Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Man kan aldri vise for mye rumpe, så det der er helt innafor!

Hihi! Som å høre samboeren min!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilde, men så en jente idag som hadde klippet store hull i jeansen sin. Greit nok. Men av alle steder, så hadde hun valgt å klippe store hull rett under rumpa.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Funker greit nok for en ølfestival :fnise:

Jepp, men ville du betalt over 1300 kr for den? For det koster den faktisk! Helt utrolig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo da, jeg er for å være komfertabel, men ikke slik. Og Om man ikke finner noe å ha på seg som er komfertabelt er det noe feil ett sted.

Så mye finere om hun hadde hatt en bomullsbukse med annen farge og form...

http://media-cache-ec3.pinimg.com/236x/aa/e3/bb/aae3bb09d48878348c9360fa90c53e82.jpg

Endret av ninuska_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostwhisperer

Mye stygt å se rundt om for tiden. Men noe av det verste er de shortsene med høyt liv og to halve skinker "henger" utfor. Verst når småjenter bruker det, men generelt ser det jævlig ut uansett alder og kroppstype...lov å overlate noe til fantasien ;)

Ellers får jeg helt kav av horrible sammensettinger, om det er farger eller mønstre...rutete shorts og stripete skjorte f.eks.

Ikke minst jenter/damer som sprader rundt i en topp som har mistet all form og en forlengst utslitt joggebukse...helt greit å gå i hjemme altså, men syns ikke det hører hjemme når en er på bytur...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jo da, jeg er for å være komfertabel, men ikke slik. Og Om man ikke finner noe å ha på seg som er komfertabelt er det noe feil ett sted.

Så mye finere om hun hadde hatt en bomullsbukse med annen farge og form...

http://media-cache-ec3.pinimg.com/236x/aa/e3/bb/aae3bb09d48878348c9360fa90c53e82.jpg

Her må jeg si at damen i bakgrunnen har på seg et par støvletter som virkelig er noe av det styggeste!

Endret av ninuska_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si at damen i bakgrunnen har på seg et par støvletter som virkelig er noe av det styggeste!

Kardashian-style

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si at damen i bakgrunnen har på seg et antrekk som virkelig er noe av det styggeste!

For en blanding.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jeg si at damen i bakgrunnen har på seg et antrekk som virkelig er noe av det styggeste!

For en blanding.

Ja, alt var feil!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...