare meg.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. august 2012 #19 Del Skrevet 17. august 2012 Jeg og min samboer har vært sammen i 2 år nå. På mange områder føler jeg at han bestemmer my for meg; Han bestemmer hvilket profilbilde jeg kan ha på facebook. Han mener at det er bortimot utroskap hvis jeg tar på meg selv. Han mener at jeg ikke kan dra ut på byen i helgene. Han vil bestemme hvilke klær det ikke er greit at jeg bruker. Han mener at dette er normalt i et forhold. Men det er vel ikke det?? Han vet svært lite om hva som er normalt i et forhold. At du gidder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 17. august 2012 #20 Del Skrevet 17. august 2012 Det er absolutt ikke normalt, eller greit, at han bestemmer så mye over deg. Her må du sette ned foten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå