Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har sett i det siste?

Gjest Badebuksa

Anbefalte innlegg

Hun kan da klippe det? Trimme det?

Anonymous poster hash: de2b3...8c7

Håret hennes er garantert både klipt og trimmet, og tydligvis meget godt behandlet med de rette produktene for hårtypen hennes i tillegg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Håret hennes er garantert både klipt og trimmet, og tydligvis meget godt behandlet med de rette produktene for hårtypen hennes i tillegg.

Du, det er ikke snakk om deg personlig, jeg har fått med at du er veldig afrika vennelig og sånn, men du må tåle at vi synes andres hår og stiler er jævlige, det er ikke deg vi sikter til.

Anonymous poster hash: f031a...d2e

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, det er ikke snakk om deg personlig, jeg har fått med at du er veldig afrika vennelig og sånn, men du må tåle at vi synes andres hår og stiler er jævlige, det er ikke deg vi sikter til.

Anonymous poster hash: f031a...d2e

Jeg sier heller ikke at det er snakk om meg personlig, men tråden handler tross alt om "styggeste plagg", og når det i tillegg viser seg at ren uvitenhet er grunnlag for å synes at noe er stygt, mener jeg absolutt det fortjener "irettesettelse", om man kan kalle det det.

Det har forøvrig ingenting med å være "afrika-vennlig" å gjøre, som du så fint kaller det. Jeg ville reagert like mye om det var snakk om tape-extensionsene i blåfarge som en liten artist har festet på seg om dagen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for link Samsaysa :)

Disse antrekkene her finner jeg virkelig ikke en eneste positiv ting med uansett hvor hardt jeg måtte finne på å prøve...

image1xxl.jpg

image1xxl.jpg

image1xxl.jpg

De var da ikke så gale? :P

Bortsett fra jakken da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes voe sin stil har blitt veldig merkelig. Av og til noe ganske fint, av og til veldig veldig sært. Ofte veldig sært. Blir litt som miley cyrus, prøver utrolig hardt å skille seg ut og være "original". Men det ser bare tåpelig ut..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse leggingsene må være noe av det jævligste jeg har sett på lang tid. Yuck...

hairy-leggings.jpg

Jeg vet om en viss bruker som hadde blitt i ekstase om ei dame hadde tatt på seg denne :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

WOW, den hårete tightsen var jo dritkul! jeg synes det meste her inne er kult. Jeg så en dame med skikkkeeelig leopard/gepard fra topp til tå. Tror skoene hennes var svarte da, men buksen hennes var leopard i pysj eller noe, og dressjakken var fullstendig leopard. Blondt hår med leopard-hatt. Hun gav meg en sånn bussbrosjyre og virket veldig, veldig hyggelig.

Hvis jeg skal nevne noe stygt må det være han halvskallede, klumpete, middelaldrende utlendingen jeg så med "Sopranos"-outfit ... UGH, løs bukse og skikkelig 90-talls-skjorte! ikke nok med det, han trodde han så kul ut, en sneip i hånden hadde han og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

DSC08674.jpg

Disse harry skoene til mannen til fotballfrue. Kombinasjonen av kortbukse og ingen sokker gjør at de ser enda fælere ut.

De skoene så slitte og billige ut, ser ut som noe han slitne, kjederøykende, rødmussede onkelen min på 60 år kunne gått med ... på 90-tallet

Jeg så faktisk noen gutter i dresser i dag, så ut til å være 18 år ... døde litt inni meg da jeg så han ene hade svarte sko med en "sofistikert" moods of norway-traktor på dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var da ikke så gale? :P

Bortsett fra jakken da.

Vel... Bare for å påpeke én ting, så vet man at shortsen er i korteste laget når man kan se rumpeballer fra forsiden! :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene så slitte og billige ut, ser ut som noe han slitne, kjederøykende, rødmussede onkelen min på 60 år kunne gått med ... på 90-tallet

Jeg så faktisk noen gutter i dresser i dag, så ut til å være 18 år ... døde litt inni meg da jeg så han ene hade svarte sko med en "sofistikert" moods of norway-traktor på dem.

Mulig de hadde/skulle på skoleavslutning da. Avslutningen for 3 vgs. er ganske høytidelig og her går de fleste med bunad evt. dress/pen kjole :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Bare for å påpeke én ting, så vet man at shortsen er i korteste laget når man kan se rumpeballer fra forsiden! :fnise:

Haha når vi snakker om korte shortser, sjekk bloggen http://www.krisssy.blogg.no

Hun er 14 år men viser både rumpeballene og magen med alle anledninger hun klarer...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

DSC08674.jpg

Disse harry skoene til mannen til fotballfrue. Kombinasjonen av kortbukse og ingen sokker gjør at de ser enda fælere ut.

Hvorfor er de harry? Synes de ser ut som helt vanlige fritidssko.....?

Anonymous poster hash: 4f0a8...470

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha når vi snakker om korte shortser, sjekk bloggen http://www.krisssy.blogg.no

Hun er 14 år men viser både rumpeballene og magen med alle anledninger hun klarer...

Jeg døde litt.... den er så kort at lommene må henge løst på beinet...wow!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Heheee, denne er styggere synes jeg :ler:

http://www.ebay.com/itm/Mens-Low-Rise-Sexy-Underwear-Swimwear-Bikini-Brief-Thong-Denim-110106/330774337238?_trksid=p2047675.m1982&_trkparms=aid%3D333005%26algo%3DRIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D16099%26meid%3D8566967895119741816%26pid%3D100009%26prg%3D7683%26rk%3D1%26sd%3D290920411148%26

For å være helt ærlig så likte jeg faktisk denne boxeren som du postet link til bedre enn disse kjedelige, vanlige (og ofte slitte) svarte standar-boxerne som så mange herremenn bruker :laugh:

Edit; Jammen i alle dager!? Den jeg linket til er jo en herre-bikiniunderdel :overrasket:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...