Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun unge jenta på Sommertid her om dagen. Hun hadde på seg en liten topp uten bukser til! Det er det verste jeg har sett på lang tid. Tenk å gå på TV uten bukser!

Anonymous poster hash: 4f0a8...470

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Inggolf

Hun unge jenta på Sommertid her om dagen. Hun hadde på seg en liten topp uten bukser til! Det er det verste jeg har sett på lang tid. Tenk å gå på TV uten bukser!

mener du programlederen, katarina fatland?

isåfall så er jeg helt og fult enig, hun har på seg det ene grusomme plagget antrekke etter det andre i Sommertid...

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det varen gjest her om dagen. Hun ble intervjuet sammen med Boasson Hagen så hun er vel idrettsjente. (Lyden var av). Men frøken Flatland kler seg ikke akkurat stilig det er jeg enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sorte der var ikke altfor gale, synes jeg... Artig, rett og slett!

Det der var så horribelt at jeg ikke vet helt hva jeg skal si...

http://bilde.seher.no/miley+cyrus-+det+ser+ut+som+en+h%E5rete+bleie.jpg?o=4878655&w=260&h=400&ee=1372324992

Miley Cyrus' shorts. (eventuelt en hårete bleie, som den omtalt som av Se og hør :fnise: )

NESTEN litt kult... Men bare nesten.

Førsteinntrykket var at disse var heslige, men etter å ha sett litt på dem... Tror jeg faktisk jeg synes de er litt kule. Ville ikke gått i dem, liksom, men synes de så artige ut bakfra. Tror jeg har sett for mye her inne...

De der var jo ganske artige!

Stemmer for vesken... Grøss.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i kroatia så jeg idag en dame på kvelden iført knallrosa nettingkjole med rosa undertøy under. Sånn netting med store hull. Kombinert med svært høye hæler.

Pent.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i kroatia så jeg idag en dame på kvelden iført knallrosa nettingkjole med rosa undertøy under. Sånn netting med store hull. Kombinert med svært høye hæler.

Pent.

det så jeg i Kroatia i fjor og!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjørøversko! Åhh, det vil jeg også ha!

:skratte:de kommer for fullt nå, starter med lave sko med stor spenne som i 1994...

Endret av Wonders
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Er det bare meg, eller ser hun utrolig lav ut i det antrekket? Eller hun er kanskje lav i utgangspunktet? Har ikke lest bloggen hennes, men..

Anonymous poster hash: f9d62...cd9

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller ser hun utrolig lav ut i det antrekket? Eller hun er kanskje lav i utgangspunktet? Har ikke lest bloggen hennes, men..

Anonymous poster hash: f9d62...cd9

Hun er bitteliten etter hva jeg husker. Har ikke sett henne på evigheter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...